Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации

Реклама смерті в Україні: Молодь починає боротьбу

Андрій | 6.12.2008 14:13

9
Рейтинг
9


Голосов "за"
11

Голосов "против"
2

Щодо небезпеки пивного алкоголізму

Реклама смерті в Україні: Молодь починає боротьбу
Молодіжні громадські організації розпочинають системну роботу щодо повної заборони алкогольних напоїв та пива в першу чергу.

Всупереч чітко позначеній у Західній Європі тенденції до зниження рівня споживання пива й алкогольних напоїв, в Україні їхня популярність із кожним роком збільшується.

За даними фахівців, рівень споживання пива в Україні складає близько 60 літрів в рік на кожного жителя України.

Українська федерація молодих медиків України, Українська асоціація студентського самоврядування, Асоціація молодих медиків України, Республіканська християнська молодь України прийняли рішення щодо створення Молодіжного громадського комітету "Молодь за повну заборону реклами алкоголю".

Настирлива, краще сказати – агресивна реклама пива вже зробила його національним "напоєм" українців, росіян й інших слов'янських народів. Стереотип, нібито пиво – безневинний "напій", роблить свою чорну справу.

Та пиво, як і будь-яку іншу алкогольну суміш, з об'єктивних причин не можна називати харчовим продуктом або "напоєм". Термін "напій" маскує істинну сутність наркотичної суміші й сприяє утвердженню в свідомості програми, що змушує людину отруюватися.

Пиво є повноцінним алкогольним продуктом і містить такий же алкоголь, як і горілка, причому алкоголь низькосортний з високим вмістом "важких" спиртів. Їх ще називаються сивушними маслами.

Пивний алкоголізм – це не вигадка, а сувора реальність. З усіх видів алкоголізму пивний виникає легше всього й позбутися від нього важче. За твердженням європейських вчених, саме пиво й часте його вживання стає пусковим механізмом для розвитку в людині алкогольної залежності.

У чинному законодавстві України (як і Росії) пиво виведене за рамки алкогольних напоїв. А тому до нього не застосовуються нормативні акти, що регулюють оборот і рекламу алкогольної продукції.

Саме тому зараз стали з'являтися молоді "пивні алкоголіки" – підлітки, що занедужали алкоголізмом тому, що вживали винятково цей напій.

Враховуючи особливу гостроту проблеми пивного алкоголізму в молодіжному середовищі України та за дорученням Молодіжного громадського комітету "Молодь за повну заборону реклами алкоголю", Андрій Черних виступив 3 грудня на засіданні робочої групи при Мінсім'ямолодьспорті щодо внесення змін до Закону України "Про внесення змін до деяких законів України" (щодо посилення контролю продажу та заборони реклами пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів).

Пропозиції стосувалися необхідності внесення змін до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів в частині формулювання визначень алкогольного напою, пива та слабоалкогольної напою, а саме:

"алкогольні напої – продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукромістких матеріалів або виготовлені на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 1,2 відсотка об'ємних одиниць (щодо пива – понад 0,5 відсотка), які відносяться до товарних груп Гармонізованої системи опису та кодування товарів під кодами 22 03, 22 04, 22 05, 22 06, 22 08;".

- "пиво – алкогольний напій, який одержується в результаті спиртового бродіння (низового чи верхового) розчину (сусла), приготовленого з зернової сировини (ячмінного, пшеничного або іншого солоду), хмелю та води, в який можуть бути додані цукор, ароматизатори, барвники, діоксид вуглецю та інші речовини з вмістом спирту етилового не менше 0,5 відсотків об'ємних одиниць та відноситься до товарної групи Гармонізованої системи опису та кодування товарів під кодом 22 03, а також будь-який напій, що виготовлений шляхом змішування пива з безалкогольними напоями, що відноситься до товарної групи Гармонізованої системи опису та кодування товарів під кодом 22 06 з вмістом спирту етилового не менше 0,5 відсотків об'ємних одиниць;

- слабоалкогольні напої – алкогольні напої з вмістом спирту етилового від 1,25 до 8,5 відсотків об'ємних одиниць та екстрактивними речовинами не більше ніж 14,0 г/100 см, виготовлені на основі водно-спиртової суміші з використанням інгредієнтів, напівфабрикатів та консервантів, насичені чи ненасичені діоксидом вуглецю".

Прийняття зазначених змін сприятиме серйозним обмеженням на рекламу пива, заборону на продаж неповнолітнім і на розпивання в громадських місцях.

Зазначені міри зможуть знизити ріст дитячого пивного алкоголізму – переконаний Координатор Молодіжного громадського комітету "Молодь за повну заборону реклами алкоголю" Андрій Черних.










© 2007 - 2020, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua