Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
національні стереотипи
7
Рейтинг
7


Голосов "за"
8

Голосов "против"
1

Социальные психологи: "русского характера" нет

Володимир | 12.02.2009 14:20
Ученые Тартуского университета на основании репрезентативного психолого- социологического исследования пришли к выводу, что феномена специфического \"русского духа\" не существует.
Комментарии
  | 12.02.2009 16:01
Є три ступені:
1. Окремі люди.
2. Народ.
3. Держава.

На рівні окремих людей відмінності між цими окремими справді малі. Може навіть мізерні.
А от на рівні окремих народів – відмінності вже добре помітні.
На рівні держав – ще більші.

Аналогія із природи: клітини всіх людей практично однакові. Практично однаково реагують на зовнішні чинники.
Але люди, які з тих клітин складаються, вже можуть бути дуже різними.
Від прекрасної людини до Чикатила.

Окремо взяті росіяни дуже мало відрізняються від інших.
Їх народ – уже більше.
А держава – взагалі щось чикатильне.
Leon   | 12.02.2009 16:01
феномена специфического \"русского духа\" не существует.
а портянкі?:)))
  | 12.02.2009 16:04
Тому це дослідження було завідомо безрезультатним.
Дійсно, окремо взяті росіяни не повинні мати якогось виразного "рускаво характєра"
А от їхній народ його вже має.
Ну а держава – то таки Чикатило.
  | 12.02.2009 18:11
москали – свиньи. Какой там характер?
  | 12.02.2009 18:52
ANONIM:
москали – свиньи. Какой там характер?
Сами видите, ученые вас опровергают. Русские не стадо, а собрание личностей, уникальных и неповторимых.:-)
  | 12.02.2009 18:58
ANONIM:

Ну а держава – то таки Чикатило.
То-то и оно – что не Иванов!!!
Никита   | 12.02.2009 19:34
Окремо взяті росіяни дуже мало відрізняються від інших.
Відрізняються. Як і люди будь-яких національностей відрізняються один від одного.
В чомусь ми однакові, але в чомусь таки різні.
Сезам   | 12.02.2009 22:20
Є відмінності між народами. А москальський дух кому як не українцям відомий...