Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
4
Рейтинг
4


Голосов "за"
5

Голосов "против"
1

Комментарии
Никита   | 3.12.2013 22:58
Це величезна помилка – віддати ворогам (таким, як Сіманєнкі са таваріщі) ліву ідеологію!
Із цим погоджуюсь. Але це помилка насамперед Мороза і його соратників.

Це величезна помилка – протиставлятись самій цій ідеології
А із цим – ні. Бо скрізь і всюди (в нормальних країнах, звичайно) протистоять саме ці дві: ліва і права ідеології. Саме по собі їхнє протистояння – це нормально і дієво
Стрілець   | 3.12.2013 23:17
Никита:
Це величезна помилка – протиставлятись самій цій ідеології

А із цим – ні. Бо скрізь і всюди (в нормальних країнах, звичайно) протистоять саме ці дві: ліва і права ідеології. Саме по собі їхнє протистояння – це нормально і дієво
Писалося після того, як чув виступ Тягнибока на Майдані.
З черговими випадами проти комунізму взагалі,
а не проти конкретно Сіманєнка.
При тому, що коли для партії головні НАЦІОНАЛЬНІ питання,
то їй не варто впадати в крайнощі стосовно ліво-право.
Бо націоналізм зовсім не на цій осі лежить,
він не лівий і не правий.
  | 3.12.2013 23:18
Ну кинули знову, а чого ви сподівалися?
От власне, а чого ви всі сподівалися? Тепер чекайте "попливе" гривня, полізут ціни (бо яка революція без цих явищ) і тоді плебс завопієт! От тідьки з кого питатимуть? Думаєте з "лідерів" апазиції, які за Вашими ж оцінками зеленого поняття не мають що робити, крім "дайошь власть"? Ви думаєте, що вони знають, щО з владою робити? В
Стрілець   | 3.12.2013 23:35
Кр-к:
Тепер чекайте "попливе" гривня, полізут ціни (бо яка революція без цих явищ) і тоді плебс завопієт! От тідьки з кого питатимуть? Думаєте з "лідерів" апазиції, які за Вашими ж оцінками зеленого поняття не мають що робити, крім "дайошь власть"? Ви думаєте, що вони знають, щО з владою робити? В
Ну от, уже глашатай пердонський
спішить озвучити те, що заквилять
Азіров і компанія, коли просто самі не справляться.
То "папєрєднікі", то "апазіція" з майданами.
Якби опозиція була здатна завалити гривню -
у неї вистачило би сил завалити й Азірова.
  | 3.12.2013 23:53
Стрілець:
Писалося після того, як чув виступ Тягнибока на Майдані.
З черговими випадами проти комунізму взагалі,
а не проти Сіманєнка.

А яка "ідеологія" в партії " Удар" – Кличко президент? Колись артист Рейган став успішним президентом, але після того, як був успішним губернатором Каліфорнії.
Якби Кличко мав кращих дорадників, то у 2010 році пішов би на коаліцію з ПР, взяв половину міністерств (і тоді не треба було би роками верещати геть Табачніка), набув би досвіду керування державою, а ГОЛОВНЕ, випер би з політичної сцени комуняк раз і назавжди! І дотепер за Сімонєнка всі давно би забули. А так, самі вручили Петі позолочену "карту" і дали їм величезний вплив на країну
  | 3.12.2013 23:55
Теж додам свого "+", хоч стаття абсолютно беззуба і нічого крім констатації абсурду під назвою "революція" не містить.
Никита   | 4.12.2013 00:14
Стрілець:
Бо націоналізм зовсім не на цій осі лежить,
він не лівий і не правий
Ну чому ж.
"Свобода" це ліва націоналістична партія. На думку Андрія Іллєнка – ідеолога від партії ВО "Свобода" – основна мета соціал-націоналізму – побудова української національної держави на засадах соціальної та національної справедливості.
Тут ключове слово "справедливість".
Той, хто вживає слово "справедливість" як гасло – той лівий за визначенням.

Ну а мене приваблює буржуазний (правий) націоналізм.
Стрілець:Бо націоналізм зовсім не на цій осі лежить,
він не лівий і не правий.

Підтримую. Дійсно ж: соціальна захищеність вразливих верст населення присутня в різних країнах. То елементи соціалізму. Державний сектор економіки є в багатьох розвинених країнах. А те що будують комуністи в різних кінцях планети, то перекос і дисбаланс і безглуздя. Такий самий перекос в приватному секторі, коли гроші друкують приватники і тюрьми приватні.
А нам потрібна золота середина.
Никита:
Стрілець:
Бо націоналізм зовсім не на цій осі лежить,
він не лівий і не правий
Тут ключове слово "справедливість".
Той, хто вживає слово "справедливість" як гасло – той лівий за визначенням.
Ну а мене приваблює буржуазний (правий) націоналізм.
Тобто несправедливий націоналізм. Тоді для кого він? Для братів Дубневичів? Хто отримав свої статки розкраданням бюджету, для мене не є українцем. Вкажіть мені приклад представника великого бізнесу з українським призвіщем, що більш-менш чесно заробив свій капітал. Кличко? – Але Кличко не патріот і більшість часу проводив за кордоном. Темна конячка української політики.
  | 4.12.2013 05:20
Так яку таку ідеологію сповідує "Удар"? Що це Вас заціпило!
Стосовно нікітіного твердження, що "Свобода" це ліва націоналістична партія", то тут можна лише сказати, як Кіса Воробьянінов – Да уж...Він також був отцом руской дємократії:-))))) Ну Нікіта, вмієте Ви позабавити публіку:-)))
Ігор Бурдяк   | 4.12.2013 05:43
...треба мати ідеологію, здатну підняти саме таких людей.
Потім під цю ідеологію треба створити партію...
Ситуація така, що і суспільство, і парламент поділені не за класичним ідеологічним принципом.
КПУ і ПР – що у них спільного в ідеології?
І у трьох опозиційних партій теж немає ідеологічного консенсусу. Вони різні.
У суспільстві теж поділ відбувся не за класичними ідеологічними критеріями.
Гасла "Банду геть!" і "Зека геть!" об'єднали людей із різними поглядами.
Це революція проти брехні і бандитизму.
Відбувається самоорганізація людей. Уже є багато груп за інтересами.
І багато із них поза партіями. Об'єднує їх несприйняття нинішньої влади.
Ігор Бурдяк   | 4.12.2013 05:44
Так, революція відбувається під прапором євроінтеграції, але люди повстали не лише за це. Тут злилися і податковий Майдан, і мовний, і специфічний "Київський" (розкрадання землі, екологія, руйнування історичних пам'ятників).

Наскільки великою є підтримка існуючого стану речей в державі, невідомо на разі. Та здається, тут немає самоорганізації людей. Мітинги лише ініційовані владою, проплачені чи зігнані під загрозою кари із "б'юджетників".
НМД єдиний вихід із революції – перезавантаження влади (дострокові парламентські і президентські вибори).
І в цьому напрямку треба рухатися і владі, і опозиції.
І здається, знову без міжнародних посередників не обійдемося.
Ігор Бурдяк   | 4.12.2013 06:59
Головна проблема в тому, що влада поки-що не налаштована на чесний діалог.
Силовий розгін мітингувальників з Майдану Незалежності в ніч на 30 листопада було проведено для того, щоб забезпечити безперешкодний проїзд техніки для подальших робіт з підготовки до Новорічних свят.

Про це повідомила начальник прес-служби управління МВС у Києві Ольга Білик в ефірі "5 каналу".

"Представники департаменту благоустрою КМДА звернулися до правоохоронців з проханням забезпечити безперешкодний проїзд техніки для подальших робіт на Майдані Незалежності", – зазначила вона.


http://www.pravda.com.ua/news/2013/11/30/7003736/
Никита   | 4.12.2013 07:48
Володимир Павлович:
Тобто несправедливий націоналізм. Тоді для кого він?
НМД справедливість – це симулякр – поняття, за яким не існує реальності. Тобто такої реальності, яку вкладають у це поняття ліві. Насправді справедливість – це фактично юридичний термін; справедливим може бути тільки правильне рішення праведного суду.
Отже, найкраще прагнення справедливості втілює гасло "Закон один для всіх". НМД.

Щодо ж лівих і правих, то НМД перші мають захищати інтереси найманого працівника, а другі – роботодавця. Тому протиріччя між лівими і правими – це насправді діалектичне протиріччя, яке є рушієм суспільного прогресу:



Самые комментируемые
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua