Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
міністерство транспорту   регіони   селюки   рудьковський

Марафет Рудьковський

Олександр Ч | 11.06.2007 23:24

2
Рейтинг
2


Голосів "за"
7

Голосів "проти"
5

Гарний update, для подорожуючих і не дуже, селюків.

Марафет Рудьковський
Шанувальники залізничного транспорту, останнім часом, могли помітити незвичну активність на маленьких заміських зупинках – робітники в помаранчевих жилетах бігають туди-сюди з відрами фарби невизначеного кольору, обдерті екскаватори риють землю, а такі ж обдерті вантажівки привозять все нові і нові сірі бетонні плити, звалюючи їх цілими пірамідами на зелені галявини біля будівлі "вокзалу".

"Що воно таке?" – можете подумати ви. Можна зробити припущення, що це окремо взята самодіяльність, але воно не витримує нових фактів – така ж бурхлива діяльність відбувається і на наступній зупинці, і ще на наступній, і так на всіх маленьких зупинках.

"Оновлюємо інфраструктуру залізничних шляхів" – пояснюють вам робітники.

Ну що ж, можна тільки порадіти за добрі пориви міністерства транспорту, нарешті у нас вирішили щось оновити.

Але ваша прихильність до таких ініціатив дуже скоро зміниться здивуванням. Відбудеться це, коли вийшовши спекотного дня на перон і пройшовшись 30 метрів до кіоску з прохолодними напоями, ви раптом усвідомлюєте, що замість звичної тіні від дерев, які росли на цьому місці скільки ви себе пам'ятаєте, єдиним, що урізноманітнює блакитне небо, є сліпуче сонце. Виявляється, завзяті новатори поспилювали все дерев'яне, що стирчало з землі, в радіусі 100 метрів від зупинки потягу.

"Дерева на зупинках не положені, в них можуть сидіти кіллєри" – прямо так вам і скажуть.

Ну-ну.

Але це не всі сюрпризи, які спливуть в процесі "оновлення" – ще через три дні, на місці кам'яних залізничних будівель, декотрі з яких стоять тут з моменту прокладення колії (а це – більше ста років), вашому погляду відкривається картина цілковитих руйнувань. Від історичних пам'яток в індустріальному стилі початку ХХ століття, залишається лише груда каміння.

"Наказ зносити несучасні об'єкти".

Остаточно розчарувавшись в прогресі, ви йдете геть, і не підозрюючи, що це ще далеко не кінець.

Якщо ви звикли вільно переміщуючись в просторі, перетинати колії за допомогою переходів та мостів, то вам варто забути про цю шкідливу звичку – скакати по залитому мастилом щебеню значно корисніше. Благо, вам це легко забезпечать – адже тепер, як полягає кожній європейській країні, вокзал кожного села є оснащеним турнікетами, за які можна пройти тільки показавши квиток. Недоторканність та гнітючий дизайн транспортної зони гарантують вертикально закріплені двометрові плити, що про них писалося раніше.

Що ж маємо на виході?

Хисткі, зроблені з "європластмаси", термінали, великий пофарбований забор, відсутність зелені і практичне ускладнення безкоштовного проїзду.

Чисто по-совковому.

І це тоді, коли дірки в деяких електричках достатні для того щоб в них провалитися, в салоні смердить, потяг ледве повзе, а вартість проїзду в півтора рази дорожча за аналогічний відрізок маршруткою (хоча сам автор і не платив ніколи).

Ну і фіг. Так вам і треба пенсіонери з алкашами, платіть і насолоджуйтеся чисто слов'янським сервісом.

Коментарі









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua