Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Україна   неназвана коаліція   БЮТ і БЛ і НУНС   Конституційна Реформа   Ющенко   політична криза.
6
Рейтинг
6


Голосів "за"
10

Голосів "проти"
4

Коментарі
sane   | 12.12.2008 19:06
Ну, и сумбур.
"Природня для українських політиків поведінка хотіти влади..." – это смысл существования ВСЕХ политиков в мире.
"А для БЮТ-у, крім призабутого питання Грузії і засудження агресії Росії, інші питання: мови, ...УПА, НАТО, приватизації різняться неприйнятністю від зайвості до "кістки в горлі". – главная кость в горле Украины – это Ющенко.-
Теперь вопросы:
- коалиция создаётся решением фракций? Да.
- фракция принимает решение большинством? Да.
Почему вздорное меньшинство в НУНС качает права? Это демократия? Почему большинство не может сменить Кириленко? Кто такой ЕЦ?. Волю каких избирателей отражает кучка дегенератов?
boroda   | 12.12.2008 20:45
Насильно взяті в коаліцію депутати від НУНС, активно беручи участь в просуванні антикризових законів від неназваної коаліції, все ще згадують час від часу про неналежність її оформлення.

Це хто згадує? Ксюша Ляпіна? Це що, новий рупор Гаранта?

І прийдеться ще пожити з Конституційною Реформою, що породжує двовладдя і сприяє міжусобним розбіркам більше, ніж праці для країни.

На Банкову привіт, чи претензії:-)))
Згадайте історію цієї "рехворми" – в обмін на трон...
  | 12.12.2008 22:51
Натуральна близорукість. А що, коаліція БЮТу з ПР була би кращим варіантом? Складається враження, що читачі перебувають у світі мрій. Я, як ви знаєте, не є сторонником БЮТу, але ця коаліція є кроком вперед у порівнянні з попередньою. І мені дійсно дивно, що частина НУНСу пручається. Цей варіант коаліції був очевидним з самого початку, як колись з Морозом, так і тепер з Литвином. Ми повинні користуватися на цьому етапі біблейським гаслом – хто не проти нас, той з нами! "Нейтральний" Литвин може налагодити роботу ВР, без чого Україна прямувала до ступора. Зараз байдуже хто є прем'єром. Хай буде Тімошенко. Головне, щоб вивести з цього ступора державну машину.
Werwоlf   | 13.12.2008 02:46
Згоден з майже усіма тезами статті. +
Розтулмачте мені, будь ласка, яким чином поєднуються коаліція і спікерство Литвина окрім так званих домовленностей та логічного висновку – більшість у ВР (тобто "коаліція") звісно може ухвалити свого голову. більше ніякого зв'язку я у цих речах не бачу. Діючого закону про норму "голова ВР – член більшості/коаліції", якщо мені не зраджує пам'ять, не існує.

НМД, коаліція – це одне, а спікерство це трохи інше (якщо не геть відмінне друге)
Стосовно НУ-НС я вважаю, що там достатньо кон'юктурщиків (майже вся НС).

Кр-к, мене вражає ваше несприйняття перевиборів, як демократичного процесу розв'язання політкризи, хоч і за умови кризи в економіці.
Гетьман   | 13.12.2008 09:38
sane:
Ну, и сумбур.
"Природня для українських політиків поведінка хотіти влади..." – это смысл существования ВСЕХ политиков в мире.
"А для БЮТ-у, крім призабутого питання Грузії і засудження агресії Росії, інші питання: мови, ...УПА, НАТО, приватизації різняться неприйнятністю від зайвості до "кістки в горлі". – главная кость в горле Украины – это Ющенко.
Ну і заразом тоді народ України який його обрав Президентом України. Чи вже забрали в нього право на свою політичну волю?

Якби такий зміст хотіти влади був у всіх політиків в світі то булиб кругом "україни". А так це засіб для втілення певних ідей.
Гетьман   | 13.12.2008 09:44
sane:
Теперь вопросы:
- коалиция создаётся решением фракций? Да.
- фракция принимает решение большинством? Да.
Почему вздорное меньшинство в НУНС качает права? Это демократия? Почему большинство не может сменить Кириленко? Кто такой ЕЦ?. Волю каких избирателей отражает кучка дегенератов?
Цього рішення більшості фракції нема-було б уже б оформили коаліцію.

Може не може-роблять чи ні ось в чому питання. Демократія-це влада демосу а не спосіб голосування фракції.

Доречі а як бути з непарламентськими членами НУНС? Ті бідолахи що нікому не потрібні?

Щодо ЕЦ задавайте їм питання, а не мені. Бо їх щось не спостерігається як окремої групи сьогодні.
Гетьман   | 13.12.2008 09:48
boroda:
Насильно взяті в коаліцію депутати від НУНС, активно беручи участь в просуванні антикризових законів від неназваної коаліції, все ще згадують час від часу про неналежність її оформлення.

Це хто згадує? Ксюша Ляпіна? Це що, новий рупор Гаранта?

І прийдеться ще пожити з Конституційною Реформою, що породжує двовладдя і сприяє міжусобним розбіркам більше, ніж праці для країни.

На Банкову привіт, чи претензії:-)))
Згадайте історію цієї "рехворми" – в обмін на трон...
Написав я і так вважаю. Ляпіних не чув і сам не ляпаю.

Історію не зміниш, а от наслідки в силі виправити. Та для цього потрібно розуміти що куди котиться ближчим часом.
Гетьман   | 13.12.2008 09:49
Кр-к:
Натуральна близорукість...
Сексоте, я тобі же другий раз пишу-не порушуй ворожого нейтралітету-я некоментую твої статі то й ти не лізь свиня.
Гетьман   | 13.12.2008 09:52
Werwоlf:
Згоден з майже усіма тезами статті. +
Розтулмачте мені, будь ласка, яким чином поєднуються коаліція і спікерство Литвина окрім так званих домовленностей та логічного висновку – більшість у ВР (тобто "коаліція") звісно може ухвалити свого голову. більше ніякого зв'язку я у цих речах не бачу. Діючого закону про норму "голова ВР – член більшості/коаліції", якщо мені не зраджує пам'ять, не існує.
В даній поітичній ситуації ставати спікером просто більшості, а не від коаліції-це займати найнепевнішу посаду у владі в країні. Відставлять як Яценюка за першої ж нагоди. А спікер від коаліції має більшу йовірність бути таким 4 роки. Литвин тут добре все прорахував.
  | 13.12.2008 13:22
Гетьман:
Рідкісний...
  | 13.12.2008 13:51
Появится двухпалатный парламент – меньше возможностей идти "стенка на стенку"Чего здесь бояться,если это неизбежно?
  | 13.12.2008 15:19
Щодо "оновленої Конституції" – це питання до її авторів, тобто, Медведчука-Мороза-Ющенка. Щодо фракції НУНС, то я не розумію, що то за фракція, члени якої не виконують рішень своєї ж фракції. Яка тоді користь у партійних виборах? І чи несе партія чи блок відповідальність за поведінку своїх депутатів? Зокрема, чи може лідер фракції не виконувати її рішення на поталу чиїмось амбіціям? Зокрема, чи може він у той час, коли вирішується питання, входити чи ні до коаліції, кудись завіятись так, що його й знайти неможливо? До речі, ми йому платимо гроші (й чималі) саме за участь у роботі ВР, а не за шашні з балоганом.

Д-р Юрій
(підписуюсь, бо не можу зареєструватись)
  | 13.12.2008 15:41
Гетьман:

- главная кость в горле Украины – это Ющенко.
Ну і заразом тоді народ України який його обрав Президентом України. Чи вже забрали в нього право на свою політичну волю?
Так сакмо був обраний і Кучма, що не заважало вважати його "кісткою в горлі", починаючи, принаймні, десь з другого обрання. Просто Ющенко пройшов той самий шлях швидше, та й народ став більш активним.

Д-р Юрій
(підписуюсь, бо не можу зареєструватись)
Гетьман   | 13.12.2008 18:07
ANONIM:
Появится двухпалатный парламент – меньше возможностей идти "стенка на стенку"Чего здесь бояться,если это неизбежно?
Це один зі способів ункикнути політичної відповідальності за наїжденими і обридливими схемами оббріхування людей, які вже не в дивину.
Гетьман   | 13.12.2008 18:10
ANONIM:
Щодо "оновленої Конституції" – це питання до її авторів, тобто, Медведчука-Мороза-Ющенка. Щодо фракції НУНС, то я не розумію, що то за фракція, члени якої не виконують рішень своєї ж фракції. Яка тоді користь у партійних виборах? І чи несе партія чи блок відповідальність за поведінку своїх депутатів? Зокрема, чи може лідер фракції не виконувати її рішення на поталу чиїмось амбіціям? Зокрема, чи може він у той час, коли вирішується питання, входити чи ні до коаліції, кудись завіятись так, що його й знайти неможливо? До речі, ми йому платимо гроші (й чималі) саме за участь у роботі ВР, а не за шашні з балоганом.
Д-р Юрій
Є процндури хай ним і слідують.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua