

Після серпневого опитування на тему "За якими принципами українці шукають роботу?", проведеного міжнародним кадровим порталом HeadHunter, з'ясувалося, що з 1500 респондентів з усіх регіонів України 40% практично не отримують відповідей від потенційних роботодавців. При цьому експерти констатують, що лише 15% опитаних вважають, що їхнє резюме зацікавлює роботодавців достатньо часто, і всього лише 1% може впевнено сказати, що його кандидатура завжди викликає інтерес і бажання запросити на співбесіду.
37% респондентів визнають, що не отримують відгуку через те, що рівень їхньої кваліфікації не відповідає заявленій вакансії. З іншого боку, 29% українців вважають поведінку більшості роботодавців неетичною і, як відмічають експерти, це пов'язано із тим, що їхнє резюме залишається без відповіді. З тієї ж причини ще 20% відкрито заявляють про своє переконання у тому, що підбором персоналу в українських компаніях займаються не професіонали, а справжні дилетанти.
За результатами опитування, 75% українців постійно проглядають всі пропозиції щодо роботи підряд. В той же час, 63% пошукачів найчастіше не достатньо ретельно ознайомлюються із повідомленням про вакансію, а 13% взагалі не розуміє, про що в ній йдеться. Однак це не зупиняє тих, хто не має роботи або прагне її змінити. Так, 60% претендентів відправляють свої резюме навіть у тому випадку, коли їхні можливості зовсім не в змозі задовольнити вимоги роботодавця. Експерти додають, що в цьому випадку громадяни керуються принципом "спочатку зробимо, а потім розберемося". Самі менеджери по персоналу розуміють завзяття потенційних співробітників, однак ставляться до цієї тенденції прохолодно. Потік нерелевантних резюме відволікає їх від пошуку потрібного кандидата. http://www.livejournal.com/update.bml
Фінансова криза і зростання рівня безробіття, що стало її наслідком, суттєво вплинули на діяльність ринку праці України. Це призвело до того, що в 2010 році більшість українців готові працювати де завгодно і ким завгодно. Не зважаючи на те, що в цьому році ринок праці зріс на 20%, українців все ще психологічно не відійшли від шоку, і невпевненість у майбутньому та страх безробіття все ще штовхає людей до того, аби зайняти будь-яке вільне місце під сонцем.
Варто відмітити, що 82% претендентів, переглядаючи вакансії, в першу чергу звертають у вагу на пропоновану зарплатню і лише потім – на сферу діяльності компанії та вимоги до кандидата. В той же час, лише 20% вітчизняних роботодавців вказують у своїх вакансіях рівень можливої зарплатні.