Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации

Соціальні мережі як спосіб підзаробити на лохах


2
Рейтинг
2


Голосов "за"
2

Голосов "против"
0

Важко уявити собі життя сучасної більш-менш інтегрованої до Інтернету людини без різноманітних соціальних мереж.

Соціальні мережі як спосіб підзаробити на лохах
Вони стали не лише ефективним засобом комунікації зі старими знайомими, пошуку нових друзів за інтересами, а й майданчиком для спілкування на будь-які теми (відтіснивши тим самим звичні мережеві форуми на другий план), шляхом анонсування нових цікавих заходів і навіть способом подивитися фільми чи послухати музику. Усе це привертає до соцмереж увагу десятків мільйонів Інтернет-користувачів у всьому світі. За такого стану справ дехто не марнує свого шансу підзаробити...

Закладаюся, що 90% тих, хто прочитає цей матеріал є користувачами соціальних мереж на зразок "ВКонтакті", "Коннекту", "Фейсбуку" та подібних. Причому 40-50% із цього числа обов'язково виявляться так званими "активними" користувачами, себто такими, що заходять на свою мережеву сторінку щонайменше раз на тиждень.

Корисними є соцмережі для тих, хто щось шукає... Байдуже, що саме: нових знайомих, фільми, музику, дівчину для сексу на одну ніч, перспективне робоче місце і так далі. Власне, універсальність, широкі можливості вирішення певних задач, а також розмаїття наявної інформації роблять соціальні мережі такими популярними.

Особливо талановиті та ласі до зайвої копієчки люди не гребують можливістю отримати максимально можливу користь із "велелюдності" соцмереж. Спробуймо зараз бодай поверхнево розглянути можливі шляхи видурювання грошей із користувачів.

Добровільне здирництво

Ви як користувач соціальної мережі, певна річ, намагаєтеся урізноманітнити час, проведений у ній, отримати якнайбільше насолоди від кожного моменту користування. Для цього засобів більше ніж удосталь; до ваших послуг – ціла низка розважальних міні-програм ("додатків" або ж "пристосунків" – залежно від мережі) та ігор, які передбачені саме для цього. Де-юре "клацання" ними є безкоштовним... Проте водночас ці програмки пропонують вам отримати певні бонуси, якщо ви внесете визначену грошову суму. Ну, приміром, щоби в "стрілялках" миттєво поновити здоров'я до максимуму, потрібно сплатити якийсь кошт, відправивши повідомлення з мобільника на короткий номер. В іншому разі 100-відсоткового "видужання" ваш герой чекатиме з десяток годин, тож набавитися вдосталь за один захід просто неможливо.

Інший шлях виманювання фінансів із користувачів через "пристосунки" – їхня, скажімо так, псевдобезкоштовність. Наприклад, ви встановили на своїй сторінці соціальної мережі розважальний додаток, який дозволяє визначити ваш коефіцієнт IQ. Відповідно до інструкції, ви впродовж вельми тривалого часу проходите складний тест із завданнями різного рівня, а коли настає час дізнатися підсумковий результат... вас просять "забошляти" реальні гроші! Звісно, шкода вільного часу, витраченого на міркування над завданнями тесту, тож зазвичай людина платить.

У деяких соціальних мережах є ще одна цікава штука – рейтинґ користувача. Приміром, популярний сервіс "ВКонтакті" у разі заповнення людиною реєстраційної анкети про себе автоматично присвоює рейтинґ "100%". Водночас цей показник можна підвищити далі – за "голоси" (які є віртуальною валютою "ВКонтакті"). А вони коштують немало. Між іншим, де-факто рейтинґ упливає мало на що: скажімо, у згаданій "ВКонтакті" він лише додає шансів бути знайденим з-поміж інших (оскільки чим вищим він є – тим "вище" серед користувачів ваших повних тезок є ви).

Існують ще один шлях заробляння грошей на користувачах соціальних мереж, більш характерний для т.зв. "інформативних" мереж (це коли "альфою" і "омеґою" є не просто ваша анкета з відповідними даними, а те, що ви пишите, цебто творчий доробок, розміщені новини і таке інше). Властиво, у таких "соціалках" існує сила-силенна статтей, промов, прози, віршів і взагалі всього того, що люди туди виклали. Відтак шанс вашого матеріалу бути прочитаним зменшується пропорційно до зростання кількості активних користувачів. Вихід є: платите певну суму – обраний вами матеріал потрапляє в "ТОП" із виводом на головну сторінку або будь-яким іншим чином виокремлюється з-поміж багатьох десятків, сотень, тисяч решти.

"Офіційні вакансії"

Як було зазначено вище, соціальні мережі корисні тим, що дозволяють інформувати широкі кола громадськості про ту чи іншу подію, явище, людину тощо. На цьому тлі вимальовуються досить непогані можливості підзаробити. Наприклад, ви створили в тому ж "Контакті" групу за інтересами, яка називається "Рибальмо разом!". Її основна мета – пошук людей, із якими можна було б на дозвіллі піти половити рибку. Саме собою, нових прихильників у групу залучати важко через те, що в цій же мережі існує чимало подібних до неї товариств... Тож не дивуйтеся, якщо впродовж наступного місяця до створеної вами групи не долучиться ніхто. Що ж робити?

Соціальні мережі рясніють пропозиціями реклами, "розкрутки" груп, подій, новин. За гроші, безумовно. Тобто, ви даєте певній людині фінансову винагороду, а вона натомість робить так, щоб вашою групою чи то подією – та будь-чим! – зацікавилося якнайбільше користувачів. Яким чином це досягається? Більшість соцмереж передбачають сповіщення інших людей про створення вами тематичного товариства чи публікацію новини. Для цього, як правило, достатньо натиснути кнопку "повідомити друга", "запросити користувача" чи щось на зразок цього... Часу сидіти і клацати, кожного разу запрошуючи все нових і нових людей у вас може і не бути, тож саме тут у пригоді стають платні послуги "професіоналів".

Маємо ще один шлях заробляння. Не зовсім легальний, до речі. Дехто пропонує свої хакерські послуги – злам чужих сторінок-анкет, надання можливості читати приватні переписки інших користувачів. За це потрібно всього лише заплатити якусь суму. Але варто зауважити, що тут поза законом опиняється не лише безпосередній виконавець, а й замовник. Тож хоч перспектива почитати приховану інформацію чи то пак приватні повідомлення анкети своєї дівчини і є заманливою, проте дуже раджу утриматися від незаконного шляху реалізації цього бажання.

Нахабне видурювання

Деякі соціальні мережі не те, що пропонують – ґрунтуються на платних послугах. Де-не-де доводиться сплачувати кругленьку суму навіть за реєстрацію свого облікового запису! Чув я і про те, що в одній популярній мережі необхідно платити за відновлення забутого паролю доступу, а в іншій – за банальне редагування викладеної вами ж в анкеті інформації...

Така зухвалість – виняток, а не правило. Зазвичай, мережі створюються без першочергової мети отримання прибутку, а відтак є бодай у цьому плані лояльнішими.

Способи оплати

Для кожної соціальної мережі шляхи отримання грошей свої. Переважно для зарахування коштів на свій віртуальний баланс і подальшого їх використання користувачеві потрібно вислати SMS-повідомлення на якийсь номер. Із вашого рахунку знімається необхідна сума – і вуаля!

Можна перерахувати свої "гривні-доляри" до соцмережі через термінали на зразок I-BOX'ів. Там майже завжди існують відповідні пункти меню – поряд із більш властивими для цих автоматів можливостями поповнити мобільний рахунок, сплатити "комуналку", оплатити послуги Інтернет-провайдера тощо.

Люди примудряються переводити фінанси і через банкомати – безпосередньо з кредитки. Принаймні, подейкують, що це можливо. Хоча особисто я з такими не стикався...

У разі, якщо йдеться про оплату якихось домовлених із конкретною людиною послуг штибу зламу сторінки іншого користувача, розсилки запрошень до групи чи чогось подібного, то тут усе залежить од можливостей виконавця. Вряди-годи оплата здійснюється готівкою "з рук у руки", хоча це і рідкісні випадки, оскільки йдеться найчастіше про незаконну діяльність. Часто вас просять переказати гроші на банківський рахунок, по системі грошових переказів "Western Union", "MoneyGram", а то й банально поштою.

Так чи платити?...



Як бачимо, переважна більшість варіантів заробляння на користувачах соціальних мереж ґрунтується на одній конче необхідній умові – бажання людини віддавати свої гроші. Ніхто не змушує вас розраховуватися за певні додаткові опції онлайн-гри чи результати Інтернет-тесту. Але система побудована таким чином, що відмовитися забошляти складнувато, через те люди, особливо не замислюючись, таки відсилають заповітні "есемески" з кодами...

Щоби не піддаватися впливу охочих розбагатіти за ваш рахунок, потрібно добре поміркувати, що, власне кажучи, дасть вам оплата тієї чи іншої послуги. Ви бажаєте підняти свій рейтинґ? Навіщо, коли той, хто бажає вас знайти, обов'язково це зробить! Хочете більшої аудиторії для свого супергеніального журналістського розслідування? Смію запевнити, що коли воно цікаве – читач обов'язково знайдеться. Можливо, бажаєте продемонструвати свою крутість, "розкачавши" свого персонажа в якійсь іграшці до 1000-го рівня? Ви – як дитина; згадайте, з яким запалом нещасні ігромани просаджують останні копійки у гральних автоматах, а потім глибоко про це шкодують!

Не дайте себе обдурити. Пам'ятайте просту істину: вас цінують тоді, коли є, за що цінувати. За гроші собі поваги не додаси і кількості друзів не збільшиш.

Богдан Ковальчук, "Хмаро4ос".










© 2007 - 2020, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua