Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
-2
Рейтинг
-2


Голосів "за"
2

Голосів "проти"
4

Коментарі
  | 25.10.2013 02:55
Ви би мали забрати горде Ігор Бурдяк з авторства цієї "статті"...Так би було чесніше. Тих два коротенькі речення у преамбулі і є Ваш "дорібок"?
Ігор Бурдяк   | 25.10.2013 07:28
Кр-к:
Дякую за критику. Та трохи помиляєтеся. Мій "дорібок" менший від двох коротеньких речень у преамбулі. Бо й вислів "брама часів" теж належить Юрію Луценко.
І маєте рацію, "мав би забрати горде Ігор Бурдяк з авторства цієї "статті". І міг би забрати. Та тоді виступ Луценка не був би тут опублікований. А я вважаю, що він заслуговує на увагу. Вам він, наскільки я розумію, не подобається, і це є справжньою причиною мінусів.

То ж де Юрій Луценко не має рації?
Никита   | 25.10.2013 09:09
*в України раз у сто років відкривається брама часів*
Красиво висловився Луценко.
Я вважаю, що брама часів відкрилася для України на Майдані. Ющенко з Тимошенко разом, замість провести Україну в ці двері, почали битися на порозі, – внаслідок чого, здавалося, кінець усім сподіванням. Але ні – Янукович підставив ногу у двері, що от- от мали зачинитися. Ногу підставив – а рукою ті двері штовхав (і продовжує) у бік зачинення (...

Хто буде нести відповідальність, якщо Україна так і не скористається? НМД всі троє.
Ігор Бурдяк   | 25.10.2013 09:30
Никита:
Янукович має відповідних дорадників. Ось Богословська, яка справді щиро бажає євроінтеграції. Та одночасно "ногу підставляє"
Ось характерний уривок:

Умланд: Но тем не менее Европейский... у Европейского Союза есть единое мнение насчёт того, что в отношении Тимошенко применяется правосудие избирательное. И это решение... и это...

Богословська: С этим никто не спорит. Так что вы зря со мной спорите. Я этого... я с этим не спорила никак.

Умланд: Да? Ну, может быть, я что-то не понял.

Богословська: Наверное, вы не так поняли.
Ігор Бурдяк   | 25.10.2013 09:31
Умланд: Видимо... Я ещё раз послушаю потом... Суть, собственно... Я понимаю, что вам, видимо, госпожа Тимошенко несимпатична, да?...

Богословська: Я хочу... Да...

Умланд: Но дело... дело... дело не в этом.

Богословська: Если можно, на эти бурные аплодисменты... Вы знаете, вот я хочу вас вернуть в те времена...

НМД не треба весь час повертатись в "те времена". Бо щодо них у кожного свої аргументи. (Політикам, які вирішують нині це питання. Нам можна)
Никита   | 25.10.2013 09:45
Ігор Бурдяк:
Ви запитали: чия відповідальність? Я відповів: усіх трьох, порівну.
Ігор Бурдяк   | 25.10.2013 10:52
Никита:
Діяльність двох уже в минулому. А що конкретно Ви порадили б чинному президенту, якби у Вас була така можливість?
  | 25.10.2013 11:07
Ігор Бурдяк:
Є просте рішення, просто в дуках пишеться – передрук. Я, сродіваюся, що Ви особисто не вели стенограму передачі, а звідкелясь її взяли? Могли також помістити в рубрику "лінки". І взагалі, німецький міністр за менше цитування, попав у плагіаторщики.
Никита   | 25.10.2013 11:08
Ігор Бурдяк:
Конкретно радити йому я не можу, оскільки не володію всією повнотою інформації, потрібної для таких порад. А побажати йому хотілося б наступного: щоб він зробив все, що в його силах, для підписання Угоди про асоціацію.
Никита   | 25.10.2013 11:13
Ігор Бурдяк:
Діяльність двох уже в минулому
Не зовсім точно: Тимошенко претендує називатися лідером опозиції, отже її діяльність продовжується. Їй би я побажав точнісінько того самого, що й Януковичу: зробити все, що в її силах, для підписання Угоди про асоціацію.
  | 25.10.2013 11:18
Никита:"Я вважаю, що брама часів відкрилася для України на Майдані. Ющенко з Тимошенко разом, замість провести Україну в ці двері, почали битися на порозі, – внаслідок чого, здавалося, кінець усім сподіванням." – абсолютна правда. Тільки додам, що Ющенко в цій парі був іє жертвою афер вАної.
На другому і третоьму місці відповідальність лежить на Меркель і ЄС вцілому. Пояснюю, якби путінська камарадка не заблокувала в Бухаресті вступ України в НАТО, то справи поточилися би давно в цілком іншому керунку. Зараз і ЄС і НАТО ніби схаменулися, а от камарадка так нею і залишилася!
Стосовно Януковича, то коли синдром новітніх іскр і кочубеїв знову спрацює в Україні, то це вже вина не його...
  | 25.10.2013 11:20
Никита:
Ігор Бурдяк:
Конкретно радити йому я не можу, оскільки не володію всією повнотою інформації, потрібної для таких порад. А побажати йому хотілося б наступного: щоб він зробив все, що в його силах, для підписання Угоди про асоціацію.
Не сумнівайтеся, це Державник і зробить навіть більше ніж все! А ця вся апазиційна шушера, то це їх агонія!
Ігор Бурдяк   | 25.10.2013 11:45
Кр-к:
...якби путінська камарадка не заблокувала в Бухаресті вступ України в НАТО, то справи поточилися би давно в цілком іншому керунку...
Слід додати, що Янукович пішов далі путінської камарадки і вилучив із "засад..." пункт про набуття України повного членства в НАТО. До речі, 2 дні тому, Расмуссен: Для Украины открыты двери в НАТО.
Як думаєте, чи перегляне Янукович свою позицію тепер?
Ігор Бурдяк   | 25.10.2013 11:57
Кр-к:
...Ющенко в цій парі був іє жертвою афер вАної...якби путінська камарадка не заблокувала в Бухаресті вступ України в НАТО, то справи поточилися би давно в цілком іншому керунку...
Взагалі-то кажучи, якби Путін належно оцінив подарунок від Януковича (відмова від вступу до НАТО) і віддячив би йому тим, що дав би завдання своїм клеркам укласти новий, справедливий газовий контракт, а не пішов би на шахрайство з харківськими угодами, то невідомо, у яку сторону справи поточилися б.
Так що за те, що справи поточилися туди, куди вони поки що, слава Богу, точаться, ми завдячуємо не лише Януковичу, а й Путіну, і, як це не дивно, вАні.
  | 25.10.2013 11:58
Ігор Бурдяк:
А хіба в путінської камарадки був "пункт про набуття України повного членства в НАТО"?

Стосовно позиції Януковича, то стосовно його поглядів і політики всі "наші" папзиціонери роками трубіли, що він Nздасть і продасть" Україну Путіну! На їх жаль, ці їх марення не збулися! Я теж роками закликав тих наших патріЙотів стати нарешті на державницькі позиції і підтримати правильні проєвропейські, реформаторські і інші позитивні кроки Президента, але для наших горлопанів все, що робить Президент є "злочинним", "бандитським" і тд. Одним словом тупа антидержавницька позиція. Шкода, що Кличко з ними злигався. Дуже шкода і Кличка, і Україну...



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua