
Той ранок став приємним виключенням.
-Тато, принести пива? – ангельським голосом спитав син, – Можу збігати!
Розчулений тато, зробивши висновок, що пацан засвоїв лекції про чоловіче братство, бойову взаємовиручку і таке інше, щедро відвалив двадцятку, порекомендувавши взяти солоних горішків.
Малий вклав у пиво всі гроші, навіть добавивши свої.
-День удался! – подумав предок. – Правильне виховання даємо!
Секрет розкрився швидко.
Один з пивних брендів, розпочав унікальну акцію. Купуєш півлітрову жерстяну бляшанку і маєш шанс знайти капсулу з купюрою. Так, виграєш живі гроші.
В принципі, дорослим такі акції якось вже по барабану. А от діти з "покоління телереклами", здійснюють чіткий моніторинг інформаційного простору.
В результаті, предок від пуза напився досить доброго пива. А мале щось таке непогане виграло.
-Тату, хочеш пива? – спитав малий наступного дня.
Я ж забув, що вони ще і бізнесмени!
Малий зробив сміливий маркетинговий хід – вклав весь виграш, плюс ничку, подаровану бабусею, знову у...пиво! Вирішив потроїти, так би мовити, капітал.
Тепер вони з мамою шукають капсули.
А предок тяжко працює – п*ю пиво.
Вистачить десь на тиждень.
Зробили тату свято!
В.Тригуб