Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
4
Рейтинг
4


Голосів "за"
4

Голосів "проти"
0

Коментарі
  | 26.10.2010 09:47
Стаття цікава. Висновки – слабуваті. А демократія, як диктатура закона Вам не підходить? Як прийти до єдиномисліє пошли? Якщо Саркозі ЗМУСИТЬ французів попри лавину протестів йти на пенсію у 62 роки це ще демократія чи початок диктатури? А як Янукович ЗМУСИТЬ виконувати закони це вже диктатура 100%? Я не сумніваюся у Ваших відповідях...Тобто все залежить ХТО і з якими намірами діє...Так? Тобто у намірах одних у Вас сумніву нема, а от стосовно других...Але все пізнається на практиці.Багато все в Історії визначалося власне тим, в чиїх руках і яким чином опинявся Закон. В тій саамій Франції демократія демократично закінчилася гільйотиною і Франція дотепер свято шанує Диктатора, який поклав їй +
Львів'янка   | 26.10.2010 09:48
Відмінно.
На початку 1990-х років керівник відділу (в якому я працювала) у всьому безладі звинувачував демократію.
Я ж постійно заперечувала, хоча не маю відношення до старої номеклатури, і до номеклатури взагалі.
  | 26.10.2010 10:13
Ще слід додати – Франція і зараз живе за Кодексом, розробленим власне Диктатором. І не тільки Франція...
Vladimir   | 26.10.2010 11:01
Кр-к:
Диктатура закона – это очередной виртуальный лозунг, чтобы оправдать насилие вместо демократии.
Саркози стал Президентом, обещая реформы, в т.ч. пенсионной системы. Т.е. большинство хочет этих реформ и избрали Саркози. Он их не проводил, т.к. боялся протестов меньшинства. Но выборы скоро и он решился. когда большинство и меньшинство не может прийти к взаимпониманию, порядка в стране нет (хоть при демократии, хоть при диктатуре (и во Франции такое часто, исторические причины де Токвилль пояснил 1.5века назад.
По кодексу Наполеона живет практически вся континентальная Европа, но сама Франция только к 1880-м его приняла и установился какой-то порядок.
Янукович-власть произвола.
Vladimir   | 26.10.2010 11:04
Львів'янка:
Меня добивало при СССР, что даже мелким начальником типа отдела м.б. стать только приняв номенклатурные порядки. И, наоборот, прекрасные спецмалисты не могли стать начальниками, не приняв их.
Как начался рынок, бюджетное финансирование окнчилось, каждый сам стал добывать себе заказы, все поменялось. Те начальники стали никому не нужны, а спецы нормально себя чувствовали. конечно, начальники завыли.
Лет через 8 я прочитал фон Мизеса о разницы между бюрократическим решением проблемы и рыночным и о преимуществе рыночного. Но я же все это уже раньше видел, просто сформулировать так не мог.
Львів'янка   | 26.10.2010 11:36
фон Мизеса?
Саме завдяки ВАМ, я читаю і перечитую зараз.
Дякую.
  | 26.10.2010 12:29
Vladimir:"Янукович-власть произвола."

Ви забули додати фразу – я так сказав!

Ага, Ви ще забули прокоментувати мьісль, що Диктатор зумів на сотні літ впред встановити Закони, як Ви слушно уточнили – для цілої Європи. Вам не здається, що цією фразою Ви перекреслили свою статтю?
Никита   | 26.10.2010 13:22
Vladimir:
сообщество людей, имеющих общий взгляд на правильное и ложное, верящих в то, что их сограждане имеют такие же взгляды, образует политическую нацию.
Згідно опитуванням, у Франції зараз близько 42% рішуче налаштовані проти пенсійної реформи, а 56% – підтримують її. Тим не менше французи є політичною нацією. Хоча погляди тих, хто підтримує лівих, кардинально відрізняються від таких, які лівих не підтримують.
Никита   | 26.10.2010 13:32
...неспособность самим объединяться и взаимодействовать...
...Нет желания научиться договариваться. Выработать общие ценности...
Только если начальство пропишет, и будет контролировать.
НМД такий підхід є дещо спрощеним.
Націю можна розглядати як велику групу людей. А на існування і дії групи, на взаємодію людей у групі впливає багато факторів; вміння і бажання домовлятися – це тільки один з них.
У будь-якій групі, навіть у тій, що виникла стихійно, дуже швидко виникає певна ієрархія і обов"язково з"являються лідери. Лідери – це ті, хто впливає на інших людей, на процеси взаємодії, на спільні цінності...
Никита   | 26.10.2010 13:39
если начальство пропишет, и будет контролировать.
Я не уявляю суспільства, де не діють ці два фактори: начальство пропише (напише конституцію і інші закони) і буде контролювати їхнє виконання.
А як же інакше?
Невже Ви думаєте, що у демократичних суспільствах податки сплачують тому, що так домовились, що це є цінністю або неписаним правилом тощо?
Сплачують, бо не можуть не сплачувати. Бо влада жорстко контролює сплату податків.
А там, де можна не сплачувати – не сплачують.
Наприклад, серед моїх знайомих – власник ресторану. Він сплачує податки тільки з безготівкових грошей.
Vladimir   | 26.10.2010 16:22
Кр-к:
Естественно, то, что написано мною, я сказал. А то, что написано Вами – Вы сказали. Что в этом нового?
Что противоречит чему, не хотите пояснить? Я достаточно написал про Французскую революцию и Наполеона. Не вижу никаких противоречий.
Vladimir   | 26.10.2010 16:27
Никита:
Я не настолько знаю французскую жизнь, на сколько Вы. Поэтому если мое представление где-то не верно, Вы можете меня подправить.
В моем представлении французская политческая нация сложилась к 1871г. За 20 лет до этого де Токвиль писал свою книги Революция во Франции и Демократия в Америке, на которые я периодически ссылаюсь. Ситуация была как у нас сейчас, если верить автору.
Сегодня во Францию приехали миллионы людей иной политической нации и не собираются становиться французами. Левые на 80% отражают мнение именно их.
Где я писал, что платить налоги противоречит демократии? Или в чем Вы меня уличаете? Писал про порядок установления и контроля.
  | 26.10.2010 16:50
Vladimir:"Диктатура не дает перспектив..."
Диктатура Наполеона дала "перспективу" не тільки для Франції.
А може корінь зла не в диктатурі як такій? Бо "Кодекс закрепил завоевания Французской революции, стал первым подобным правовым документом европейской буржуазной эпохи. При разработке особое внимание обращалось на чёткость и непротиворечивость формулировок."
Тобто потрібно чітко формулювати суспільтву для чого потрібна Диктатура? Оскільки "люди отучились договариваться и совместно что-то делать, им всегда нужен был кто-то, кто бы их объединил."
А що робити суспільству, яке не те що "отучілось", а органічно не може взагалі "научіться"? Хочете приклад? Українська Руїна після Богдана...
Никита   | 26.10.2010 16:57
Vladimir:
Лівих підтримує десь 40%, це значно більше, ніж понаєхавших. Подивіться навіть ТБ картинку маніфестацій – у більшості це білі французи.
І я зовсім не маю на меті Вас викривати або улічати, ні! Просто я висловлюю свою думку: такі функції влади, як примушування і контроль, не менш важливі, ніж спроможність людей гуртуватися і домовлятися (що можна робити і в асоціальних цілях, виробляючи негативні цінності, між іншим).
Тобто я хочу сказати, що без ефективної влади, розраховуючи тільки на громадянське суспільство, добитися чогось позитивного дуже проблематично... (м"яко кажучи).
  | 26.10.2010 17:07
От якби тоді Бог послав Україні хоч миршавенького Диктатора, то завдання Мазепи було би значно простішим. Подібно і у 18-20 роки...Подібно і у минулі 20 років. Ви думаєте, що Польща без пілсудського стала би Польщею? Та навіть Гітлер не нападав на неї поки жив "Маршалек Паньства" – почитайте спогади міністра зак.справ Польщі – Бека.
Тільки не робіть поспішних висновків, що я проти демократії – просто на певних етапах розвитку суспільства Чільний Лідер, Диктатор, Начельник Паньства конче потрібен, власне для того аби це Паньство або Державність – вистояли!
А от коли вистоїть державність – є надія на демократію. На жаль, зворотнє твердження не все мало місце в історії людства.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua