Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
17
Рейтинг
17


Голосів "за"
17

Голосів "проти"
0

Коментарі
Юрась Коновченко   | 29.07.2009 12:06
Велике Князівство Руське офіційно існувало з 1322 по 1569 роки разом з ВКЛ або пралельно з ним, як у Вас написано. Після Люблінської Уніїї воно офіційно перестало існувати. Почалась боротьба руського православного українського народу за національні і політичні права в Речі Посполитій, яку завершив Хмельницький, а за Виговського Велике Князівство Руське знову офіційно було відновлене. Так історичний процес виглядатиме цілісно. Трошки недоопрацювали питання.
Анатолій Грива   | 29.07.2009 12:10
Юрась Коновченко:
Велике Князівство Руське офіційно існувало з 1322 по 1569 роки разом з ВКЛ або пралельно з ним, як у Вас написано. Після Люблінської Уніїї воно офіційно перестало існувати. Почалась боротьба руського православного українського народу за національні і політичні права в Речі Посполитій, яку завершив Хмельницький, а за Виговського Велике Князівство Руське знову офіційно було відновлене. Так історичний процес виглядатиме цілісно. Трошки недоопрацювали питання.
Дуже дякую!
Згодний з Вашими поправками!
Віктор Вікторович   | 29.07.2009 12:48
Стаття чудова!!! Але давайте будемо відходити від шараваршини і козацтва і більше робити наголос на Гетьматі і аристократії!!!
Юрась Коновченко   | 29.07.2009 15:18
Віктор Вікторович:
Так! Кажуть у князя Острозького є нащадки, що й сьогодні пам'ятають, яких вони прадідів правнуки;) Як на мене, дуже цікава тема! Може попросимо пана Віктора Тригуба, нехай він знайде й їх:)))
Віктор Вікторович   | 29.07.2009 15:20
Юрась Коновченко:
Щось я вас не зрозумів???
Юрась Коновченко   | 29.07.2009 15:37
Віктор Вікторович:
Ну Ви кажете про арістократію, а я кажу що є нащадки некоронованих королів Руси – князів Острозьких – і цікаво було б їх знайти.
Віктор Вікторович   | 29.07.2009 15:51
Юрась Коновченко:
Так, а чому б і ні.
Поліщук   | 29.07.2009 18:36
Ну що, стаття дуже хороша: чітко і доходчиво написано!
Дякую!
Поліщук   | 29.07.2009 18:38
Віктор Вікторович:
Юрась Коновченко:
Так, а чому б і ні.
Підтримую цю пропозицію! Потрібно висвітлити родоводи української шляхти, князів і королів. Так нам легше буде відстоювати себе як державу в сучасній Європі та світі.
Юрась Коновченко   | 29.07.2009 18:41
Поліщук:
Питання тільки, чи захочуть нащадки Острозьких цього:)))
Поліщук   | 29.07.2009 18:47
Віктор Вікторович:
Стаття чудова!!! Але давайте будемо відходити від шараваршини і козацтва і більше робити наголос на Гетьматі і аристократії!!!
Від козацтва відійти ми не зможемо, бо це наша історія. І, до того ж, славна! Але змінити погляд на козацтво потрібно. Потрібно подивитися на Запорозьке козацтво як на лицарський християнський орден. А як ще глибше копнити в історію, то побачимо, що козацтво засновували українські князі.

Згодний, що потрібно відійти від "шароварного" аналізу козацтва і розібратися в його духовних виховних деталях.
Слово "шароварний" пішло не від українців і не від козаків. Це так нас намагалися принижувати. Але українські шаровари
Поліщук   | 29.07.2009 18:48
Але українські шаровари і вишиванка достойні того, щоб відродити цей історичний козацький однострій і для сучасних козацьких підрозділів.
Юрась Коновченко   | 29.07.2009 18:52
Доречі, прошу порівняти герб Великого Князівства Руського з гербом Київа!

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%B1_%D0%9A%D0%B8%D1%94%D0%B2%D0%B0

Насправді древні символи Руси ніколи й не зникали! Вони весь час поруч з нами, перед самісіньким нашим писком!:))))) На самому видному місці! Просто вони стали неявним, отримали новий зміст!!! Супер!!! Оце так!!!
Поліщук   | 29.07.2009 18:53
Юрась Коновченко:
Поліщук:
Питання тільки, чи захочуть нащадки Острозьких цього:)))
Не думаю, що вони відмовляться! Це добра практика, яка існує в Європі – коли громадяни певної країни знають і шанують поважні роди.
Питання тільки у тому, хто ці нащадки, який життєвий шлях був у представників роду Острозьких від тих часів і до нашого часу.
Думаю, це потрібно почати, а там стане все зрозуміло. Коли дійсно зможемо висвітлити поважні та достойні руські роди, тоді зникнуть самозванці і стане важче хапугам грабувати наші багатства.
Someone curious   | 29.07.2009 22:00
"Руський народ постійно підтримував і розвивав свої традиції та боровся за свої права. Підтвердженням такої боротьби та свідченням досягнень на цьому шляху є руські держави, які виникали протягом цих років. Такою державою є Велике князівство Руське як правонаступник Київської Русі, що існувало як незалежна окрема держава у 15-му і у 17-му століттях".

В таком сл. почему "дэржаву" возглавлял выборный Гетман?
Где непрерывная линия властителей-помазанников божьих в соответствии со средневековыми традициями?

В Моск. цар. линия Рюриковичей пресеклась на Иване 4-м, за ним последовали цари, избираемые Земск. Соборами, но ВСЕ претенденты подчеркивали либо родство с Рюр-ми, либо близость к ним



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua