Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Італія   TIR   cтрайк   Романо Проді

Страйк далекобійників посадив Італію на дієту


4
Рейтинг
4


Голосів "за"
5

Голосів "проти"
1

"Дикі бізони" італійських шляхів зупинилися опівночі в неділю, 10 грудня. Водії TIR розпочали страйк, щоб захистити свої права та висловити невдоволення через невиконання зобов'язань, які взяв на себе уряд Романо Проді.

Страйк далекобійників посадив Італію на дієту
"Дикі бізони" італійських шляхів зупинилися опівночі в неділю, 10 грудня. Водії TIR розпочали страйк, щоб захистити свої права та висловити невдоволення через невиконання зобов'язань, які взяв на себе уряд Романо Проді.

Довгі черги гігантських авто заблокували найважливіші розв'язки доріг країни. 150 місць скупчення вантажівок на стратегічних перехрестях доріг по всій Італії. Страйк підтримали 90% перевізників, що майже повністю блокувало постачання товарів.

Причиною таких дій стало незадоволення профспілкових організацій автоперевізників невирішенням зобов'язань, які взяв на себе уряд у лютому цього року, та не передбачення у бюджеті країни на наступний рік засобів, що сприятимуть європейській конкурентоспроможності сектора.

Уже 12 грудня в різних точках країни почали спостерігати нестачу пального. Бензовози зупинилися на італо-французькому кордоні поблизу міста Вентімілья. Там скупчилося понад 2000 італійських та іноземних TIR. Між ними також були численні автотранспортники зі Східної Європи, що із солідарності підтримали італійських колег.

На багатьох автозаправках з'явилися оголошення з повідомленнями про закінчення пального. А біля тих, хто ще не вичерпав усього запасу, утворилися довгі черги автомобілістів. Італійці, які живуть поблизу кордону, їздили на заправку до Франції. З регіону Тоскана надходили повідомлення про перебої в роботі медичних структур. Не вистачало бензину для перевезення медикаментів і крові. Лікарня Пескари повідомила про термінову потребу азоту для збереження матеріалу трансплантаційного центру.

Виник дефіцит і на свіжі харчові продукти, як-от м'ясо, фрукти й овочі. "Тисячі тонн харчів могли зіпсутися на полях, складах чи гуртових базарах, роботу яких повністю заблокували дальнобійники", – таке тривожне повідомлення поширила профспілка Coldiretti, яка оцінює втрати ринку мільйонами євро за непродані молочні та сільськогосподарські продукти.

Уряд Італії засудив форму проведення цього протесту: "Спостерігаємо перегини в загостренні ситуації, що не сприяють діалогу. Ще раз певні сили підставили під удар інтереси простих громадян".

13 грудня після трьох днів протестів уряд Італії та профспілка автотранспортерів нарешті домовилися. Страйк припинили. Представники оргкомітету домоглися "гарантії права на працю". Термін обов'язкового встановлення люмінесцентних стрічок по боках тяжких автозасобів продовжили до шести місяців. Контроль на дорогах із боку поліції посилять, для кожного далекобійника запровадять кваліфікаційну особову картку. Уряд також гарантує виділяти ресурси, передбачені для розвитку сектора перевезень.

TIR зупинили протест – Італія рушила з місця. Проте, щоб повернутися до нормального життя, країні потрібно не менше ніж тиждень. Навіть після угоди з урядом розв'язати ситуацію, що склалася, непросто. "Корки" в місцях скупчення TIR "розсмоктуються" дуже повільно. Довгі колони в напрямку Франції та Італії видаються непорушними. Багато далекобійників, які провели три дні на дорозі, вирішили відпочити в найближчому місті, залишивши авто на місці паркування.

Домовленість між урядом Романо Проді нівелює провокативні заголовки Corriere della sera, що заявила: "Дикі бізони "склали зброю" та відступили. За три дні протесту вони урвали куш – 30 мільйонів євро, які для них виділять у бюджеті на наступний рік". "Триденний страйк перевізників коштував країні два мільйони євро", – повідомляє Repubblica на першій сторінці. А La stampa попереджає споживачів: "Увага на ціни. За таких умов можливі спекуляції".

Наступного тижня для нормалізації ситуації у країні уряд має намір скасувати заборону на рух тяжких автозасобів.










© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua