Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
4
Рейтинг
4


Голосов "за"
8

Голосов "против"
4

HRW: "Россия должна прекратить карательные акции в Чечне" ("Deutsche Welle", Германия)

Володимир | 6.07.2009 14:27
Правозащитники потребовали прекратить "акции возмездия" против семей чеченских повстанцев.
Комментарии
Львів'янка   | 6.07.2009 14:39
+!
Потрібно всі світом стати на захист...
Інакше можуть піти маршем по всьому світі.
Victoria   | 6.07.2009 14:57
+++!
  | 6.07.2009 15:28
Львів'янка   | 6.07.2009 15:51
Сибиряк:
Дерисрака,ври меньше.Ты ж любишь в форму рядиться,вот и объясни почему твои кумиры – схронники, убивали зверски семьи воинов советской армии, учителей и колхозников.
Сибіряче ВАШІ вбивали, в нас в Західній Україні.
Ваші посіяли МОРОК із якого важко вибратись...
Ваші принесли смерть під червоними прапорами...
Ваші...ВИХОВАЛИ ту нечисть яка і сьогодні паразитує на сподіваннях людей.
Ваші...
  | 6.07.2009 16:22
Вас-иль   | 6.07.2009 17:15
Сибиряк | 6.07.2009 15:28
Ты ж любишь в форму рядиться,вот и объясни почему твои кумиры – схронники, убивали зверски семьи воинов советской армии, учителей и колхозников.

Вах, Сібіряк прихильник кібуців. Бажаю, щиро, щоб Вас колективізували. І платили по 90 г зерна за трудодень.
  | 6.07.2009 18:04
Вас-иль   | 6.07.2009 18:57
Сибиряк | 6.07.2009 18:04

А мы их потомки ещё и виноваты?!

Без істерик, шановний. Не хваліть кібуци, якщо розумієте що і до чого. А якщо на роботі, то спокійніше. Так і згоріти недовго.
Володимир   | 6.07.2009 21:30
Вас-иль:
Шановний!
Не звертайте уваги на цього "Сибиряка". Це – педофразівець, який сюди прийшов задля того, щоб гадити. Чим менше до нього уваги, тем гірше йому живеться. Бо не отримає премії – 30 срібляків.
  | 7.07.2009 09:49
  | 7.07.2009 09:52
Володимир   | 7.07.2009 11:42
Сибиряк:
Львів'янка
"Сибіряче ВАШІ вбивали, в нас в Західній Україні."
Чьи "ваши"!?
Один мой дед лёг на Пулковских высотах,прорывая блокаду Ленинграда,от "хороших" немцев.
Другой всю войну был лётчиком истребителем.Чьи "ваши"?
Войска НКВД делились по округам,на Украине были свои...
И вопрос был не об этом.
Дійсно, дуже цікаво, діди були справжніми людьми, а ось онук пішов зовсім у інший бік. Мабуть щось батьки не доробили...
  | 7.07.2009 17:30
Володимир   | 7.07.2009 18:10
Сибиряк:
Володимир: "Мабуть щось батьки не доробили..."

Последняя фраза и к тебе относится.
Витри від соплей свою клавіатуру, а потім мені будеш "тикати".
Мабуть таки не доробили твої батьки, це точно. Недоробок, ти наш.
  | 8.07.2009 06:21