Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
0
Рейтинг
0


Голосов "за"
3

Голосов "против"
3

Янукович ніби кинув виклик суспільству, можливий новий Майдан

Ігор Бурдяк | 23.10.2011 08:11
Один представник американського Держдепартаменту говорив, що якщо стати в питанні Тимошенко на сторону української влади, то ми в Америці маємо судити Буша за те, що він прийняв рішення ввести війська в Ірак, бо це не тільки потягнуло колосальні видатки, це потягнуло жертви.
Комментарии
Никита   | 23.10.2011 09:30
Якщо Буш зробив це, перевищивши свої повноваження і не отримавши згоди Конгресу, просто своїм одноосібним вольовим рішенням – то його, напевно, потрібно судити?
Vladimir   | 23.10.2011 21:43
Это лишний раз показывает, до какой степени они там не понимают, в чем именно обвиняют Тимошенко. Интересно, что российские демократы понимают это куда лучше, т.к. общие проблемы. Владимир Надеин – один из лучших был в старых Известиях и до сего дня остается одним из лучших среди демократических журналистов http://www.ej.ru/?a=note&id=11394
Диктаторы на закон не оглядываются. Это делает их смельчаками на любых переговорах.
Vladimir   | 23.10.2011 21:43
В 1989 году, во время переговоров в Рейкьявике, Горбачев и Рейган никак не могли договориться о сокращении ракет средней дальности в Европе. Рейган хотел сократить их числом побольше, Горбачев упорствовал. В какой-то момент Горбачев вдруг сказал: раз так, то давайте очистим Европу от всех ракет, вплоть до самой последней. Сказал и с удовольствием стал наблюдать за бывшим актером, побледневшим от неподдельного ужаса. Американского президента обычно называют самым влиятельным политиком планеты, но и он не мог позволить себе такой решительный шаг без дозволения Сената США, без одобрения его шагов военными профессионалами и общественным мнением своей страны.
Vladimir   | 23.10.2011 21:45
В. Путина подобные заботы давно уже не обременяют. Это понятно. Но не обременяли они и Ю. Тимошенко. А вот это уже был просчет. Возможно, стань она президентом Украины, любые судебные разбирательства удалось бы замять, а с годами вся её переговорная самодеятельность поросла бы историческим быльем. Однако не выгорело.

Это очень точно подмечено. Она уже стала вести себя как диктатор, еще не став им. В результате и не тала. А за попытку неудачной узурпации власти всегда наказывали.
Никита   | 23.10.2011 23:40
Vladimir:
до какой степени они там не понимают, в чем именно обвиняют Тимошенко
Я, наприклад, не раз переконувався в тому, що всі все розуміють. Завжди.
Думаю, варто шукати інші причини, чому вони там підтримують Тимошенко.
(Враховуючи, що певний відсоток цієї підтримки просто сфальсіфіковано (як нам наочно це показав автор Кр-к на прикладі "одноголосного" "голосування" канадського парламенту.)
Ігор Бурдяк   | 24.10.2011 10:44
Никита:
Чи згодні Ви з словами Т. Стецьківа: ...якщо не розв'язується питання з Тимошенко, при тому, що я не належу до фан-клубу Юлії Володимирівни, у вирішальній степені залежить, чи в цій країні будуть вибори, чи буде призначення?
Ігор Бурдяк   | 24.10.2011 11:03
На останній передачі у Савіка Шустера Порошенко, так висловив свій погляд на позицію Януковича (ми не бідні родичі):
"Якщо тебе запрошують в гості, і ти приходиш, сідаєш за стіл, брудними руками хапаєш зі столу все підряд, то на яку реакцію слід очікувати?"
Він так сказав, і ми знаємо, які "теплі" відносини були у нього з Тимошенко.
До речі, до його виступу директори шкіл на питання Чи має право ЄС нав'язувати свої правила Україні? відповіли:
так – 28%, ні – 72%, а після виступу так – 76%, ні – 24%.
Никита   | 24.10.2011 11:28
Ігор Бурдяк:
Я можу погодитись і зі Стецьківим, і з Порошенко. Але ні той, ні другий не дають відповіді на запитання, чому "вони там" підтримують Тимошенко.
Я погоджуюсь з думкою, що долю Тимошенко мають вирішувати не в суді, а на виборах. Але в мене до Тимошенко є певні умови (текст не мій, але я погоджуюсь з ним десь відсотків на 80%)
Ігор Бурдяк   | 24.10.2011 11:45
Никита:
Ігор Бурдяк:
Я можу погодитись і зі Стецьківим, і з Порошенко. Але ні той, ні другий не дають відповіді на запитання, чому "вони там" підтримують Тимошенко.
Стецьківу можливо це і невідомо. Але Порошенко напевно про це знає. Але підтримує їхню позицію. І в різкій формі критикує владу. Йому, котрий має бізнес за нинішніх умов мабуть це не дуже безпечно. Чому він так робить?
Можливо, вважає, що "вони там" таки мають рацію?
Ігор Бурдяк   | 24.10.2011 11:48
Никита:
Ігор Бурдяк:
... в мене до Тимошенко є певні умови (текст не мій, але я погоджуюсь з ним десь відсотків на 80%)
Було б доречно, якби такі умови висували "Свобода", УДАР, ФЗ. А вони чомусь підтримують її без будь-яких умов...
Никита   | 24.10.2011 13:15
Ігор Бурдяк:
Я висловив свою особисту думку, на яких умовах можу її підтримати. Вірніше, погодився з думкою іншого десь на 80%. 5 пункт, наприклад, для мене неважливий. З іншого боку, моя абсолютна умова – негайно припинити наїзди на противсіхів і вибачитись перед ними.
Якщо їй неважлива підтримка тих, чию думку я віддзеркалюю, – це її вибір.
Ігор Бурдяк   | 24.10.2011 14:19
Никита:
Ігор Бурдяк:
... моя абсолютна умова – негайно припинити наїзди на противсіхів і вибачитись перед ними.
А вона, здається, очікує протилежного – покаяння противсіхів.
Никита   | 24.10.2011 16:10
Ігор Бурдяк:
Никита:
Ігор Бурдяк:
... моя абсолютна умова – негайно припинити наїзди на противсіхів і вибачитись перед ними.
А вона, здається, очікує протилежного – покаяння противсіхів.
)))
Це взагалі на голову, вибачте, налазить: політик очікує покаяння своїх потенційних виборців?
...Ну, хай далі очікує.
Ігор Бурдяк   | 24.10.2011 16:58
Никита:
Все-таки дехто її розуміє. Згадайте недавню розмову з противсіхом Дубіто.
Никита   | 24.10.2011 18:36
Ігор Бурдяк:
Никита:
Все-таки дехто її розуміє. Згадайте недавню розмову з противсіхом Дубіто.
Цікаво було б почути роз"яснення Дубіто: чи потрібно каятись за щирий і усвідомлено зроблений вибір? І якщо так, то як саме каятись?
Якщо він дійсно розуміє її "очікування покаяння з боку противсіхів".



Самые комментируемые
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua