Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации

Портрет молоді зі стенду

медіашельф | 17.12.2009 12:40

-1
Рейтинг
-1


Голосов "за"
0

Голосов "против"
1

Два дні рекламісти витратили на проведення IV-го Національного фестивалю соціальної реклами

Два дні рекламісти витратили на проведення IV-го Національного фестивалю соціальної реклами. Якщо взяти до уваги, що в французьких Каннах проходить щорічний фестиваль реклами при всіх пишнотах розвиненого західного суспільства, то проведення в Україні рекламної події мав би бути удвічі менше за розмахом всіх атрибутів фестивального дійства, але навіть до значно зменшеної масштабності зазначений фестиваль не здійнявся, а тихо по-окраїнські уклався у надзвичайно скромні параметри всіх запланованих заходів.

Перелік спонсорів і склад журі претендував на вражаючий ефект, але бюджет представлених робіт і організації події дихав на ладан, і тому безперечна користь була від численних семінарів і майстер-классів для винятково молодіжної аудиторії, що мали місце у Республіканському Будинку кіно.

Все одно виникає питання про рівень викладання предмету, який в Україні існує в ембріональному стані. Розвиток соціальної реклами на пряму залежить від активності суспільства – об'єктивної співпраці держави і країни. Стан відносин в Україні між двома основними суб'єктами соціального життя за зауваженням Медіашельфу має категорично підпорядкований вигляд: населення в Україні обслуговує державу в Україні, перебуваючи у кріпосній залежності від останнього. Невимовлений соціально кризовий конфлікт між країною і державою відомий населенню і засобам масової інформації. Про цей основний конфлікт все більше точиться прилюдних розмов, але формотворчий продукт наочно відсутній. Після питання про практичну якість бліц-навчання в межах IV-го Національного фестивалю соціальної реклами виникає відповідь про можливий набір порівнянь та прикладів з закордонного практичного досвіду.

В країнах Заходу, у США та Японії соціальна реклама служить інформаційною течією співробітництва між державними, підприємницькими та громадськими установами. Соціальній рекламі на підставі певних законів належить сегментарна частина рекламного часу. Рекламні агенції, які заробляють мільйони на комерційному продукті вважають за честь попрацювати на ниві соціальних рекламних проектів. Державним організаціям е що запропонувати, і вони мають на це рядок в бюджеті, витрачаючи винятково цілеспрямовано на виробництво та розповсюдження соціальних проектів в аудіовізуальному форматі.

Комерційна реклама в Україні створює ілюзію заможного життя громадян і служить ширмою для облуплених брудних вулиць і транспортних розвалюх. Зайнявши на телебаченні командну висоту комерційна реклама не має економічного ефекту через існуючу неспроможність громадян купувати товари, запропоновані рекламою, але марафонські рекламні блоки розраховані на психічну атаку глядачів, збиваючи їх в отари слухняних споживачів, а глядачі, не домовляючись утворили кругову оборону, маневруючи між каналами, озброївшись ДУ від масованого безглуздя.

Така загальна картина рекламно-інформаційного поля в Україні, а зразки соціальної реклами, розташовані на стендах Республіканського Будинку кіно, виявились невідомим островом творчості молодих людей. Тематика зроблених у друкованому вигляді робіт відгукувалась на скривджене дитинство, загублену тютюном, наркотиками молодість, моральним і фізичним рабством в існуючому житті. Художнє відображення обраної теми не викликало несприйняття, але і не хвилювало настільки, щоб спеціальна, а насамперед широка аудиторія заповзятливо взялась за вирішення оголошених проблем. Обмежена тематична горизонталь прохолодно існувала у невимогливій стереотипній дизайнерській вертикалі без захоплюючої висоти і глибини.

Відеоспосіб проникнення в корінь зла факту через недоступність до класних можливостей сучасного кліпу відсторонений через відсутність коштів, а головне, зацікавленості державних організацій у висвітленні профілю діяльності. Більшовицьке виховання на сумнівних перемогах політичного устрою не формують в міністерствах, комітетах та інших керівних установах різного рівня напрямок мислення у розповсюдженні функціональної інформації. Державним установам не має чим хвалитись, але статутні зобов'язання є предметом уваги комунікативних підрозділів і вони дозволяють широко виставляти на огляд сферу діяльності. Звичка до прихованого життя державних установ не дозволяють чиновникам відкрити грошові шухляди для створення ряду соціально актуальних відеоматеріалів. Достатньо було відгукнутись всім міністерствам на заклик оргкомітету фестивалю, і на екрані з'явилась би череда відео кліпів на соціальну тематику, адекватну проблемам народного життя.

Соціальна реклама в Україні повинна очолити всю галузь на регулярних прикладах актуальних сюжетах і високої формотворчості. В соціальній рекламі повинні працювати аси всілякого дизайну, вражаючи мистецькими творами людську юрбу і ведучи до об'єктивної істини. Молоде покоління виробників соціальної реклами, яке можливо сформувалось піл час IV-го Національного фестивалю соціальної реклами, повинно організувати роботу по менеджменту та маркетингу надзвичайно важливого соціального формату діяльності, сприяючи виникненню в Україні національного громадянського фронту і впливаючи на етичне та естетичне існування комерційної реклами.

Гасло IV-го Національного фестивалю соціальної реклами було запозичене у Антуана де Сент-Екзюпері: Тільки серце бачить все. Закликати до сердечних почуттів у дорослих і молодих рекламістів є благородною справою, але у матеріально існуючому світі, до того ж у сфері творчо-виробничого процесу замало. Вкрай необхідно вкладати професійний інтелект та відповідну фінансову базу у виховання соціальних рекламістів, які виявляться авангардом у творчості та позитивних соціальних зрушень.

Журі IV-го Національного фестивалю соціальної реклами, визнаючи відсутність достатнього професіоналізму друкованої та відео реклами, прийняло рішення відмовити учасникам конкурсу в золоті і сріблі, а от дипломів за третє місце було вдосталь. На цей час прикрашати стіни офісів сертифікатами участі у відповідальних подіях модно, а от населення України залишилось без гучного і витонченого голосу соціальної реклами, яке служить камертоном атонального дійства людської маси в межах України.

Медіашельф










© 2007 - 2020, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua