Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
Україна   ЄС   два шляхи
6
Рейтинг
6


Голосов "за"
9

Голосов "против"
3

Комментарии
  | 3.09.2007 12:38
А хто ж збирається платити нормальу зарплату? Но навіть на будовах для Євро-2012 збираються платити аж по 300 євро на будівельника, и дивуються що немає бажаючих там працювати. А скільки поляки платять своїм на будовах для того ж Євро-2021? Та просто людьми які живуть від зарплати до зарплати легше керувати, особливо коли границі позакривати.
Стрілець   | 3.09.2007 12:47
Скажу чесно – не хочу я в ЄС. Сьогодні – точно не хочу.
Українцям спочатку треба спочатку українцями стати.
А от за НАТО – обома руками. Це саме та, правильна послідовність.
Спочатку НАТО, а тма – за обстановкою буде видно.
правильні всім відомі ідеї, одне що потрібно проголосувати треба за тих хто може ці ідеї втілювати.
  | 3.09.2007 14:42
Ну і оптиміст, же Ви, Правнук.:-) Невже, насправді думаєте, що коли за Тягнибока на виборах проголосує 90% то і влада до нього перейде???
Тоді буде дуже просто: вибори не відбудуться. Менше 50% виборців участь прийме (навіть щоб 100% проголосувало).
  | 3.09.2007 14:47
Альтернатива НАТО та ЄС одна – Росія. Бо неоколоніальна агресія така, що важко буде без НАТО утримати молоду незалежность, якої поки ще й 3 років немає.
  | 3.09.2007 15:47
Якої ще зовсім немає.
  | 3.09.2007 16:26
і я за то, - шо спочатку потрібно пізнати себе,свою культуру,свою державу!
  | 3.09.2007 16:36
Незарегистрированный пользователь:
і я за то, – шо спочатку потрібно пізнати себе,свою культуру,свою державу!
і пізнавати так рочків з тисячу...
тоді, може й москалів не буде...заживем"
  | 3.09.2007 16:52
Незарегистрированный пользователь:
і пізнавати так рочків з тисячу...
тоді, може й москалів не буде...заживем"
Якщо будете залишатися невідомо чим – не то хахлами, не то малоросами, не то просто "какая разніца?" – вам і тисячі років не вистачить. Історія це вже показала в інших частинах світу.
Чим скоріше вернетеся до українства – тим скоріше з'являться всього лише ШАНСИ на процвітання.
А бех того і шансів ніяких не буде.
Амінь
Стрілець – вибачайте, не можу авторизуватись.
Vladimir   | 3.09.2007 20:03
Автор не понимает, о чем пишет. На рынке страны не м.б. разных систем зарплаты. Тот, кто будет платить выше рыночной, разорится раньше, чем за него прийдут голосовать. Зарплата определяется производительностью и особенностями рынка. Если наши производства по техническому уровню остались в 1930-х, как у нас м.б. европейская зарплата? Европеец со своей зарплаты оплачивает стоимость коммунальных услуг, а не живет на субсидии. Вступление в ЕС все связывают с европейской зарплатой и никто – с европейскими коммунальными тарифами А ведь стоимость энергоресурсов у нас с ними одинакова. Почему у нас в десятки раз дешевле?
Сможем мы шантажировать Запад ядерным оружием? Как С.Корея или Иран? Их куда п
  | 9.09.2007 12:23
ПРАВНУК, спасибо, надоумили, за какую партию голосовать.
Только вот слово ПРОРЫВ в контексте этой партии у меня ассоциируется с другим.
Обычно так говорят о прорыве канализации. Когда вызывают слесаря-сантехника.
Из той же серии обзаведение страной ядерным оружием. Прежде чем обзаводиться каким-то оружием, ТРЭБА порахувать, сколько же оно стоит и куда его можно применять.
А так будет как в анекдоте про обезьяну с гранатой.