Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Всеукраїнська громадська організація "Сила Країни": коментар щодо проекту Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство"


-1
Рейтинг
-1


Голосів "за"
1

Голосів "проти"
2

У зв'язку із значними змінами у соціально-економічній сфері нашої держави об'єктивно виникає необхідність у запровадженні нових видів податків. Насамперед це відчувається у соціальній сфері, адже вже зараз досить помітним є дефіцит бюджетів соціальних фондів.

Всеукраїнська громадська організація ''Сила Країни'': коментар щодо проекту Закону України ''Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство''
У зв'язку із значними змінами у соціально-економічній сфері нашої держави об'єктивно виникає необхідність у запровадженні нових видів податків. Насамперед це відчувається у соціальній сфері, адже вже зараз досить помітним є дефіцит бюджетів соціальних фондів.

Звичайно введення нових податків, можна сказати навіть "соціальних податків". потребує диференційного підходу. Такий підхід має ґрунтуватися на принципі сплати податку в залежності від майнового стану особи.

З цією метою Міністерством соціальної політики України розробило проект Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство".

Всеукраїнська громадська організація "Сила Країни" надає такі пропозиції до зазначеного законопроекту:

1. положення щодо оподаткування квартири, загальною площею понад 300 кв. метрів слід уточнити щодо сплати податку лише за наявності одного власника у даної квартири;

2. змінити загальну площу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у власності або постійному користуванні платника податку з 0,5 га на "які перевищують 1 га". Така норма є більш справедливою, у зв'язку із тим, що майже усі селяни мають у своєму розпорядженні несільськогосподарські ділянки розміром 0,5 га;

3. у положеннях де визначається сума у євро, а саме які стосуються купівлі виробів і т.д., визначення цієї суми у євро слід замінити на визначення у гривнях чи мінімальних заробітних плат, у зв'язку із тим, що відповідно до Конституції України національною грошовою одиницею України є гривня, а тому усі розрахунки мають проводитись у гривнях;

4. з мето уникнення ухилень від сплати податку на багатство суб'єктами даного податку слід зробити юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

5. податок на багатство слід також справляти і при купівлі тютюнових і алкогольних виробів вартістю більше ніж 1 мінімальна заробітна плата.

Також, вищезазначений закон запроваджує сплату податку на багатство у розмірі 20 відсотків до частини середньомісячного річного оподатковуваного доходу, що перевищує п'ятнадцятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. У даній частину варто внести зміни і п'ятнадцятикратний розмір мінімальної заробітної плати замінити на двадцятикратний.

Крім того, є доцільним запровадження диференційної сітки сплати даного податку в залежності від прибутку особи.

Більше інформації на сайті ВГО "Сила Країни": http://syla.org.ua/novyny/176_Shchodo-podatku-na-bagatstvo.html

Коментарі









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua