Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации

ВОСКРЕСІННЯ ЛЮДИНИ. РЕАЛЬНИЙ ПОГЛЯД


-2
Рейтинг
-2


Голосов "за"
2

Голосов "против"
4

Почнемо з того, що я розділяю поняття воскресіння у тілі Господа Ісуса, і воскресіння людини та людства...

ВОСКРЕСІННЯ ЛЮДИНИ. РЕАЛЬНИЙ ПОГЛЯД
Протоієрей Олег Ведмеденко.

ВОСКРЕСІННЯ ЛЮДИНИ. РЕАЛЬНИЙ ПОГЛЯД


Запитання: "Мене цікавить чітка відповідь стосовно вашого розуміння воскресіння (у т.ч. й воскресіння Христового). Не подумайте, що хочу провокувати вас, але мене дійсно бентежить це питання, бо бувши у вас на лекціях я почув як про буквальне воскресіння людей ви казали, що нібито не будуть вставати з могил трупи гнилими кістками, і що воскресіння потрібно розуміти інакше..."

Відповідь: Почнемо з того, що я розділяю поняття воскресіння у тілі Господа Ісуса, і воскресіння людини та людства. Перше (як і інші феномени буквального воскресіння, наприклад Лазаря чотириденного, змальованого в одинадцятому розділі Євангелія від Івана), є власне феноменом (себто винятковим, надзвичайним, рідкісним, надприродним явищем, церковною мовою – чудом), явленим людям для того, аби показати нам силу Божу – привести до віри, врозумити, укріпити у ній (як і читаємо в означеному Євангелії: "Як почув же Ісус, то промовив: Не на смерть ця недуга, а на Божу славу, щоб Син Божий прославився нею..."). Тут може бути воскресіння в прославленому (оновленому, преображеному) тілі, як у Ісуса Христа, або ж у звичайному, грубо-фізичному, як у Лазаря. Другий рівень цього поняття – природне воскресіння людини і людства. Його давайте тут і розглянемо.

Питання воскресіння необхідно аналізувати у двох вимірах. Перший – духовний, і другий – буквальний. Також розберемо особистісний та всезагальний його аспекти.

На початку розглянемо особистісний, або ж індивідуальний аспект явища воскресіння, власне – воскресіння людини. На духовному плані воно виглядає як духовне прозріння людської душі. Це насамперед гостре відчуття особистої своєї гріховності та недосконалості (так зване "воскресіння суду"). Також воскресіння, як зміна утробно-споживацької психології людини на психологію духовності (перевага духовних інтересів над матеріальними, зміна мислення з негативного на позитив, "народження згори" – відкриття серця свого перед небом у самозреченні і любові, властиво альфа духовного сходження). Для святих праведників воскресіння духовне – це відняття від серця каменя гріха, досягнення свободи досконалості, любов досконала, яка проганяє страх геть.

На буквальному плані воскресіння людини необхідно розглядати, по-перше, як вихід із грубо-фізичного тіла у момент фізичної смерті та воскресіння в новій якості буття в тонко-речовинному (тонкому, духовному, ангельському) світі. Згідно з законом спорідненості (споріднене шукає спорідненого) це небо, світ ангельський, або піднебесся – демонський. Тут суд Світла, як і сказано: "Суд же такий, що світло на світ прибуло, люди ж темряву більш полюбили, ніж світло, лихі бо були їхні вчинки! Бо кожен, хто робить лихе, ненавидить світло, і не приходить до світла, щоб не зганено вчинків його. А хто робить за правдою, той до світла йде, щоб діла його виявились, бо зроблені в Бозі вони..." По-друге, буквальне воскресіння людини позначається як оживлення після клінічної смерті. По-третє – як воскресіння буквальне після смерті органічної, як виключний феномен, або ж чудо Господнє (див. вище).

Тепер щодо всезагального воскресіння. Тут також маємо як духовний, так і буквальний плани. На духовному воскресіння виступає як історичне духовне прозріння усього людства. Тут так само: прихід до розуміння гріховності (гріх як порушення духовного закону вдосконалення – закону милосердя, заповіді смирення й любові) та недосконалості суспільства; зміна цінностей – психології споживацтва на психологію духовності (віддання переваги інтересам духовним, зміна мислення, народження згори; вдосконалення цивілізації людей, поступове сходження до висот свободи досконалості, любові нелицемірної, до висот святості, як і сказано: "І приймуть царство святі Всевишнього, і будуть міцно держати царювання аж навіки, і аж на віки віків..." (Книга пророка Даниїла).

На буквальному плані – як результат духовного воскресіння, духовного преображення благодаттю, сходження щаблями вдосконалення – відкриття прихованих можливостей людського організму, зміна енергетичного метаболізму, перехід від споживання грубих форм енергії до більш тонких, духовних; бачення, а далі й цілковите єднання із тонким світом. Тут мова про повне еволюційне преображення, освячення, прославлення і буквальних тіл Homo Sapiens (Людини Розумної), яка, піднявшись до найвищого щабля свого розвитку, щабля Homo Spiritualis (Людини Духовної) – стане "як ангели ті на небесах", і врешті-решт вчиниться Ангелом, досягши єднання неба і землі, омріяного воскресіння з мертвих і життя будучого віку. Амінь.



Комментарии









© 2007 - 2020, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua