Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Україна   зброя   Грузія   комісія ВР   Коновалюк   Нью-Йорк Таймс   ОДКБ   Росія   Партія Регіонів   БЮТ   нестворення коаліції   безпека.

Непросте інтерв'ю Коновалюка російському телеканалу "Вести"

Гетьман | 10.12.2008 12:00

5
Рейтинг
5


Голосів "за"
6

Голосів "проти"
1

Звівши свою депутатську діяльність до копання та демонстрації Світу нехорошості України, наче із закордону це нікому робити, член Партії Регіонів Валерій Коновалюк дав чергове інтерв'ю російському телеканалу. Цікаве воно не лиш знайомими вже розповідями про продаж Україною зброї до Грузії, а й окресленими сьогоднішніми політичними акцентами ПР.

Щоб сховати відсутність бодай найменшого українського інтересу в проведеному шоу-розслідуванні парламентською комісією Верховної Ради, очолюваної лейтенантом російської армії і за сумісництвом депутатом України Коновалюком, постійний наголос робиться на якісь надмірній злочинності продажів зброї Україною до Грузії. Пояснення в зашкоджені стосунками з Російською Федерацією не підходять, оскільки така діяльність Коновалюка аж ніяк їх не покращує, а навпаки.

Можна скільки завгодно посилатись на "украинский народ испытывающий дружественные чувства к российскому", але для Росії і росіян його волю виражає українська держава. Яку так старається очорнити парламентська комісія, сформована з обраних по закритим спискам осіб. Нав'язлива присутність Коновалюка на телеефірах України і Росії під час процесу розслідування, не чекаючи його завершення, наводить на серйозну підозру гуляння довкола російських нафтогазодоларів.

Що свідчить також про політичну замовність "розслідування постачання зброї до Грузії". Скажете, а чим іншим має займатись комісія Верховної Ради, як не політикою? Так то воно так. Тільки правила провірення до кінця, щоб робити висновки, ніхто не відміняв. Тим більше, коли оприлюднення їх до остаточної завершеності розслідування, може серйозне зашкодити Україні. Коновалюк ж накликував і підставляв нашу державу для покарання протягом двох місяців, однозначно стверджуючи про злочинність України ще до моменту завершення "слідчої діяльності" комісії Верховної Ради.

В який політичний курс вписується така поведінка стає зрозуміло з відповідей Валерія Коновалюка на запитання ведучого "Вестей". Зокрема, прояснюється ймовірна причина нестворення вже підготовленої коаліції Партії Регіонів і Блоку Юлії Тимошенко. Де останнім не підійшла одна з вимог проросійських сил по впровадження п'ятиколонного наміру. Підросійські сили й самі не раді мабуть що його висунули. Але наказ Москви є наказ для п'ятої колони, по іншому довелось би втрати благодать Кремлівської опіки.

Відповідні цитати, які вказують на це, читаємо:

Коновалюк: оружейный бизнес Ющенко и Саакашвили строился на их личных отношениях

- Валерий Ильич, здравствуйте! Расскажите, как удалось выяснить, кто из украинцев воевал на стороне Грузии?

- В целом – три месяца расследований. Парламентская следственная комиссия, наверное, впервые за всю историю в отношении всех тех оружейных скандалов, в которых участвовала Украина, смогла подготовить предварительный отчет и результат...

Отож звіт попередній. Причому висновки зроблені ним несуть втрати як іміджу України так і можливі економічні. Що нічуть не хвилює шоу-слідчих, а по ходу і служить метою. Найближчим часом варто очікувати використання матеріалу "доповненого звіту парламентської комісії" в антиукраїнських політичних цілях.

-...потому что мы понимали, насколько морально нам тяжело констатировать, что именно военные специалисты Украины занимались не только подготовкой, обучением, наладкой вооружения, но и присутствовали в зоне боевых действий на стороне грузинской армии. Эти списки у нас есть, и мы это тоже собираемся озвучить завтра на заседании Верховной рады...

Нічого злочинного в присутності українських військових в Грузії немає. Це країна попередня перед Україною в черзі геополітичного закріпачення Росією. Допустимо, що хтось вважає інакше. Проте й в цьому разі злочинність "списків військовослужбовців" є субєктивною думкою. Агресором Грузію вважає лиш Росія, її сателіти і Нікарагуа, а не ООН чи Україна.

- Валерий Ильич, насколько я понимаю, это расследование довольно длительное, непростое, все-таки хотелось бы узнать, было ли какое-то давление на вас лично и на вашу группу в ходе расследования?

- К слову сказать, что небезопасно. Я был вынужден даже эвакуировать свою семью, направить в безопасное место. Провокации происходили постоянно. На прошлой неделе, в четверг, и Служба безопасности Украины, и министр обороны выступили не только с отдельной дискредитацией расследований, которую ведет комиссия, но и моей лично. То есть вопреки существующему законодательству меня как кадрового офицера запаса разжаловали с подполковника до старшего лейтенанта. Вот такая наглая, подлая и мелкая месть с их стороны лишь показывает истинное лицо этой власти, их способы сегодня любой ценной избежать ответственности.

Відповідальності перед ким? Вказані порушення не доведені в судах і є політичними. Що мають більше значення за журналістські розлідування, але менше за слідчі дії правоохоронних органів. Тому не зрозуміло яким чином "уникають відповідальності" пониженням в званні. Щодо провокацій і причин, які змусили перевозити сімю, то оголошення про звернення до правоохоронців чи демонстрації доказів цього пресі не було.

- Вы знаете, возбуждаются надуманные уголовные дела. Это делается для того, чтобы установить тотальное прослушивание, тотальный контроль. Я думаю, что наше расследование показало не только факты нарушений, злоупотреблений в экспорте вооружений, но и в целом показало, в каком состоянии находится украинское общество. Мы реально увидели, насколько неадекватны действия того же президента Ющенко, лиц его окружения в контексте требования Конституции Украины...

Чи не заслуговує на підозру людина, що копає на Україну? Депутат Думи Російської Федерації, який бігає по телеканалам США і розповідає як Президент і Уряд Росії продавав зброю Іраку, Афганістану під час конфліту-це особа, яка має право на вислів: "відкривають надумані кримінальні справи"? В такому самому нормальному стані було б російське суспільство, як зараз українське по відношенню до "розлідування постачання зброї", проведеного політичним ударом по країні. Які саме статті Конституції України були порушені, ніхто так і не чув.

- Завтра в Верховной раде вы выступаете с докладом о проделанной работе. На какую реакцию и, самое главное, на какой результат рассчитываете?

- Я думаю, этот вопрос будет касаться не только нашей внутренней оценки. Безусловно, эта тема станет достаточно резонансной в мире. Вы знаете, уже был ряд публикаций – накануне саммита в Брюсселе, когда решался вопрос о присоединении Украины к НАТО, вышла достаточно большая статья в "Нью-Йорк таймс" с ссылками на результаты нашей следственной комиссии под заголовком: "Украинского президента, украинскую власть обвиняют в незаконной торговле оружием". Вы знаете, вот этого они боятся больше всего, когда эта информация станет не только предметом обсуждения в украинском парламенте, а когда будет дана и оценка этим руководителям, в том числе со стороны мировой общественности.

Даний абзац створює невід'ємне враження звіту за пророблену роботу для Москви і її інтересів в зовнішній політиці щодо внутрішньої ситуації в Україні та обмеження можливостей зовнішньої політики нашої держави. Москва вже оголосила про свою зовнішньополітичну перемогу пов'язану з ненаданням Україні та Грузії Плану Дій Членства в НАТО. Чому, за натяком Коновалюка, сприяли його заяви під час незавершеного розслідування продажів зброї Україною. Чим створювався імідж країни, яку через злочинність не варто брати в НАТО. Що різниться з аргументами невступу в НАТО через ворожість, неслов'янськість і втрати вигод співпраці з Росією.

Зі статті в "Нью-Йорк Таймс", на яку послався Валерій Коновалюк, йому взагалі не варто тішитись і робити згідної з його позицією. Розслідування комісії Верховної Ради під керівництвом Коновалюка західні журналісти хоч і прийняли за парламентське, але не за доведене фактами. Заголовок дійсно звучить як:

Claims of Secret Arms Sales Rattle Ukraine's Leaders

Гул претензії до секретних продажів зброї українськими лідерами (владою)

Та далі, після фото Ющенка, текст статті починається:

KIEV, Ukraine – With the Ukrainian government reeling from a financial crisis and internal power struggles, the country's pro-Russian opposition has been leveling potentially damaging accusations of improper arms sales to Georgia during that country's brief war with Russia.

КИЇВ, Україна – З розгойдування українського Уряду від фінансової кризи і потужньої внутрішньої боротьби, проросійська опозиція в країні додає потенційно руйнівні звинувачення неправильних продажів зброї до Грузії протягом її короткої війни з Росією.

And Russia's leaders, furious with Ukraine's president over his pro-Western leanings and vocal support of Georgia, have personally weighed in, making accusations of their own.

І російські лідери (влада), обурені Українським президентом, через його прозахідну схильність, і відкритою підтримкою Грузії, особисто зауважили це, роблячи власні звинувачення.

It may not matter that the opposition has provided no conclusive evidence of the claims, despite weeks of pronouncements that the evidence – once released – will be explosive. The claims alone, which have made headlines, have nonetheless helped to further undermine the government's authority at a time of heightened political instability, while also roiling Ukraine's already tense relationship with neighboring Russia.

Можливо, не має значення, що опозиція не забезпечила ніякого остаточного свідоцтва претензій, не дивлячись на тижні висловлювань, коли свідоцтво – одного разу випустив – буде вибух. Претензії озвучувались тільки як заголовки, проте допомогли далі підривати авторитет Уряду (української влади) одночасно з політичною нестабільністю, яка підвищується, також, збовтуючи напружене відношення України вже з сусідньою Росією.

At issue are accusations that the government of President Viktor A. Yushchenko, who supported Georgia during the crisis, covertly supplied it with weapons before and soon after the fighting broke out in August, and sold tanks and an antiaircraft system to the Georgians at reduced prices.

У центрі проблеми – звинувачення, що уряд Президента Віктора Андрійовича Ющенка, який підтримував Грузію протягом кризи, таємно забезпечував її зброєю раніше і невдовзі після того, як відбувся військовий конфлікт в серпні, продавав танки і протиповітряні системи Грузії за зменшеними цінами.

A parliamentary commission set up by Ukraine's opposition parties has been investigating the claims, which also include allegations that the president decommissioned equipment sorely needed by Ukraine's military and gave it to Georgia.

Парламентська комісійна, сформована опозиційними партіями України, розслідує претензії, які також включають твердження, що президент списав устаткування вкрай потрібне українському війську і надав його Грузії.

President Yushchenko has flatly denied any wrongdoing, describing the investigation as nothing more than a political show. He has indicated that Ukraine has every right to sell weapons to any country, including Georgia, that is not under international sanctions.

Президент Ющенко рішуче заперечував будь-які звинувачення, описуючи розслідування, як ніщо інше, ніж політичний виступ. Він вказав, що Україна має всі права продавати зброю будь-якій країні, зокрема Грузії, які не підпадають міжнародними санкціями.

The opposition lawmakers say the point is not whether Ukraine had a right to sell weapons to Georgia. They say the government secretly sent the arms, bypassing disclosure rules in order to avoid antagonizing Russia. They also say that some of the proceeds of the sales have gone not to the Treasury, but to people in Mr. Yushchenko's circle, even as Ukraine's military is in dire need of funding.

Опозиційні законодавці говорять не про те, чи мала Україна право продавати зброю Грузії. Вони говорять, що уряд (українська влада) таємно посилав зброю, обійшовши правила прозорості, щоб уникнути протидії Росії. Вони також говорять, що деякі з доходів продажів йшли не до Казначейства, але до людей з оточення пана Ющенка, при тому що українське військо знаходиться в жахливій потребі забезпечення.

"We are on the verge of a huge political scandal that could have immense political repercussions," said Vitaly I. Konovalyuk, a member of Parliament who leads the commission. Mr. Konovalyuk is from the leading opposition party, the Party of Regions, which seeks warmer ties with the Kremlin.

"Ми на грані величезного політичного скандалу, який міг мати величезні політичні наслідки", повідомив Віталій (Валерій насправді) Ільїч Коновалюк, парламентарій, який очолює комісію. Пан Коновалюк – один з лідерів опозиційної партії, Партії Регіонів, які шукають теплих взаємин з Кремлем.

The charges come at a time of a deep economic downturn and political discord in Ukraine, with a seemingly intractable power struggle between President Yushchenko and his main pro-Western rival, Prime Minister Yulia V. Tymoshenko. The Parliament has often been stalemated, and President Yushchenko's popularity has plunged.

Навантаження виникають в один момент з глибоким економічним спадом і політичними роздорами в Україні, з на вигляд неподатливою сильною боротьбою між Президентом Ющенком і його головним прозахідним конкурентом, Прем'єр-міністром Юлією Володимирівною Тимошенко. Парламент часто

заходив в безвихідне положення, і Президент Ющенко втрачав популярність.

Russia's senior officials have been fueling the dispute. Russia's prime minister, Vladimir V. Putin, called the alleged weapons sales a "crime against the Russian and Ukrainian people" in a meeting with Ms. Tymoshenko in October.

Російські офіційні керівники розпалюють суперечку. Прем'єр-міністр Росії, Володимир Володимирович Путін, назвав продажі зброї "злочином проти Росії і українського народу " на зустрічі з пані Тимошенко в жовтні.

The Kremlin has long opposed Mr. Yushchenko because of his pro-Western bent and was infuriated by his vocal backing of Georgia during the crisis. The leadership of both Ukraine and Georgia took power in the so-called color revolutions and both want to join NATO. Russia has vociferously opposed such a step.

Кремль давно протиставляється панові Ющенку із-за його прозахідності і дратувався його відкритою підтримкою Грузії протягом конфлікту. Керівництво як України, так і Грузії взяли владу в так званих кольорових революціях і обидвоє хочуть приєднатися до НАТО. Росія гучно опонувала такому кроку.

Russia's president, Dmitri A. Medvedev, last month accused countries that supplied Georgia with weapons of helping to provoke the August conflict. "Unfortunately, several countries close to us participated in this," he said. "We will never forget this, and, for sure, we will consider this when formulating policy."

Російський президент, Дмітрій Медвєдєв, минулого місяця звинуватив країни, які забезпечували Грузію зброєю, в допомозі провокування серпневого конфлікту. "Жаль, що декілька близьких нам країн брали участь в цьому", він зазначив. "Ми ніколи не забудемо це, і, безумовно, ми розглядатимемо це, формулюючи політику на майбутнє"

Last week, Gazprom, the state-owned natural gas monopoly once headed by Mr. Medvedev, announced that it might double the price of gas for Ukraine if it failed to pay off $2.4 billion in debt by Jan. 1. Two years ago, in a similar dispute, Gazprom turned off the gas to Ukraine. (Gazprom has said it will try to refrain from doing so again this time.)

Останнього тижня, Газпром, монополіст природного газу, що знаходиться у державній у власності, очолюваний колись паном Медвєдєвим, оголосив про можливість подвоєння ціни газу для України, якщо вона буде не в змозі виплатити повністю $2.4 мільярдів боргу до 1 січня. Це через два роки після того, як в подібній суперечці, Газпром, вимикав газ для України. (Газпром сказав, що намагатиметься утримуватися від повторення цього знову в даний час)

Ukraine was left with huge stockpiles of weapons and military equipment after the breakup of the Soviet Union in 1991, and has relied on arms exports as a major source of income.

In 2007, Ukraine sold Georgia 74 T-72 tanks, some armored combat vehicles, a BUK M1 surface-to-air missile system, two 2S7 self-propelled artillery guns, among other weapons, according to the United Nations Register of Conventional Arms.

Україна була залишена з величезними запасами зброї і військового устаткування після розвалу Радянського Союзу в 1991, і залежала від експорту зброї, як головного джерела прибутку.

У 2007, Україна продала в Грузію 74 танки T-72, декількох броньованих бойових транспортних засобів, системи BUK M1 ракети земля-повітря, дві 2S7 самохідні артилерійські установки, в числі іншої зброї, згідно реєстру Організації Об'єднаних Націй про обмеження озброєнь.

Ukraine's National Security and Defense Council said in a statement that the country's last shipment of military hardware arrived at the Georgian Black Sea port in Poti on Aug. 8, the day the war started, but that the cargo "did not include weaponry." Rather, the statement said, "pyrotechnical equipment" for aircraft emergency and fire prevention systems were delivered.

Служба Безпеки України і Рада Безпеки, зазначила в заяві, що останнє відвантаження з країни військових технічних засобів прибуло в Грузинський порт Чорного Моря в Поті, 8 серпня, день коли війна почалася, але вантаж "не включав озброєння". Раніше, повідомлялось, що поставлялися: "піротехнічне устаткування" критично необхідних авіації і системи пожежної охорони.

Though Ukraine's weapons export system has been criticized for lack of oversight, most analysts say controls over weapons sales have improved since the 1990s, when the country was a main source of weapons sent to conflict zones around the world.

Хоча експортна система української зброї критикувалася через відсутність нагляду, більшість аналітиків повідомляють, що контроль над продажами зброї поліпшився, починаючи з 1990-х, коли країна була головним джерелом зброї, посланої, в конфліктні зони по всьому світі.

President Yushchenko has said that Ukraine's arms shipments did not violate any laws and has indicated that Ukraine will continue to sell weapons to Georgia. Ukraine also sells military hardware to Russia. "Ukraine conducts military-technical cooperation with countries that are not under international restrictions," the president said this month. "We will trade with those whose relations with us correspond to our national interests."

Президент Ющенко сказав, що відвантаження української зброї не порушувало ніяких законів і вказав, що Україна продовжуватиме продавати зброю Грузії. Україна також продає військові технічні засоби Росії. "Україна веде військово-технічну співпрацю з країнами, які не перебувають під міжнародними обмеженнями", повідомив президент цього місяця. "Ми торгуємо з тими, чиї відносини з нами відповідають нашим національним інтересам."

Though its inquiry began two months ago, the opposition's parliamentary committee has not yet released a full report on its findings, despite regular statements in the Ukrainian news media from Mr. Konovalyuk about the explosiveness of the information.

Незважаючи на те, що запит почався два місяці тому, опозиційний парламентський комітет ще не оприлюднив повний звіт про свої пошуки, не дивлячись на регулярні заяви в ЗМІ Українських новин від пана Коновалюка про вибуховість інформації.

Ms. Tymoshenko, who rarely hesitates to snipe at Mr. Yushchenko, has remained largely silent, and no representatives from her faction sit on Mr. Konovalyuk's commission.

Пані Tymoshenko, яка рідко коливається при пострілах з укриття по панові Ющенку, залишилася в значній мірі безмовною, і представники від її фракції не беруть участь в комісії пана Коновалюка.

(в перекладі можливі неточності, перекладав сам зі словником)

Судити "по задорнову" західних журналістів, які написали цю статтю не приходиться. Хіба побажати нашим так розбиратись в ситуації в далекій раїні. Спостереження "Нью-Йорк Таймс" відносно розслідування Коновалюка і міжнароно-політичної ситуації з внутрішніми розбіжностями України співпадають з висловленими на початку статті "Непросте інтерв'ю Коновалюка російському телеканалу Вести".

Наявність такого матеріалу в "Нью-Йорк Таймс" для Москви вигідне хіба що повідомленням про існування претензій до постачання зброї Україною в Грузію. А Коновалюк міг побачити своє ім'я на сторінках західної преси. При прочитанні якої показується звідки йдуть звинувачення, які сили в Україні піднімають це питання і в якій формі проводиться розслідування парламентської комісії.

Продовження інтерв'ю Валерія Коновалюка телеканалу "Вести":

- Можно ли сегодня оценить ущерб, который нанесен Украине в результате таких сделок?

- Я думаю, было фактически прервано военно-техническое сотрудничество с Россией, которая брала и на себя обязательства и предоставляла Украине возможность модернизировать достаточно большое количество средств ПВО. Учитывая то, что власти Украины, "Укрспецэкспорт" продали за четыре года вооружений, боеприпасов на сумму 2,5 миллиарда долларов, а в украинский бюджет поступило только 200 миллионов – ущерб достаточно очевиден...

Очевидно не доведений як втрати. Укрспецекспорт-це державне підприємство, яке платить податки. Тому зрозуміло, що сума поступлення може бути меншою від загальної суми продажів. Чи правильно це?-питання інше. Росія неодноразово підкладала свиню Україні по будівництву літаків АН. Крім того, сама Російська Федерація торгує зброєю тогож типу, що й Україна. І ми для них є конкуренти. Образитись Москва могла будь-коли.

- Сегодня стало известно, что Партия регионов предложила Блоку Юлии Тимошенко коалиционное соглашение, согласно которому в стране должна быть установлена парламентская форма правления. Можете пояснить, в чем заключается суть этого документа?

- Суть этого документа сводится к тому, что фактически мы стали заложниками внутренних противоречий, когда действующий президент, перебирая полномочия на себя, фактически блокирует любые решения, инициативы правительства, фактически не обеспечивает как гарант Конституции реализацию тех функциональных обязанностей, которые имеет президент Украины. Поэтому мы понимаем, что в этой конструкции власти лишь проявляется одно – безответственность, безнаказанность и тотальная коррупция. Я думаю, что в контексте основной позиции и Партии регионов, и Блока Тимошенко мы можем создать абсолютно дееспособную коалицию в парламенте, которая наконец-то начнет реформы и сможет предложить четкий стратегический план преодоления кризиса в стране и даст возможность сегодня избежать последствий, которые готовят в виде провокаций президент и его окружение. Поскольку они пытаются сегодня спровоцировать любой конфликт на территории Украины, чтобы ввести прямое президентское правление и обеспечить при этом сохранение власти.

Про дану пропозицію мовчали значно українські телеефіри, висуваючи за основну розбіжність ПР і БЮТ неподілення посад. Проте в умовах, коли для БЮТ єдина можливість зберегтись міцно при владі є створити коаліцію з Партією Регіонів, не маючи змоги її створити з НУНС, і економічна криза робить непривабливою посаду Премєра, питання оформлення коаліції виглядає не таким вже й проблематичним.

Неможливість прийняти чисто парламентську форму правління Блоком Юлії Тимошенко диктується зміненими обставинами. До моменту офіційного розпаду "демократичної коаліції" і їх антиукраїнських голосувань шанси взяти владу при парламентському устрої України для БЮТ ще зберігались. Тепер переважні шанси на боці Партії Регіонів. Тому Президентська посада виявляється тим місцем, зайняти яке Тимошенко має більшу ймовірність, ніж Янукович. З іншого боку, проігнорувати Кремлівське бажання-позбутись Ющенка, неприховані п'ятиколонники не взмозі, як і зняти умову створення "Бундестагу" в Україні заради свого приходу до влади.

- Соглашение предполагает, что коалиция откажется от интеграции Украины в НАТО. Так ли это, и каким образом стороны намерены соблюдать этот принцип, чем придется пожертвовать?

- Это основывается на мнениях граждан Украины, которые в подавляющем большинстве против вступления Украины в НАТО. Мы реально понимаем, к каким последствиям это может привести. И я уверен, что в большинстве своем нацелены на внеблоковый статус, на нормальные партнерские отношения, на условия коллективного договора по безопасности и обороне. У Украины есть такие возможности. Вы знаете, что мы получили определенные гарантии от ведущих держав мира после одностороннего отказа от ядерного вооружения – это Будапештское соглашение – поэтому я уверен, что в вопросах безопасности и какие-то угрозы для Украины не существует. Основная угроза для нас – это внутренний рецидив, который связан с противоправными действиями как президента Ющенко, так и лиц его ближайшего окружения.

Більшість громадян може бути й проти вступу в ООН. Не кухаркам вибирати систему безпеки для України. На те є відповідні військові стратеги. Населення має висувати застереження щодо можливого порушення їх прав, а не вибору за вподобанням тої чи іншої системи безпеки. На який внеблоковий статус "они нацелены" в колективному договорі? Для цього досить знати які країни входять Організацію Договору Колективної Безпеки: Вірменія, Казахстан, Киргизія, Таджикистан, Узбекистан, Білорусь і Росія.

Навряд Україні в цьому "слов'янському блоці", який розшифровується подібно до абревіатури НАТО (Організація Північно-Атлантичного Договору) відведуть місце набагато більше, ніж Білорусії. Причому зняти проблеми загроз для України, на відсутність яких вказує Коновалюк, "СНГ-ешне НАТО", сформоване з колишнього імперського центру і втрачених республік, не взмозі. Хіба що в плані здачі тій же Росії загалом українського незалежності як права розпоряджатись на території нашої держави нашими можливостями чи віддавши Крим, в перспективі-інші області Східної України.

Припустимо, Коновалюк мав на увазі не ОДКБ, а колективний довір європейської безпеки. Створити організацію якого, запропонувала Москва:

Мировое сообщество должно отказаться от односторонних шагов при решении вопросов, касающихся европейской безопасности.

"Глава Российского государства отметил, что нынешние механизмы безопасности, существующие в Европе, несовершенны, и напомнил, что Москва выдвинула инициативу подготовки нового договора в данной области.

Новый договор о европейской безопасности или о присоединении всех сторон к такому панъевропейскому пространству безопасности мог бы стать принципом работы, сводом правил на будущее, сказал Президент"

Метою Кремль ставить альтернативу безпеці, за яку в Європі відповідає НАТО. Тобто Росія фактично хоче взяти участь у формуванні безпеки в Європі, де зараз панує НАТО без її участі. Відповідно майбутній договір планується підписуватись між Росією і теперішніми європейськими країнами-членами Альянсу. Україна, як і Білорусія, не будучи учасниками Альянсу, зрозуміло випадають з цієї нової системи безпеки Європи. Одночасно наша держава, знаходячи між Євросоюзом і Росією мусить мати якесь місце. І його Кремль визначив-сателіт Російської Федерації, що має створити більшу передбачуваність ситуації при вирішені питань впроваджуваною європейською системою безпеки.

- Спасибо, Валерий Ильич.

Справді Москві є за що подякувати Коновалюку. Над споганенням іміджу України у Світі, Росії і власне нашій Державі він таки попрацював. Дарма, що і сама Росія разом з десятками інших країн постачала зброю хтозна куди. Тільки не знаходилось коновалюків, які б намагались бігати по світу і викрикати, яка їх країна погана. Та ще й до того, як не має остаточно підтверджених результатів.

Хоча ні, було подібне "Фаренгейт 911"-передача про Буша, 11 вересня і війну в Іраку. Різниця правда в тому, що США споганення іміджу таким чином нічим не загрожувало. А висунуті припущення в даній програмі, що сімя Бушів-це друзі Бін-Ладена і подібне без телевізійних фарб виглядають смішними. Відрізняло також політичні сили, які стояли в США за "Фарангейтом 911", і політичні сили, які стоять за "розслідуванням продажів зброї Україною до Грузії", те, що перші не шукали добрих стосунків з владою якоїсь країни. Натомість другі постійно займаються і сконцентровані повністю на прихильності Кремля до їх політичної сили.

Причина нестворення коаліції, про яку проговорився Коновалюк, та незмінна позиція по НАТО рядом з закликами не дратувати Росію демонструють проросійськість курсу в межах якого й здійснюється парламентське розслідування постачання зброї до Грузії. Націленість звинувачень на особисто невгодного Кремлю прозахідного Президента, наче прозахідність автоматично означає злочинність, бо веде до підтримки непідросійськи налаштованої Грузії, вказує на політичність справи, а не на порушеність міжнародного чи іншого права.

Проведення "слідчих дій" комісії Верховної Ради з голосними заявами про неправомірність продажів зброї до Грузії до завершення розслідування підтверджує політичність і кидає підозру в шпіонажі на відповідну діяльність Коновалюка. За що останній цілком справедливо попав під увагу Служби Безпеки України. Добре, що не зробили вигляду, наче він нічого такого не вчиняє, як бувало раніше в подібних випадках. Хоча в даному разі персона Коновалюку мало значить, бо йде мова про організацію цілеспрямованої політично-інформаційної атаки на Україну з боку Російської Федерації.

Діяльність лейтенанта російської армії Валерія Коновалюка в Україні не можна порівнювати з завданнями Штірліца. Останній носив німецьку форму, не видаючи себе під час війни. Коновалюк з українським громадянством не приховує свого ставлення до України і практично підтверджує це участю в холодній війні проти нашої держави. Користуючись депутатською недоторканістю, як проказою, безперешкодно проводить відповідні заходи.

Нейтралізація подібної ворожої діяльності лежить в площині політичній і інформаційній. Допомогли б у цьому оприлюднені доведені факти протиправних дій коновалюків. Наприклад, розсекречення документів, викрадення їх. "Паролі і явки" як колись говорили. Щоб можна було конкретно побачити який механізм здійснення дискредитації України, проведений тим же Валерієм Коновалюком, що стосується прихованої його частини. Одночасно, з'ясовані мотиви не відміняють потреби спростовувати висунуті звинувачення і протидіяти формуванню потрібного ворожим силам образу нашої Держави.

10 грудня 2008 р. 11:14

Коментарі









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua