Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
7
Рейтинг
7


Голосів "за"
11

Голосів "проти"
4

Або негайна відставка Тимошенко, або нема ні держави ні права...

Сезам | 22.01.2009 22:30
... цей брифінг має стати останньою межею, після якої можна буде цілком однозначно констатувати, що в цій країні або немає ні закону, ні Президента, ні Верховної Ради, а всю владу одноосібно уособлює Юлія Тимошенко і всі її думки та висловлювання мають сприйматися, як абсолютно істинні...
Коментарі
jurko   | 22.01.2009 22:43
+++!
Сукупність її дій і висловлювань чітко вказує на антиукраїнський характер політики ЮВТ! Маніакальне бажання влади, абсолютна безпринципність, патологічна мстивість, очевидно, замішана на латентній манії переслідування – ось характерні риси цієї особи. Наволоч, яка зібралася довкола неї, тільки підкреслює – подібне притягується подібним!
MarekKiller   | 22.01.2009 23:44
++++! Або наша відповідь Юрку.:)))
jurko   | 23.01.2009 00:03
Дякую. Пора вже речі називати своїми іменами. Раніше це заважали робити "помаранчева солідарність", якась надія (хоч, як відомо, це – матінка дурних) на збереження єдності проукраїнських сил. Зараз, після того як ЮВТ оголосила початок процедури імпічменту, "Рубікон" перейдено, мости спалено, і для мене її "команда" нічим не краща путіно-мєдвєдєвської зграї.
Werwоlf   | 23.01.2009 00:35
+
Добре, якщо була б відставка. Але перед усім необхідно розвінчати її успіхи, бо піде "нескореним бійцем за кращу долю народу".
  | 23.01.2009 01:41
Что вы суетитесь Люлька, работает строго по Ыллычу, благо все ближайшие советники старопердые комуняки и в том же направлении, только теперь это будет называться "солидаризм". А он работал по принципу, в достижении цели все средства хороши: и мир с немцами, и НЭП и т.д.
sane   | 23.01.2009 03:22
"Ю.Тимошенко має бути відсторонена від посади у крайньому разі на час розслідування її відповідальності за прямі бездоказові звинувачення, які згідно Кримінального кодексу трактуються, як наклепи"

[I"]Слово за Генеральною прокуратурою...".

Вы, конечно, очень справедливый человек, и Ваш праведный гнев понятен.
Но не хочется ли Вам, чтобы в Генпрокуратуру клиенты выстраивались в порядке очереди? Сначала Гарант с бандой за поклёп на тему о государственной измене, а потом все остальные в порядке выступлений. Может, я что-то упустил, и существует решение суда о государственной измене ЮВТ? Или это клевета? А, справедливый Вы наш?
sane   | 23.01.2009 03:33
jurko:
+++!
Наволоч, яка зібралася довкола неї, тільки підкреслює – подібне притягується подібним!
Особенно отрадно в этом свете наблюдать за сонмом ангелов в белых одеждах, плотно обступивших (или облепивших?) нашего непорочного Гаранта.
Buddy MarekKiller, я уважаю Ваше право на частное отношение к любому, но для джентльмена недопустимо переносить личные фобии в сферу публичного. Все эти злобные вопли в адрес ЮВТ ровно настолько же бездоказательны, как и те, в которых обвиняют противников Ющенко. Или Вы стали пламенным его поклонником? Или есть зверь равнее других?
MarekKiller   | 23.01.2009 07:51
sane, насчет более равных зверей – очень правильная аналогия. Истинная "звероферма" – нынешний украинский политикум! Я никогда не был поклонником Ющенко – уж тем более пламенным. Еще в те времена, когда голосовал за него, я говорил, что выбираю меньшее из двух зол. Ни один из моих постов на форуме НП не дает повода для подозрения меня в симпатии к Отцу Всех Украинцев. "Правитель слабый и лукавый", Ющенко сейчас для Украины тоже является злом. Но! – меньшим, чем Тимошенко. В том-то трагичность момента и заключается, что опять приходится выбирать из двух зол меньшее.
jurko   | 23.01.2009 10:15
Дискусія за правилом "сам дурень" виникає тоді, коли бракує аргументів або ліньки їх шукати. Рівно ж як і бездоказові звинувачення в замовності тощо. Все, що пишу, аргументую або аргументував раніше. Хто може, хай заперечує, не може – ставить "-" з під поли. Це найкраще визнання потрібності чи бодай актуальності написаного. Що зробив позитивного "гарант", можна перерахувати (навіть якщо на пальцях однієї руки). Який позитив за ЮВТ? Бігме, не знаю, хоча в кожній людині мусить бути щось позитивне, нехай навіть реакція Васермана. Зараз уряд приготував черговий законопроект з ниження вільного підприємництва, де деякі збори зростають в десятки разів.
jurko   | 23.01.2009 10:18
А чого варта постанова про здачу свідоцтв платників ПДВ спрощенцями! Від роздачі "гарантом" брязкалець направо і наліво шкода звичайно є, але певно все-таки менша.
sane   | 23.01.2009 12:06
MarekKiller:
sane, ...Ющенко сейчас для Украины тоже является злом. Но! – меньшим, чем Тимошенко. В том-то трагичность момента и заключается, что опять приходится выбирать из двух зол меньшее.
Опять же, Вы имеете право на это мнение, но оно не более, чем Ваше частное мнение, так же, как и моё. И эти мнения расходятся, в чём я не вижу трагедии. При этом, я, подобно Вам, не являюсь фанатом ни одного политика, мне вообще претит фанатизм.
И если бы здешние непримиримые спорщики взяли на себя тяжкое бремя объективности – неотъемлемый признак homo sapiens, то сошли бы на нет пошлые неумеренные восхваления и такие же огульные порицания.
  | 23.01.2009 19:43
Но не хочется ли Вам, чтобы в Генпрокуратуру клиенты выстраивались в порядке очереди? Сначала Гарант с бандой за поклёп на тему о государственной измене, а потом все остальные в порядке выступлений.
От жидюга! всіх українських по черзі відстріляти хоче. Кому місце готуєш?
По арабах стріляй, жидюга!
А ще кажуть, що найгірші вороги москалі. А насправді це нас стравлюють!!!!!!
Сезам   | 23.01.2009 22:13
Газові домовленності чомусь є таємними. Якого біса? Це державна справа чи приватна. Судячи з дій ЮВТ – приватна! Як і дії мєдвєпутіна, який приватизував московію. Солодка парочка. І як завжди, щоб приховати скоєне треба голосніше верещати про корупцію.