Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
9
Рейтинг
9


Голосов "за"
13

Голосов "против"
4

Сьогодні виповнюється 65 років найлегендарнішій партизанській армії Європи

Юрій Самсон | 14.10.2007 17:59
Добре озброєна, морально стійка, вихована в умовах підпілля та конспірації, УПА контролювала значну частину України, протистоячи найбільшим агресорам у світі: гітлерівській Німеччині та сталінському СРСР. Та історична справедливість бере гору і ми дізнаємося дедалі більше правди про УПА
Комментарии
Сезам   | 14.10.2007 22:21
Дякую, пане Юріє, за надзвичайно гарну статтю!
Олекса Косар   | 15.10.2007 10:31
А скільки ще тієї правди в архівах Москви...
Хандусенко   | 15.10.2007 13:53
Олекса Косар:
А скільки ще тієї правди в архівах Москви...
Вот именно. И вы ещё обвиняете Москву в антиукраинских действиях... Да одно только открытие архивов полностью изобличило бы фашисткую суть ОУН-УПА.
  | 15.10.2007 14:54
Від Івана Бодхідхарми.Дякую друже...Ветерани чудові і гарні! Фото вдале!!!
  | 15.10.2007 15:01
Хандусенко:
Олекса Косар:
А скільки ще тієї правди в архівах Москви...
Вот именно. И вы ещё обвиняете Москву в антиукраинских действиях... Да одно только открытие архивов полностью изобличило бы фашисткую суть ОУН-УПА.
Арихіви в студию!!! а тоді і поговоримо.
Андрій Діцик   | 15.10.2007 18:01
Хандусенко:
Якби у архівав хоч щось було б проти УПА – то совєти вже давно ці б документи рознесли по всьому світу. Значить, не було і нема, бо Росія теж мовчить. Так, тільки істеричить іноді...
славянин   | 16.10.2007 11:46
почитайте показания на нуренбергском процессе кураторов от СД которые организовывали УПА поднимите личные дела"героев" с указанием звания в гитлеровской армии вспросите родных евреев которых они по началу своего геройского пути помагали немцам уничтожать.потом да шось не поделили з нимцямы (такэ бувае у "настоящих украинских патриотив"и зараз)