Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
9
Рейтинг
9


Голосов "за"
9

Голосов "против"
0

Ні, все це не про нас

Олена Олійник | 20.03.2010 01:18
Услід Дню Святого Патрика. Багато тексту, але почитайте, це варто нашої цікавості.
Комментарии
  | 20.03.2010 01:46
Я конечно дико извиняюсь но может быть- увагы? Або – раджу цэ цикаво?Лекцию про цикависть прочитаешь кешу гугла.И последнее, кто это вы,что тут за тайное общество меча и орала образовалось,уж не готовите ли вы сукины дети государственный переворот?
Безобразие,куда только СБУ смотрит!
  | 20.03.2010 02:32
Чуеш, а шо это ты с Ирландией как с дуринь з пысаною торбою, или ирландца подбила?
Так там ИРА, Белфаст, и иногда пуф-пуф,и не языками а в натуре, можешь найти дырку в совершенно неподходящем для неё месте и напрасно росийськомовна родына ждёт доню домой.
Beware   | 20.03.2010 04:36
+
Дуже цікаво, Олена! Дякую Вам. Не звертайте уваги на ідіотів (тим більше, без підпису). Здається, що словосполучення "баба-дура" у російській мові дуже міцне. Не зважайте. Недорозвинені люди трапляються.
Beware   | 20.03.2010 04:39
a.ivanov:
Іванов, не ославляйся, віслюк! Як у третьому класі радянської школи, їй-бо!
Никита   | 20.03.2010 11:37
Дякую, Олено!
А це – не про наш Голодомор.

Ан Горта Мор - Великий Голодомор Ірландії (1845-1849)
Никита   | 20.03.2010 11:38
"Великий Голодомор опустошил население Ирландии на треть. От миллиона до полутора миллионов умерло, еще не меньше миллиона эмигрировало, причем из этого миллиона 15-20% эмигрантов умерло по дороге. Это одна из самых значимых трагедий в Европе XIX века. Как это все произошло?"
Олена Олійник   | 20.03.2010 17:08
Никита:
Я тобі також вдячна, що знайшов це. Особливо мене вразив бостонський меморіал. Подібні меморіали були б доречні і в багатьох українських містах, куди вдавалося проравтися втікаючим від голоду, і де вони вмирали на вулицях.
Читати про це: Євген Маланюк "Волошкові очі"
Олена Олійник   | 20.03.2010 17:27
"У самій Англії, звичайно, не дуже люблять привертати увагу до цих подій. Там стоїть лише один великий меморіал в Ліверпулі, і є ще два пам'ятники поменше."

Та все ж таки вони є. А в країні-спадкоємці СРСР?
Beware   | 20.03.2010 18:51
Никита:
Дякую, Олено!
А це – не про наш Голодомор.

Ан Горта Мор - Великий Голодомор Ірландії (1845-1849)
Дуже цікаво! Дякую. То не одна Україна "лякає" можновладців своїми голодоморами. Таку правду дуже незручно чути "благодійним" імперіям.