
"Традиційна реклама активно популяризує інформацію про користь алкогольної та тютюнової продукції, водночас замовчуючи, що ковбой Мальборо загинув від раку легень, – зазначив координатор проекту юрист і громадський діяч Микола Гунько. – Люди повинні мати доступ до альтернативної інформації, особливо про наслідки залежності від шкідливих звичок".
Створено офіційні сторінки громадського руху в мережі Facebook та ВКонтакті, до яких можуть долучитися чернівецькі шанувальники здорового способу життя.
В цей четвер на вуличному радіо буде запущений 15-секундний ролик, який прокручуватиметься кожні 10 хвилин: "Куріння – це старомодна звичка, хворі легені, жовті зуби і висока ймовірність раку. Алкоголь – не напій, а отрута для організму і причина деградації суспільства."