Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
антиукраїнське документальне кіно   ОУН   УПА   Собор на крові   вкрадені кадри   не спокій   Тризубець   Тарас Чубай   правда

Як "Собор на крові" московити на свій лад переробили... Хочете знати як?

Гетьман | 27.09.2007 16:24

8
Рейтинг
8


Голосів "за"
14

Голосів "проти"
6

ОУН і УПА вже неодноразово ставали мішенями для так званих російських поборників нацизму (вигаданого) на Україні. Ось, і в середу 26 вересня 2007р., десь після 9 вечора і до 10-ої, на каналі РТР, наступила черга ще одної спроби обпаплюжити Український Визвольний Самостійницький Рух часів Другої Світової Війни. Брехня московитська лилася без кінця...

Слухаючи коментарі до кадрів фільму, непристойні вислови в адрес його і всього московитського з'являлись в свідомості самі собою. А як же інакше? Як можна було спокійно спостерігати на наглу брехню, коли українців-самостійників постійно обзивають "українськими нацистами"? Не хочу, і не буду я до цього звикати і ніяк не реагувати на подібне, бо останнє це "доля холятів вірних його світлості задомоскалю". Тож, до вашого відома все те, що не вміщається в рамки логіки та правдивості у цьому фільмі-відповіді на український "Собор на крові", не кажучи вже про моральність московитських авторів.

На цю "передачку" натрапив випадково, затримався глянути бо здивувався появою Українського Тризубця на російському каналі. І, через деякий час, вловивши зміст передачі, з обуренням, але з розумінням старої істини "ворогів треба знати в лице" додивлявся її до кінця. Так, підмічаючи очевидно брехливі і перекручені речі, з'явилась тема для статті. Завдяки чому ви маєте змогу читати ці рядки.

Перше що кинулось в очі це здерті кадри кінохронік з фільму "Собор на крові", які були передані авторам із закордонної діаспори українців. От тут московитики і попались, бо будь-хто, хто бачив документальний фільм "Собор на крові" зміг б замітити те, що замітив я. А мово йде ось про що. Автори цього фільму-відповіді взявши кадри з вказаного українського фільму озвучували їх по своєму, міняючи місцями події і багато про що замовчуючи:

Хроніки зйомки проведеної німецькими і закордонними кінооператорами після відходу советів зі Львова, коли розкрились тюрми НКВД з десятками тисяч безневинно замордованих москалями українських людей, коментувались з наглійшим перекрученням того що було. Був то 1941 рік, жахливе видовище залишене москалями не потребували ніякої вже агітації проти кремлівських нелюдів. Та даунуті послідовники сталіністів і кагебістів вирішили, що можна це повернути на своє. Так, вони показуючи плачучих українських селян в звичайних хустках і одежках, звичайних українських дітей, що шукають з шоком серед мішанини крові, трупів, частин трупів своїх рідних, нечувано звинуватили так званих "українських нацистів" у вбивствах нібито поляків і євреїв. Хитрі московити звісно чогось не уточнили, що зйомка то німецька і закордонна, а не російська. Не пояснили, кого шукали українські селяни, що по одягу було видно, серед поляків і євреїв? Замовчали, чого сльози по очах котились в українських солдат. Та це аж ніяк не кінець тої нахабної московитської брехні, що її було як гною, в цьому фільмі.

Не менше дісталось і відеохроніці, безумовно здертій з українського фільму "Собор на крові", де в сюжеті показано арешти і розстріли ОУН Мельника, які відбулися після підставного теракту Кузнєцова в Києві від імені цієї організації. Так, у обробці московитів, обличчя ОУН-івці, заарештованих і розстріляних тоді в Києві "стали" польськими професорами, яких нібито ці ОУН-івці переодягненні в німецьку форму розстрілюють в Львові з приходом німецьких військ. Зрозуміло що підтасовка очевидна, бо і "Нахтігаль" і "Роланд", яких в цьому звинуватили мали українську форму, українські відзнаки. Ну а цим необтяжених мораллю правди московитам, це все одно, показують німецько-фашистські рожі і стверджують, що то українці переодягненні в німецьку форму. А якщо ж котрийсь і заскочив слов'янин в німецьку форму тоді, то він аж ніяк не є представником яких би то не було українських сил, а лиш своєї власної моралі. І Нахтігаль, і Роланд були створенні як Дружина Українських Націоналістів в порозумінні з Вермахтом і не присягою на вірність Рейху. В часи їх створення військові кола Вермахту ще були здатні стримувати фашистську теорію гітлерівської партії про колонізацію східних народів, коли ж план останніх переміг-обидві формації відкликали з фронту. З фронту який тепер не ніс визвольного характеру змагань навіть для затятих прихильників союзу з німцями. Крім того "Роланд" маршем йшов через Мадярщину та Румунію на Одесу, а в Львів ішов "Нахтігаль", де Роман Шухевич по деяким даним серед замордованих НКВД знайшов свого брата. Крім завдання легального, разом з німцями звільняти Україну та на основі кадрів ДУН створити підґрунтя для нової української армії, було й інші нелегальні.

Так, по прибуттю Нахтігалю в Львів, за підтримки місцевого осередку ОУН було Проголошено Акт Відновлення Незалежності України, що було виразником цілі, яка тепер стала відома всім, і ставилась ОУН. Крім того пропагандивну роботу також провадили і вояки Нахтігалю і Роланду. В деякому часі після очікуваної ліквідації Акту відновлення Незалежності в Львові Гітлером, основну роботу по підготовці до створення Соборної Самостійної України взяли на себе похідні групи, які йшли разом з німецькою армією, але мали "своє завдання". Коли ж німці відчули небезпеку, то почались масові переслідування ОУН-івці Гестапо, але ціль Самостійна Україна нікуди не зникла. Не упустили й тут свого шансу побрехати автори фільму-відповіді, розповідаючи про арешт Бандери та Стецька за Акт 30 червня 1941 року, і ще багатьох націоналістів, як про прикриття. Стверджували, що німці нібито сховали їх, щоб часом мельниківці, які були опозицією, не вбили Бандеру. Насправді ж, бандерівське крило ОУН якраз і було сильнішим власне на Українських Землях, а закордоном переважало мельниківське крило ОУН. При чому Мельник набагато лояльніше ставився до німців ніж Бандера. То ж який зміст перевозити Бандеру з регіону де його вплив був сильніший відповідно і безпека, та стверджувати, що його таким чином убезпечують?

Не забули ці "моральні автори московського розливу" і про похідні групи та про їх працю на організацію осередків місцевого самоуправління. Тут грабіж московитами фільму "Собор на крові", для їхньої поганської мети, теж мав місце. Так, німецьких поліцаїв, які грузили кулемет "максим" на автомобііль, набраних з військовополонених червоної армії, московити "перемалювали" їх в похідні групи ОУН.

Та було у фільмі те, що й у Червоноармійців, які волею долі змушені були втілювати криваві плани ката Сталіна, мало б викликати обурення. Адже в сюжеті про Білорусію, розповідається про нібито вирізаний цілий курінь "солов'їв" Шухевича білоруськими партизанами. Припущення робиться на основі того, що на надгробку всі фамілії українські. Мабуть на моголи солдат радянської армії, яких використали спочатку щоб захопити разом з Гітлером Польщу, а потім відбитись від нього ж, вони не ходять. Бо побачили б там значно довші списки з українськими фаміліями погинувших за чужий інтерес...

Ще одним звинуваченням на адресу українських націоналістів, було твердження про їх участь в подавлені Варшавського Повстання. Хоча там орудували РОНА і Каменський, де частина була за походженням українці а частина так себе називали. До того ж саме їх поляки називали "українцями" чи "козаками". Українські ж формування створенні на основі розбитої під Бродами Дивізії "Галичина" Національно Армії Самооборони, участі в вказаних подіях не брали. Принаймі доказів з польської сторони крім "літературних творів" не представлено-за словами Василя Вериги. "Дорогами Другої Світової Війни".

Для УПА московитські автори цього фільму відвели ж роль борця тільки з радянськими партизанами. Насправді ж це очевидна брехня, а ті тимчасові перемир'я, що були на то вони й тимчасові, причому і з радянськими партизанами теж. Складаючи свою казку, замовчали факт вбивства Руднєва з загону Ковпака, що наполягав на переході від негласного нейтралітету з УПА на союзні дії в боротьбі з німцями, на що Ковпак відповідав запереченнями. Про що ж дискусії вони вели з Ковпаком, раз УПА з німцями не воювало? Чи може вони зможуть якось пояснити велику кількість споминів різних людей, учасників ОУН-УПА про бої з німцями? Питання риторичні. Користувались тут принципом чим нагліша брехня тим більший шанс видати її за правду.

В загальному ж фільм наскрізь є україноненависницьким. Замість "українці" всюди вживається "українські нацисти", жодного разу не проказана фраза "український народ", а лиш "населення України" чи "українське населення", що є ознаками територіальними, під якими можна сховати будь що. Натомість поляків і євреїв чітко позиціонують як народи, але "білорусів" теж нагороджують територіальною приналежністю "білоруське населення", позбавленою національних ознак власних інтересів.

До технології можна також віднести і трюки з дуже непомітною відведеною роллю НКВД у всіх цих подіях. Хоча саме воно разом з Гестапо були найбільшими ворогами ОУН-УПА, відповідно і боїв найбільше проведено саме з загонами цих структур. Але авторам цього "зшитого" фільму треба було обов'язково протиставити весь Визвольний Рух проти Червоної Армії. Знаючи звісно, що завданням ОУН не була боротьба з червоноармійцями і їх армією як такою, а з більшовицьким режимом. Звісно там де Сталін при впроваджені цього режиму опирався на відділи Червоної Армії, то сутички були неминучі. Але основним ворогом завжди лишалась поліційні структури, що зрозуміло і з характеру партизанської боротьби, і з опори більшовиків на це, у впровадженні всіх злочинних помислів. Також якось не згадано той факт, що Бандеру в Мюнхені 1959 року вбив "агент КГБ Сташинський", а останню фразу замінено на "колишній ОУН-івець". Подібні підміни спостерігались протягом всієї побаченої мною частини цього московитсько-пропагандивного фільму.

До речі варто зауважити, що здогад про характер цього московитського шиття брехні, як фільму-відповіді на український фільм "Собор на крові" є весь час прокручення тієї ж пісні Тараса Чубая "Буде що згадати" протягом показу. Звісно по московитському сюжету це виявляється як насмішка, щось не доречне і не в тему.

Невдячну роль також відвели і історику Сватко та члену ВО "Свобода" Юрку Махайлишину (не впевнений в фамілії). Не знаю, можливо інтерв'ю в них брали довше, але слова вибирали такі, які тільки підтверджували сказане коментатором у фільмі і фактично зробили вказаних осіб нацистами для росіян. Наприклад, коментатор у фільмі каже щось про "український нацизм" і про його нібито ідейного провідника Бандеру, тут же подають слова Юрка з ВО "Свободи":"Бандера для нас цілісна історична фігура ми повністю поділяємо його погляди на тодішні події" (приблизно). І яке враження може скластись в людини почувши так скомпільований виклад? Тому варто всім охочим давати інтерв'ю російським журналістам задуматись про можливе використання їх слів.

Чесно кажучи дуже важко було писати цю статтю, з нелегким серцем, бо розумію що багатьох мої слова не переконають (картинки з фільму зі знайомими словами коментатора ефектніше). Але своє слово думаю варто було сказати. Загалом ж набагато продуктивнішим був процес дізнання правди, коли б існувала б якась одна цілісна серія присвячена історії ОУН-УПА з детальним описом всіх моментів. Та на це доводиться чекати як і на Українську Україну, бо вороги не будуть нам нашої історії дошукуватись, вони замість такої трати сил придумають та й по всьому.

Замість висновку.

Показово, що на кінець цього антиукраїнського фільму, після неодноразового промигування Тризубця, наведено фразу з якогось радянського кінофільму, що насправді є символічною. Присвячена вона звісно питанню можливості відродження нациського руху (говорить німецький офіцер іншому): "Наша справа чекає свого часу, всюди де замість Здраствуй скажуть Хайль наше діло житиме". Показовим тут є те, що світ для московитів поділений надвоє: або російське "Здраствуй", або німецьке "Хайль". А українського "Добрий день" чи "Дай Боже" в цій системі не передбачено.

І на останок, запитання для роздумів:

Чого ж теперішні націоналісти не сповідують ідеї фашизму по винищенню (виживанню) інших націй, а сповідують лиш ідею самостійної України та культурного відродження країни, як найпершої потреби нації...

І яку ідеологію сповідують автори цього московитського фільму-відповіді на український "Собор на крові"?

Коментарі









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua