Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
4
Рейтинг
4


Голосів "за"
6

Голосів "проти"
2

Коментарі
  | 21.05.2011 01:32
Подібно Дізраелі є британським премєром, а Сталін – рускім, Бруно Крайскій – австрійським канцлером, а Обама – американським президентом і тд...Там кенійці, євреї чи рускі можуть мати повні штани "радості і гордості", але це все є пуста маячня!
Никита   | 21.05.2011 01:36
взгляд из Киева:
А критерий совка простой – это власть идеологизированной бюрократии.
Погоджуюсь, але треба уточнити тут наповнення поняття "идеологизированной". Не взагалі ідеалогізованої, а ідейно лояльної до радянських понять і радянських цінностей.
Поза ностальгією за СРСР совок не існує.
взгляд из Киева   | 21.05.2011 01:37
Кр-к
– Владимир Зворыкин изобретатель телевидения. Гордость России Но, точно также вы можем гордится галичанином, изобретателем просветления оптики -Александр Смакула, профессор лаборатории физики кристаллов Массачусетского технологического института. Тоже на империю работал? У вас убогая философия. Еще раз – разделите украинский народ – который есть везде, в Америке, Канаде, Европе и тд и НАРОД Украины. Граждан Украины. На словах у вас позиция гражданская, а реально этнично-украинская, если говорите о манкуртах и запроданцах. Но, они – ГРАЖДАНЕ УКРАИНЫ, Какие есть. Других не будет Определитесь... Одной задницей на двух стульях умеют сидеть только женщины))))
  | 21.05.2011 01:38
Ігор Бурдяк:" Тому й за горло Мартинюк схопив Ляшка."

Можете собі думати що хочете, але правильно схопив хама за горло! Хам не має ні національності, ні партійності! Бидло є бидлом і хам Ляшко належно дістав своє, бо спробував потоптати людську гідність і старшого від себе колеги і повів себе як брудна свиня. Саме тому я колисьще роки назад захищав людсбку гідність тодішнього опозиційного політика Януковича.
взгляд из Киева   | 21.05.2011 01:44
Никита
-Не взагалі ідеалогізованої, а ідейно лояльної до радянських понять
Не согласен. Под какой личиной лезет совок не имеет значения. Вопрос не в названии а МЕТОДАХ. Речи нынешних укролидеров легко компилируются синтаксической заменой – коммунизм -национализм, американские империалисты -русские шовинисты и тд. От смены вывески суть совка не меняется. По советской системе координат вы бы были комсомольским активистом, подавшим заявление в партию. Но суть – неприятие чужой точки зрения, принудительное навязывание своей идеологии (не знаешь мову-умри), ограничение ключевых гражданских прав (запрет на русский) и тд. НЕ МЕНЯЕТСЯ. ВЫ и есть типичный укро-совок.
Никита   | 21.05.2011 01:56
взгляд из Киева:
Будь ласка, не погоджуйтесь. Але в усьому світі поняття sovok має одне чітко виражене значення – Homo Sovieticus
взгляд из Киева   | 21.05.2011 02:13
Никита
– Але в усьому світі поняття sovok...
Никита... Я сужу не по названию, а по поступкам... Если для тимошенко – главный принцип не законность а политическая необходимость – то для меня она верный ленинец. Как оно называется, значения (для меня) не имеет. Лейбы – это удел убогих и полуграмотных. И если сегодня на украине разные ющенки, кириленки и донии – прячут свой интерес просто за другой (такой же убогой) идеей, для меня значения не имеет. Это совок. Поймите, бюрократии, как неэффективной системе управления, критически нужна мотивационная идеология. Был коммунизм, стал национализм. Замануха для дебилов. Бюрократам на это насрать. А потому и суть не меняется.
Никита   | 21.05.2011 02:18
взгляд из Киева:
Лейбы – это удел убогих и полуграмотных
А визначення понять це як раз для грамотних.
Отже й поняття "совок" має чітке визначення – а не взагалі "щось таке, що мені не подобається".
взгляд из Киева   | 21.05.2011 02:32
Никита
Все с вами понятно... Нечего сказать, потому и прячемся за цитаты... Знакомо...
Никита   | 21.05.2011 02:46
взгляд из Киева:
Земляче, причому тут цитати. Кожне поняття має своє визначення. Тіпа "вот это стул, на нем сидят; вот это стол, на нем едят".
А це совок – гомо совєтікус. Подивіться по гуглю, як визначається поняття "совок" ("sovok").
Не можна "совком" називати взагалі все таке, що вам не подобається.
Ігор Бурдяк   | 21.05.2011 07:37
Кр-к:
Ігор Бурдяк:" Тому й за горло Мартинюк схопив Ляшка."

Можете собі думати що хочете, але правильно схопив хама за горло! Хам не має ні національності, ні партійності! Бидло є бидлом і хам Ляшко належно дістав своє, бо спробував потоптати людську гідність
і старшого від себе колеги і повів себе як брудна свиня. Саме тому я колисьще роки назад захищав людсбку гідність тодішнього опозиційного політика Януковича.
Ви вважаєте, що можна ствердити свою гідність, потоптавшись по чужій?

"Мартинюк оголосив розгляд за скороченою процедурою, а я попросив слово для виступу. Він мені відмовив. Я йому сказав, що він регулярно отримує зарплату,
Ігор Бурдяк   | 21.05.2011 07:38
живе на державній дачі. А Мартинюк схопив мене і повалив на підлогу", – сказав Ляшко.
Зауваження по регулярній зарплаті і дачі було до речі, бо розглядали соціальні проблеми простих громадян. Краще б він ствердив свою гідність, відмовившись від держдачі і матеріальної допомоги, чим довів би заодно і свою комуністичність не на словах, а на ділі. Але парламентські комуністи на такі жертви нездатні на відміну від близьких їм по духу націонал-соціалістичних колег. Ось що я хотів сказати, згадуючи шкарпетки Гітлера.
Тепер щодо Ляшка. Ви не послідовно застосовуєте принцип "не важливо якого кольору кіт, головне, щоб він ловив мишей".
Ігор Бурдяк   | 21.05.2011 07:38
А в даному випадку правда була на його стороні, і це треба визнати. Це поза тим, що особисто мені ця персона абсолютно не є симпатичною. А Ваше "Бидло є бидлом і хам Ляшко належно дістав своє" мене не дивує, це Ваш стиль, але як бути з іміджем держави, про який Ви ніби-то піклуєтесь?
Ігор Бурдяк   | 21.05.2011 08:12
Кр-к:
А взагалі в мене складається таке враження, що Ви є прихильник політичного режиму диктаторського типу. І це не лише з приводу Вашої оцінки описаного конфлікту.
  | 21.05.2011 19:49
Ігор Бурдяк:
Кр-к:
А взагалі в мене складається таке враження, що Ви є прихильник політичного режиму диктаторського типу. І це не лише з приводу Вашої оцінки описаного конфлікту.
А я ніколи і не приховував цього. Я мріяв бачити таким диктатором Ющенка, коли він вивів війська "на футбол". Я і зараз вважаю, що на даному етапі Українська державність потребує сильної особистості аби припинити цю пародію на демократію, коли кожен може абсолютно безкарно облаяти, витерти ноги в кого завгодно. Зараз панує вакханалія "ЗМІ" результатом чого є повний бардак, коли 92% вважають, що суди не є чесними і втой самий час хочуть звертатися у ці суди! Мазохизм якісь!



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua