Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Кіровоградська область   тоталітарні символи   Молодий Народний Рух   Українська Народна Партія
5
Рейтинг
5


Голосів "за"
7

Голосів "проти"
2

Коментарі
Хандусенко   | 26.02.2008 11:57
Когда же Вы планируете начать собирать подписи за возврат городу его исконного названия? Или Вам большевик Киров по душе?
Стрілець   | 26.02.2008 12:48
Добре.
От тільки справді – з перейменуванням міста спішити не варто.
А то можна перескочити із одного ге в друге.
На радість хандусенкам.
Бо не бачу, чим для України Єлизавета краща за Кірова.
Ті самі... тільки вигляд збоку.
  | 26.02.2008 14:51
Справа не в пам'ятниках, а в ментальності людей. Он у Німеччині й досі стоїть Альоша в Трептов-парку, але німці дбають про свою країну й на думку засновників цього пам'ятника не зважають. А в Україні хоч усі пам'ятники повикидай, але, якщо люди не стануть українцями, то все не має сенсу. А стануть – то й пам'ятники можна перетворити на туристичні дива для мешканців північної держави в яких дужа ностальгія за цими потворами, ще й гроші заробити...
Никита   | 26.02.2008 16:29
Повністю підтримую. Кіровоградщина це чудовий український край і живуть там чудові люди. А з назвою міста не повезло, вона й на ментальність має вплив!
Може б, оголосити всеукраїнський конкурс, щоб придумати нову назву?
  | 26.02.2008 18:49
ANONIM:
Справа не в пам'ятниках, а в ментальності людей. Он у Німеччині й досі стоїть Альоша в Трептов-парку, але німці дбають про свою країну й на думку засновників цього пам'ятника не зважають. А в Україні хоч усі пам'ятники повикидай, але, якщо люди не стануть українцями, то все не має сенсу. А стануть – то й пам'ятники можна перетворити на туристичні дива для мешканців північної держави в яких дужа ностальгія за цими потворами, ще й гроші заробити...
?
  | 27.02.2008 04:17
Никита
"Може б, оголосити всеукраїнський конкурс, щоб придумати нову назву?"
А Вы не находите, что разумней спросить у жителей этого города, что они об этом думают?
Никита   | 27.02.2008 14:28
Владислав:
Никита
"Може б, оголосити всеукраїнський конкурс, щоб придумати нову назву?"
А Вы не находите, что разумней спросить у жителей этого города, что они об этом думают?
Дело в том, что мне часто приходилось бывать в Кировограде и области, у меня там и друзья, и родственники. Все, с кем мне приходилось общаться, хотели бы поменять название и не знают как. Это сложный случай!
  | 27.02.2008 15:43
Уважаемый Никита, город в котором я живу значительно меньше Кировограда, но опиратся на мнения или высказывания людей, с которыми я общаюсь, как на общее желание горожан я бы не рискнул. Этот мир совсем не однообразен и попытка высказываться за других, на мой взгляд, черевата не просто не пониманием, а и открытым неприятием.
Автор статьи очень хочет показать значение своего движения и его аргумент историческая справедливость – это личное дело автора. А вот война с названием городов, сел и улиц – как аргумент развития сознания украинского народа – это не просто глупость, а попытка переориентировать внимание с реальных проблем на не существующие. И лично я это категорически не приемлю.
Никита   | 27.02.2008 19:44
Владислав:
Неужели Вам нравится название Кировоград????
  | 28.02.2008 18:19
Діяльність комітету вже розпочалась! А назвою міста має стати "Новокозачин" – історично обгрунтований топонім – назва козацького зимівника, розміщеного на території сучасного міста
Дмитро Сінченко   | 13.03.2008 13:22
Хандусенко:
Когда же Вы планируете начать собирать подписи за возврат городу его исконного названия? Или Вам большевик Киров по душе?
Звісно, не по душі, скоро Кіровоград стане знову Новокозачином!