Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
13
Рейтинг
13


Голосов "за"
17

Голосов "против"
4

Шарль де Голль – великий французький націоналіст

Никита | 12.05.2009 00:13
Альфою і омегою світогляду Шарля де Голля завжди була його глибока віра в національний фактор, у пріоритет інтересів нації над будь-якими іншими ідеологічними або корпоративними інтересами (в тому числі й бізнес- інтересами).
Комментарии
Никита   | 12.05.2009 00:43
"Я вільний француз.

Я вірю в Бога і в майбутнє моєї батьківщини.
Я не належу нікому.
У мене є місія, одна тільки місія – продовжувати боротися за звільнення моєї батьківщини. Урочисто присягаюся, що не належу до жодної політичної сили, не підтримую жодного політика, ким би він не був – чи то центристом, чи то консерватором, чи то лівим.
У мене є лише одна мета: звільнити Францію."

- Шарль Андре Жозеф Марі де Голль, З "Єгипетського щоденника", 20 квітня 1941 року
Valeriy   | 12.05.2009 00:44
Прошу прощення, но это полная ерунда. Детский лепет. Французким националистом, как понимают национализм украинские националисты, де Голль никогда не был. Возьмите хотя бы отношения Англии и Франции. Или Германии и Франции. Какие либо проблемы именно на национальной почве, де Голлем, между Францией и этими странами не раздувались. В отличие от украинских националистов с их главным тезисом – мы не русские! Мы не пьяницы, тупицы, совки, ворюги и т.д. как эти русские.
Valeriy   | 12.05.2009 00:52
Никита:
"Я вільний француз.

Я вірю в Бога і в майбутнє моєї батьківщини.
Я не належу нікому.
У мене є місія, одна тільки місія – продовжувати боротися за звільнення моєї батьківщини. Урочисто присягаюся, що не належу до жодної політичної сили, не підтримую жодного політика, ким би він не був – чи то центристом, чи то консерватором, чи то лівим.
У мене є лише одна мета: звільнити Францію."
Ну и где же тут национальность? Или для Вас француз – это всегда национальность/нация вне зависимости от контекста. Тогда обратите внимание, что основной контекст тут – батьківщини. Т.е. родины. А нации тут нет.
Никита   | 12.05.2009 00:53
Valeriy:
Возьмите хотя бы отношения Англии и Франции. Или Германии и Франции. Какие либо проблемы именно на национальной почве, де Голлем, между Францией и этими странами не раздувались. В отличие от украинских националистов с их главным тезисом – мы не русские!
1) Франція не була колонією ні Германії, ні Англії.
2) Німці або англійці не здогадалися проголошувати тезу накшталт того, що вони з французами є один єдиний народ. (Хоча спільного між англійцем і французом рівно стільки ж, скільки між українцем і русским).
Никита   | 12.05.2009 00:58
Valeriy:
Тобто де Голлю не треба було відстоювати незалежність Франції від Германії або Англії. В нього були зовсім інші завдання.
Valeriy   | 12.05.2009 00:59
И более того, де Голль тут прямо заявляет, что он не принадлежит какой-либо политической силе, какой бы она не была. В том числе и националистической естественно. Вот так вот.
Valeriy   | 12.05.2009 01:04
Никита:
Valeriy:
Возьмите хотя бы отношения Англии и Франции. Или Германии и Франции. Какие либо проблемы именно на национальной почве, де Голлем, между Францией и этими странами не раздувались. В отличие от украинских националистов с их главным тезисом – мы не русские!
1) Франція не була колонією ні Германії, ні Англії.
2) Німці або англійці не здогадалися проголошувати тезу накшталт того, що вони з французами є один єдиний народ. (Хоча спільного між англійцем і французом рівно стільки ж, скільки між українцем і русским).
Да причем тут колонии? Я вот например у Шухевича ничего насчет колоний не встречал;-)
Werwоlf   | 12.05.2009 01:05
+ звичайно.
Valeriy   | 12.05.2009 01:07
Никита:
Valeriy:
Тобто де Голлю не треба було відстоювати незалежність Франції від Германії або Англії. В нього були зовсім інші завдання.
Наверно борьба с фашизмом;-). 1941 год. Ну и где тут национализм де Голля?
Werwоlf   | 12.05.2009 01:07
Valeriy:
Перепрошую, що вліз, але це ваше розуміння українського націоналізму "Детский лепет" І ваш допис тому свідоство. Які проблеми ви вбачаєте між Росією й Україною на національному підгрунті? Так існують проблеми на державному рівні – Росія намагається визначати за Україну українські інтереси. Існує проблема мови й культури, бо українці намагаються відродити свою національну мову й культуру на теренах всієї України замість нав'язаної зовні російської, більше того – радянської. Нічого не вдієш з тим, що руская (!) культура асоціюється з пиятством та совком, а російска мова з матерщіною – так сталося (найулюбленіше ваше виправдання). Але тільки тому, що рускій – брехня, нема цього
Никита   | 12.05.2009 01:15
Valeriy:
Де Голль вважав, що зовнішня політика його держави повинна бути абсолютно незалежною та відповідати величі країни, її потенційним можливостям і волелюбності народу ("французів ніхто ніколи не примусить зробити те, чого вони не бажають робити!", – любив повторювати генерал). Заявивши, що "необхідно, щоб оборона Франції була французькою", де Голль створює французькі суверенні ударні ядерні сили. Навіть президент США звинуватив де Голля у "вузькому націоналізмі"! А Валерій націоналізму де Голля не бачить:) Йому видніше:)))))
Valeriy   | 12.05.2009 01:15
Werwоlf:
Видите ли, я кроме оценки даю и еще аргументацию на конкретных фактах – цитате приведенной Никитой. Вы же мне приводите какое-то идеологизированное пропагандисткое клише.
Причем тут весь Ваш пост к тому, был де Голль националистом или нет;-)? Ну какое отношение имеет де Голь к -
Росія намагається визначати за Україну українські інтереси. Існує проблема мови й культури, бо українці намагаються відродити свою національну мову й культуру на теренах всієї України -?
Извините, но это просто смешно;-)
Никита   | 12.05.2009 01:18
Valeriy:
Ну какое отношение имеет де Голь к -
Росія намагається визначати за Україну українські інтереси.
Абсолютно пряме відношення!
Адже де Голль прямо заявляв (і діями своїми це підтверджував), що нікому не дозволить визначати за Францію її французські інтереси!
Це і є сутність будь-якого націоналізму.
Valeriy   | 12.05.2009 01:26
Никита:
Valeriy:
...! А Валерій націоналізму де Голля не бачить:) Йому видніше:)))))
Но Вы же сами;-))) привели цитату де Голля, в которой он напрямую открещивается от любых политических сил. Так сказать русским языком:
Я не належу нікому.
У мене є місія, одна тільки місія – продовжувати боротися за звільнення моєї батьківщини. Урочисто присягаюся, що не належу до жодної політичної сили, не підтримую жодного політика, ким би він не був

Думаю, что абсолютно всем из этого видно что де Голль не был националистом. Или Вы ему не верите и лучше де Голля знаете кем он был?
Valeriy   | 12.05.2009 01:35
Никита:
Valeriy:
Ну какое отношение имеет де Голь к -
Росія намагається визначати за Україну українські інтереси.
Абсолютно пряме відношення!
Адже де Голль прямо заявляв (і діями своїми це підтверджував), що нікому не дозволить визначати за Францію її французські інтереси!
Це і є сутність будь-якого націоналізму.
Все Никита. Есть факты, логика. Что либо обсуждать с Вами, если Вы не придерживатесь фактов и логики бессмысленно. Единственное что я Вам замечу напоследок, что любые конструкции вне фактов и логики нежизнеспособны. Искусственно они могут какое-то время существовать но потом диссипируют – как СССР;-))



Самые комментируемые
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua