Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
13
Рейтинг
13


Голосов "за"
17

Голосов "против"
4

Комментарии
boroda   | 13.08.2009 18:50
А ще є вислів – "ведмежа хвороба"!
Циля Зингельшухер   | 13.08.2009 19:01
boroda:
це все з одного діагноза...
  | 13.08.2009 19:17
Умом Россию не понять
Что там Россию.Вон националисты любого, за вторую статью кушают без соли и с потрохами.А со своих и взятки гладки,хочешь спамь, хочешь флуди безбожно, ахинею любую хоть сотню раз во как!
boroda   | 13.08.2009 19:22
a.ivanov:
Я в порядке – тьфу-тьфу-тьфу,
Мишка пьет проклятую,
Говорит, что за статью
Не пустили пятую...
  | 13.08.2009 19:35
boroda:
Это после шестой полагать надо,а у меня только после двенадцатой
жизнь начинается.
Циля Зингельшухер   | 13.08.2009 19:37
a.ivanov:
якщо Ви називаєте статтею оте творєніє Кліма Чугункіна під назвою "Яценюк", то я особисто вважаю, що за такий безглуздий набір літер треба не їсти з потрохами, а взагалі відправляти на смітник.
Там думкою і не пахне...
Мабуть, у Вас дуже витончений смак...
boroda   | 13.08.2009 20:00
a.ivanov:
Гигант!
Гигант мысли, отец русской демократии!
Vakula   | 13.08.2009 20:14
Кто с Масквой в прятки играет,
Тот дурак или не ПОНИмает,
Что ему несносить головы.
Дык потому-Геть от Масквы!

Вони зраджують,
Вона-працює.
І в день,і вночі
Гривні малює,хі-хі!
Навіщо це їй-
Спитаєти ви?
Щоб розрахуватись,
За газ із Москви,хі-хі!

Умом Россию не понять,
Стаканом не измерить
Так лучше на неё на...чхать,
Чем нищим быть и верить,хх-хи!

А мы светлые дни,Оставляем СЕБЕ,
А мы хмурые дни,Лтдаём СНГ.хи-хи!
nikger   | 13.08.2009 20:58
Есть такая вещь – говорить открыто без фиги за спиной.
Чтоб это понять – видно большой ум надо иметь.
boroda   | 13.08.2009 21:09
Vakula:
Що, вже настаканився?
Vakula   | 13.08.2009 22:05
ОТЛУП БОРОДІ.

Вакула,а навіщо людям борода?Та щоби привертати до себе увагу, якщо не розумом,то хоч би бородою.А у тварин буває борода?Ну,наприклад,у кози,хі-хі.
Так вона же тільки мекає.А що тут робить Борода?Та тільки бризгається слюною.

Добродію,по-перше,я непитущий,та коли прийдеться,то хіба келішками.А то що ви особисто п"єте"стаканами" я не знав.Дякую вам за зізнання."Стаканами" я п"ю
хіба що квас,сік,воду,хі-хі!
  | 13.08.2009 22:18
Циля Зингельшухер:
Так то не творение а крик души к спасителю Kакие то несознательные элементы не только потопили каюк, но и загадили экологию.
boroda   | 13.08.2009 23:00
Vakula:
А нащо нормальній людині тікати з будинка на курячих лапках? А, шановний Лука Ізбушкін?
Чи Ви його спалили під час чергового запою?
А щодо непитущості Вашої, то нагадаю Вам по пам"яті один з Ваших віршиків, щось таке: як дівки не примуть, то підемо нап"ємося...
Нажаль, лінка нема.
Щодо слини, то це Ваша прерогатива. Постійна, особливо, коли заходить мова про "курву косату".
Так що робіть висновки.
Щодо бороди, то в арабських странах, навпаки, борода потрібна, аби не виділятися. Фото моє якраз з часів мого там перебування. Ви як та унтер-офіцерська вдова, що сама собі відлуп дала.
З повагою, Борода
boroda   | 13.08.2009 23:15
Vakula:
Знайшов!
Чи то ззаду,
Чи спереду,
Аби ся любити.
Як невдасться
Підем хлопці
Горілочку пити,хі-хі!

То ж хто з нас алкаш?
Розбещена   | 13.08.2009 23:28
a.ivanov:
Умом Россию не понять
Что там Россию.Вон националисты любого, за вторую статью кушают без соли и с потрохами.А со своих и взятки гладки,хочешь спамь, хочешь флуди безбожно, ахинею любую хоть сотню раз во как!
Красунчику, який же ти солоденький. Заходь у мою приватну кімнату, розважимося.