Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Кулиш
-12
Рейтинг
-12


Голосів "за"
11

Голосів "проти"
23

Коментарі
  | 24.12.2007 08:57
Продолжаю. Я – украинец (отец в 30-х годах поднимал жизнь в далеком Таджикистане, где и познакомился с сибирской казачкой – моей мамой. Только ы 50-х вернулись на Украину) и помню в тогдашнем Сталинабаде (с 1961 г. Душанбе) улицы Тараса Шевченко, Леси Украинки, Гоголя и др. И так называли не только улицы и бульвары, но и целые районы, города, театры и кино.
Не гоже делиться сейчас, надо бы гнать своих разделителей и вспомнить доброе. А циркули и линейки уже были у одного "чистокровного" – Гитлера. Не уподобляйтесь ему!
С уважением, Георгий Ляшенко.
  | 24.12.2007 10:22
Хандусенко:
Незарегистрированный пользователь:
Можно только одно добавить: Русич и русский – это разные понятия. Русь и Россия – это разные понятия. Это, конечно, противоречит выводам Хандусенко, но зато – ИСТИНА!
Конечно разные. Русь – это предшественница России.
Украина – прямая наследница Руси. Россия – побочная. Разве не Это вы хотели доказать здесь своими ссылками на Кулиша?
Хандусенко   | 24.12.2007 10:29
Незарегистрированный пользователь:
Украина – прямая наследница Руси.
Ни в коем случае. Украина – это антиРусь. Прямой наследницей Руси может быть только Малая Русь, Малороссия. Но украинствующие бегут от этого имени предков, как чёрт от ладана.

Разве не Это вы хотели доказать здесь своими ссылками на Кулиша?
Ссылками на Кулиша я хотел показать, что в головах украинствующих сплошная каша из сказок Грушевского и отказ от наследия предков. Янычары одним словом.
  | 24.12.2007 10:35
Украина – это антиРусь.

навязанный извне проект "Украина" прежде всего – антиукраинский проект
Ekain   | 24.12.2007 10:41
Украинский народ – наследник народа Киевской Руси. А какую нацию он формирует и какое государство создает – это вопрос исторических условий. Я за Украину и украинцев. А малороссийской нации никогда не будет, потому что сами превратили себя в скоморохов-хохлов для увеселения великороссов. А России здесь не будет.
Марко   | 24.12.2007 11:12
Хандусенко:
Конечно разные. Русь – это предшественница России.
смотри, Хандусенко – http://narodna.pravda.com.ua/photos/476f7722e1bb1/
  | 24.12.2007 11:30
Незарегистрированный пользователь:
Да, куда уж точнее: Я, допустим, ношу имя Иванова. И вот нашелся какой-то Петров, который тоже объявил себя Ивановым. Неужели это достаточная причина, чтобы я, Иванов, стал называть себя... Сидоровым? Где же тут логика?
Логика проста- в Русь входили и Новгород Великий и Полоцк.
А в настоящее время нет. Поэтому и название – Украина (то что осталось от Руси). Иными словами Хандусенко призывает пересмотреть европейские границы.:- ((
  | 24.12.2007 11:54
Но украинствующие бегут от этого имени предков, как чёрт от ладана.
Ніхто з названих нікуди ні від кого не тікає. Ви напевне вважаєте, що списане у сусіда за партою є виключно твором і власністю списуючого... Оцінку списуючий вже отримав у сприйнятті його світовим співтовариством. А нам, українцям від пройдисвітів потрібно пересідати за іншу парту – і вчитись, вчитись жити, творити вільно і розкуто, без всяких там "дай списать!".
п.Хандусенко! Шукаємо тріску, а колод не помічаємо? Чому росіяни не сприймають назви Московія, москвини? Пам"ять у них коротка? Чи сама назва, історія ганебна?
Олекса Косар   | 24.12.2007 12:02
Цитата: "...Ми збагатили московську річ словами, которих при їх темноті науковій у москалів не було..."

Ці слова Куліша, ще раз підтверджують, що українці і ті московити, що стали називати себе "русскіє" – це різні народи.
Бачте, йде поділ: ми і вони...
  | 24.12.2007 12:05
Хандусенко:
Незарегистрированный пользователь:
Можно только одно добавить: Русич и русский – это разные понятия. Русь и Россия – это разные понятия. Это, конечно, противоречит выводам Хандусенко, но зато – ИСТИНА!
Конечно разные. Русь – это предшественница России.
Там вам недавно один из нациков разжевал, откуда взялась эта Россия, не заметили? http://narodna.pravda.com.ua/politics/476929c4ae71c/
Олекса Косар   | 24.12.2007 12:13
Цитата:"...слово пушкінське, і воно дало нам силу знятись вище простолюдної пісні і повісти..."

Ці слова свідчать про те, що сучасна російська літературна мова створювалася штучно. А нинішня українська постала із свого логічного природнього розвитку, як каже Куліш із "простолюдної пісні і повісти".
Ну недолюблював Панько простолюдинів, і Шевченка-кріпака особливо... що ж поробиш. Лизав підошви царському дворянству. Але історія все ставить на свої місця. Де Куліш? Де Україна?
Олекса Косар   | 24.12.2007 12:20
Цитата:"... братня наша Русь, праведно звана Великою, спромоглась на тверду, законодавчу і виконавчу владу..."

Дуже гарно... Тверда законодавча і виконавча влада -- кріпацтво. А поки була козаччина, то кріпаків в Україні не було.
Олекса Косар   | 24.12.2007 12:30
Цитата: "ми, одні ми, покинули чи занедбали свою предківську назву..."

Тут Куліш має рацію... Але не в тому смислі, а навпаки. Бо Украйна – оце і є предковічна назва нашої землі, а назва Русь – її нам принесли нормани. Якщо назва "українська земля" згадується ще в Іпатієвському літописі, то зрозуміло ж, що виникла і жила вона в народі набагато раніше. Все своє, те що природнє, рано чи пізно стає на свої місця... Ось і Україна постала... Щоправда, ще не повністю у свох кордонах...
Александра   | 24.12.2007 12:45
Якщо назва "українська земля" згадується ще в Іпатієвському літописі, то зрозуміло ж, що виникла і жила вона в народі набагато раніше.
Нет, не упоминалась "українська земля".
Это уже легенда...
Однако можно верить.
Александра   | 24.12.2007 12:55
Олекса Косар
Ну недолюблював Панько простолюдинів, і Шевченка-кріпака особливо... що ж поробиш.
Тарас Шевченко здобув освіту в одному з найпрестижніших вузів Російської імперії, Імператорській Академії мистецтв, здобув звання академіка Імператорської Академії мистецтв.
Тарас Шевченко, як академік Імператорської академії мистецтв, належав до одного з найвищих, четвертого, класу чиновників.
До четвертого класу за графою "чини цивільні" належали дійсні статські радники, а також обер-прокурор імперії (тобто генеральний прокурор) та герольд-мейстер імперії.