Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
3
Рейтинг
3


Голосов "за"
3

Голосов "против"
0

Анатолій Дімаров: Зі сталініста я став переконаним націоналістом

Ігор Бурдяк | 26.05.2012 14:04
Я вже в зрілому віці прийшов до такої думки... Причому прийшов під впливом Франка. Ви знаєте цей вірш його?

Ти, брате, любиш Русь,
Як хліб і кусень сала, -
Я ж гавкаю раз в раз,
Щоби вона не спала...

Це заповіт кожному письменнику, який любить свою Україну, свою націю.
Комментарии
Никита   | 27.05.2012 19:43
...бути в опозиції до будь-якого уряду, який би він не був...
... письменник повинен бути в опозиції, це його обов'язок!...
прямо як наш Валерій...
Ігор Бурдяк   | 28.05.2012 10:29
Никита:
Ну так. Наш Валерій хоча й не письменник, але демократ. Та й, мабуть "за Чехова обидно".
Никита   | 28.05.2012 11:47
Ігор Бурдяк:
Отже, Ви погоджуєтеся, що потрібно бути в опозиції до будь-якої влади, якою б вона не була?
Але ж це позиція справжнього противсіха. Справжнього! (а не такого, хто тільки проти двох – проти Януковича і Тимошенко).
Ігор Бурдяк   | 28.05.2012 12:37
Никита:
Бути в опозиції до неконструктивних дій будь-якої влади, навіть (своєї), безумовно. Але демократи різні бувають. Я погоджуюся з демократом Валерієм, коли він каже, що владу бажано було б обирати кожних 2 роки, але не погоджуюся, коли він каже, що треба посилювати російську мову, не визнавати ОУН-УПА воюючою стороною, узаконювати червоний прапор.
Одіозний нині депутат Юрій Болдир"єв, будучи народним депутатом СРСР (1989-91), входив до Міжрегіональної депутатської групи і активно боровся з комунізмом. Тобто безумовно був демократом. І є демократом. Але стосовно мови пішов далі, ніж комуністи: ті вважають, що в Україні повинні бути 2 державні мови, а він – одна (російська)
Никита   | 28.05.2012 13:13
Ігор Бурдяк:
Бути в опозиції до неконструктивних дій будь-якої влади, навіть (своєї), безумовно.
до неконструктивних дій – це Ви від себе вставили. У Дімарова цього немає; він пише: "бути в опозиції", та й годі.
Ту ж саму думку (іншими словами) неодноразово висловлював Валерій: що будь-яка держава є ворожою до людини.
Я розумію таку позицію і навіть можу її толерувати, але не поділяю.
Більше того: вважаю, що в умовах української держави така позиція може бути згубною, якщо до неї пристанє критична кількість громадян. Адже неповага до влади є характерологічною ментальною особливістю українців. "У них немає державного інстинкту" (с).
Ігор Бурдяк   | 28.05.2012 13:48
Никита:
Здається, "державного інстинкту" немає навіть у нашого президента. Якщо так, то постає питання: що повинні у тій ситуації робити громадяни, у яких цей інстинкт є?
Никита   | 28.05.2012 13:52
Ігор Бурдяк:
Якщо так, то постає питання: що повинні у тій ситуації робити громадяни, у яких цей інстинкт є?
Громадяни, у яких є державний інстинкт, діють інстинктивно і не завжди можуть пояснити свої дії.
А ми з Вами можемо спробувати назвати таких відомих (нам обом) громадян України, які (на нашу з Вами думку) мають державний інстинкт. Назвати цих громадян, а потім проаналізувати, що вони роблять. І таким чином знайти відповідь на Ваше запитання.
Никита   | 28.05.2012 13:58
Зі свого боку можу припустити таке: громадяни, що мають державний інстинкт, критикують неконструктивні дії влади і підтримують її позитивні дії. А також НІКОЛИ не критикують свої владу так, щоб їхня критика йшла на користь ворогам їхньої власної держави.
Ігор Бурдяк   | 28.05.2012 14:26
Никита:
...громадяни, що мають державний інстинкт, критикують неконструктивні дії влади і підтримують її позитивні дії. А також НІКОЛИ не критикують свої владу так, щоб їхня критика йшла на користь ворогам їхньої власної держави.
Громадянин Піночет виступив проти законно обраного президента своєї держави, бо вважав, що всі його дії неконструктивні і шкодять державі.

НМД не лише Дімаров, а й усі письменники і взагалі люди творчих, вільних професій вважають, що вони повинні бути в опозиції до влади завжди. І водночас саме у них найбільш розвинутий державний інстинкт.
І чи не Шевченку (його державному інстинкту) завдячує громадянство України?
Ігор Бурдяк   | 28.05.2012 14:35
Никита:
...неповага до влади є характерологічною ментальною особливістю українців. "У них немає державного інстинкту" (с).
НМД проблема нинішньої України – зневага закону державною владою.
І ця зневага є головною причиною неповаги до влади, яка сьогодні справді "зашкалює".
Никита   | 28.05.2012 16:04
Ігор Бурдяк:
Так, неповага до влади сьогодні є великою. Причини цього різни: для одних зневага закону, для інших – те, що не наступило покращення життя, ще для інших – невиконання владою своїх обіцянок...
(Втім, зневага до державної влади сьогодні є не більшою, ніж була за попередніх президентів. Про це свідчать соціологічні дослідження, зокрема, дослідження Головахи, який вимірював рівень довіри українців до влади протягом 10-ти років. І кожного разу неповага до влади мала свої причини, безумовно.)
Влада, яка насправді не заслуговує поваги + менталітет українців, у якому закладено цю неповагу на генетичному рівні – НМД це дуже загрозлива суміш для державності...
Ігор Бурдяк   | 28.05.2012 16:48
Никита:
Головаха вимірював рівень довіри українців до влади. Можливо, він не нижчий, ніж був за попередніх влад.
Але відтінок цієї недовіри до влади і особливо до президента. Зверніть увагу на коментарі – зневага і ненависть. Такого раніше не було. Чому так?
Никита   | 28.05.2012 17:34
Ігор Бурдяк:
Зверніть увагу на коментарі – зневага і ненависть. Такого раніше не було.
Було, на превеликий жаль. І до Кучми. І до Ющенка.
Зневага і ненависть, які, з одного боку, викликані діями самого Президента. З іншого – спеціально культивувалися його ворогами.
Ігор Бурдяк   | 28.05.2012 18:02
Никита:
За Кучми ще не було інтернету, тому важко сказати. А Ющенко все-таки не сприймається в основному як політичний зрадник, злочини йому, на відміну від Януковича, не інкримінують.
Никита   | 28.05.2012 18:30
Ігор Бурдяк:
Щодо Кучми, то згадайте УБК і потім Майдан.
А щодо Ющенка... далеко ходити не треба, почитайте коментарі на УП, що пишуть про Ющенка прихильники Тимошенко. Ось де насправді концентрована ненависть і зневага!
Взагалі, Тимошенко давно і послідовно продукує ненависть і зневагу до президентів України: і до Кучми, і до Ющенка, і до Януковича. Її критика завжди була наповнена саме зневагою і ненавистю. НМД – це погано. Це одна з причин, чому я не підтримую її.



Самые комментируемые
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua