Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
4
Рейтинг
4


Голосів "за"
6

Голосів "проти"
2

Коментарі
Beware   | 27.09.2010 01:55
+
Ігор Бурдяк   | 27.09.2010 07:32
Перед президентськими виборами експерти звертали увагу на те, що практично всі кандидити мають програми прем"єр-міністрів. Але ніхто з кандидатів на це не реагував. І не стільки тому, що він вже наперед запланував вийти за межі наданих йому повноважень. Кандидат, природньо, орієнтується на виборця. А наш виборець хоче владу, яка здатна творити чудеса. Таку сьогодні й маємо!
Vakula   | 27.09.2010 08:56
НАШ ДОМ УКРАИНА – ОНА У НАС ЕДИНА.!.

Свободу не спинити – Свобода переможе.!.

В целом согласен.Хотя у меня есть ряд замечаний.Пока воздержусь.Послушаю,что скажут люди.
Ігор Бурдяк   | 27.09.2010 09:34
Більше половини українських виборців найбільше побоюється на місцевих виборах 31 жовтня фальсифікацій результатів голосування. Про це свідчать підсумки свіжого опитування соціологічної групи "Рейтинг".
Чи не основна заслуга Юшенка – це те, що наш виборчий процес майже досяг європейського рівня. Сьогодні є загроза цей рівень опустити.
jurko   | 27.09.2010 11:01
+!
Як завжди, розумно і чітко. На жаль, соціальне замовлення на розум і чіткість поки що не прослідковується.
Львів'янка   | 27.09.2010 11:50
Дякую!
Beware   | 27.09.2010 16:58
Vakula:
НАШ ДОМ УКРАИНА – ОНА У НАС ЕДИНА.!.

Свободу не спинити – Свобода переможе.!.

В целом согласен.Хотя у меня есть ряд замечаний.Пока воздержусь.Послушаю,что скажут люди.
У мене також є зауваження, але більшість сказаного мені здається вірним. Хотілося б почути Ваші зауваження.
Никита   | 27.09.2010 19:40
Подчинение большинства меньшинству (обсуждение до принятия, и безусловное выполнение принятого решения).
?
Мабуть, навпаки: підпорядкування меншості більшості, тобто меншість повинна коритися більшості (?)
Никита   | 27.09.2010 20:13
В переходной период становления демократии требовались большие усилия миллионов людей, чтобы заставить власть слушать и учитывать мнение их представителей.
...Все. Это все наше гражданское общество...
Прокоментуйте, будь ласка, реформи в Грузії. Чому реформи Саакашвілі мають успіх? Грузини були більше підготовлені до реформ, ніж українці? Вони мали краще громадянське суспільство? Мільйони громадян примусили команду Саакашвілі слухатись їх і враховувати їхню думку?
Vladimir   | 27.09.2010 20:27
Никита:
1. Спасибо за поправку, интересно, что никто не заметил.
2. Мне тоже интересно,чем закончатся реформы в Грузии. Кроме того, что я не все знаю про их общество.
Для меня очевидно, что:
- старая элита была сильно потрепана длительной гражданской войной. Шеварднадзе войну прекратил, но мир не восстановил. Вертикаль власти там была разрушена и не восстановлена.
- Население Грузии на нижнем уровне вполне организовано, в отличие от Украины. В 1985 мне там в 1-м селе рассказывали, глава села велел сдать самогонные аппараты. Все сдали. Осенью народ пришел к главе и попросил вернуть. Тот раздал. Люди выгнали вино и вернули аппараты главе села. Не представляю такого в нашем селе.
Vladimir   | 27.09.2010 20:31
Никита:
Т.е. нарущшение традиции в их понимании – и люди собираются и требуют исправить нарушение. Без всяких Лидеров. Патриархальная еще самоорганизация не разрушена.
- в Грузии нет демократии, там вполне авторитарный режим
- Большая часть грузинского общества не воспринимает реформ, причем она территориально очерчена, Западная Грузия, не говоря уже про Осетию и Абхазию, это другие миры.
- Что будет в стране, например, после ухода Сакашвили, невозможно прежвидеть.Сохранится ли там либеральные отношения, создастся ли демократия. Мне, например, интересно.
Beware   | 27.09.2010 21:25
Никита:
Подчинение большинства меньшинству (обсуждение до принятия, и безусловное выполнение принятого решения).
Мабуть, навпаки: підпорядкування меншості більшості, тобто меншість повинна коритися більшості (?)
Vladimir:
Никита:
1. Спасибо за поправку, интересно, что никто не заметил.
Я помітила, але подумала, що тому що Vladimir хоче щоб рос.меншість в Україні сприймалася рівно могутньо як укр.нація, то мені різануло око, але вирішила, що вирішив поміняти закони демократії.)) Тим більше, наводиться приклад 8 відсотків "зелених" у Німеччині, які не дають Меркель будувати атомні станції
Beware   | 27.09.2010 21:31
. Кожний пише закони з своєї власної перспективи. Що тут дивного? Не ображайтесь, Vladimir, це я не погано про Вас думаю, але Ви така радянська школа, як мені здається, але так щиро бажаєте щоб сучасна система працювала, і для того вивчаєте чужий досвід, та спромогаєтесь побороти вертикаль (а з нею, і існуючий лад), що деколи і не знаю, що подумати.

Загалом, дякую за статтю. Дуже приємно, коли є щире бажання працювати та вирішувати проблеми разом. Може, не зі мною, але гарно що громадяни україни знаходять спільну мову.
Никита   | 27.09.2010 21:54
Vladimir:
- в Грузии нет демократии, там вполне авторитарный режим
– Что будет в стране, например, после ухода Сакашвили, невозможно прежвидеть.Сохранится ли там либеральные отношения, создастся ли демократия.
Якщо ліберальні відносини буде збережено, а демократію створено – це буде чудовий приклад того, що для перехідного періоду пострадянських країн саме такий авторитарний режим і треба. Авторитарний режим реформаторів.
Beware   | 27.09.2010 23:10
Никита:
Vladimir:
...для перехідного періоду пострадянських країн саме такий авторитарний режим і треба. Авторитарний режим реформаторів.
Щось в цьому є, але чогось явно нема!)))) "Авторитарний режим реформаторів" має спиратися не на одну особу, якою б гарною вона не була, не на анонімну купку людей, яких ніхто не бачив облич, та мусить мати механізм обезшкодження після виконання своєї мети. От у останньому і бачу складність. Он Ф.Кастро вже "доріс" до відмови від авторитаризму, але не має учнів, бо раніш були б молодою конкуренцією, ось і розпадеться те гарне, що зробили (освіта, медицина), тому що відібрали приватну ініциативу та не делегували влади.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua