Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
1
Рейтинг
1


Голосів "за"
5

Голосів "проти"
4

Коментарі
Східний Погляд   | 27.03.2011 10:47
Питання поставлене правильно і своєчасно. В Росії теж не всі однаково ставляться до цього дня. Ще в 2005 році у них стартувала "БЕССРОЧНАЯ АКЦИЯ "АНТИПОБЕДА", а 9 травня вважають як "День победы советских над русскими".
Никита   | 27.03.2011 11:24
Думав, як прокоментувати цей допис, ще вчора.
Питання неоднозначне.
Тут деякі стверджували, що "ми приречені до російського світу" – з тим я рішуче не погоджуюся. Але ми насправді приречені шукати компроміс зі своїми співвітчизниками - з тими, для яких червоний прапор означає щось позитивне.
Шукати компроміс на прагматичній основі, спираючись на загальні цінності. Спробувати позбутися диктату минулого і подивитися вперед.
Звичайно, комуністи користуються менталітетом деякої частини суспільства і розмахують червоним прапором просто як червоною мулетою – але ми не повинні уподібнюватись бикам.
Якось так.
Никита   | 27.03.2011 11:49
Східний Погляд:
Дякую за посилання!
Я там знайшов пісню "Эта рота"
Цю пісню ми співали у турпоходах свого часу, під гітару. Я тоді був дитиною і не дуже розумів, про що тут йдеться, але відчував: про щось дуже страшне. Пісня зачаровувала мене.
Тут можна її прослухати зараз.
Східний Погляд   | 27.03.2011 12:10
Никита:
:) Будь ласка.
Але ми насправді приречені шукати компроміс зі своїми співвітчизниками – з тими, для яких червоний прапор означає щось позитивне.
Як би ж вони хотіли шукати той компроміс або дослухатися до розумних доказів! Але рук ми не можемо опускати. Треба показувати всіма способами їх неправоту і шкідливість для всіх українців (і для них самих) їх позиції.
Дякую за посилання, послухаю.
Східний Погляд   | 27.03.2011 12:23
Никита:
Прослухав. Хороша пісня.
І якраз у ній порушується ще одна "позорна" справа комуністів – "заградительные отряды". В жодній армії їх не було, тільки у радянській.
Є хороша пропозиція: відзначати день 9 травня як День Пам'яті загиблих у Другій Світовій війні. Це й буде найкращим компромісом.
Ігор Бурдяк   | 27.03.2011 12:44
Никита:
Для любителів червоних прапорів день перемоги – лише привід для того, щоб хоч трохи ще пожити в СРСР, принаймні один день в році. (А. Шевченко)
І слід би згадати, що для України війна почалася перед 1941 роком. А українці воювали з гітлерівською Німеччиною не лише в складі червоної Армії, а й в військових формуваннях інших держав. То що, у Львові мали би вивішувати прапори Речі Посполитої?
Никита   | 27.03.2011 13:17
Східний Погляд:
Треба показувати всіма способами їх неправоту і шкідливість для всіх українців (і для них самих) їх позиції.
Ну так це і робиться зараз: ми намагаємось показувати їхню неправоту, а вони нам – нашу. Це аж ніяк не слугує пошукам компромісу, навпаки.
відзначати день 9 травня як День Пам'яті загиблих у Другій Світовій війні.
саме так. День пам"яті загиблих і вшанування живих.
Никита   | 27.03.2011 13:23
Ігор Бурдяк:
Для любителів червоних прапорів день перемоги – лише привід для того, щоб хоч трохи ще пожити в СРСР, принаймні один день в році. (А. Шевченко)
Напевно, що так. І таких днів не один в році – згадайте ще 8 березня, наприклад, теж дороге свято для ностальгуючих за СРСР...
А що у Львові не вивішують прапори Речі Посполитої – то, мабуть, не ностальгують за нею?
Ігор Бурдяк   | 27.03.2011 13:30
Никита:
Звичайно, за нею не ностальгують.
Питання про стереотипи, які нав'язує нам Росія, можна ширше розглянути. Згадаймо хоча б "одкровення"Табачника про те, коли почали пити "благородный напиток кофе" в Галичині. Так Петро І може саме зі Львова й завіз каву?!
Він прорубав "вікно в Європу" і започаткував реформи. Адміністративні, технологічні, господарські, побутові. Бояри змушені були голити бороди, пити каву, селяни саджати картоплю і т. д. Можливо це стосується Московії-Росії, але аж ніяк не України.
Їй не треба було прорубувати вікно в Європу, бо значна її частина уже була Європою. Не лише Галичина, а й Буковина, Закарпаття...
Ігор Бурдяк   | 27.03.2011 13:30
Никита:
А для Сталіна зразком був навіть не "скажений пес Петро", як називав його Т, Шевченко, а ще гірший бузувір Іван Грозний. І "червоні" реформи теж були "бузувірніші" від петровських, які відкинули нас від Європи може й назавжди.
То навіщо нам їхній прапор? І чи погодилися б комуністи, щоб під ним співали запропоновану Вами пісню? Або декламували цей вірш?
Никита   | 27.03.2011 13:41
Ігор Бурдяк:
Нам їхній прапор непотрібний. Але він потрібний деяким іншим громадянам України, хоча б кілька разів на рік. Ну що з цим робити?
А більшість незаполітизованих громадян просто не зважає на цей прапор. Тіпа вивісив хтось на 9 травня, то хай собі повисить.
А щодо вірша, то він для комуністів, ясна річ, неприйнятний. Складніше з піснею. Думаю, просунуті комуністи із нею погоджуються, тим більше написана ще за любого їм СРСР. Вони кажуть приблизно так: "Ну що ж, це наша історія, були перегиби, Партія їх засудила. Але ми не відмовляємось від нашої історії".
Ігор Бурдяк   | 27.03.2011 13:48
Никита:
Ігор Бурдяк:
Нам...просунуті комуністи із нею погоджуються, тим більше написана ще за любого їм СРСР. Вони кажуть приблизно так: "Ну що ж, це наша історія, були перегиби, Партія їх засудила. Але ми не відмовляємось від нашої історії".
Вони просунуті в який бік? Партія на ХХ з'їзді фактично проголосила Сталіна злочинцем, а вони йому пам'ятники ставлять (?!)
Никита   | 27.03.2011 14:00
Ігор Бурдяк:
Пане Ігоре, хіба я захищаю комуністів? Просто намагаюся сказати як воно є.
А щодо святкування 9 травня, то думаю, це саме той випадок, коли не можна нав"язувати іншим, як їм святкувати. Чи не святкувати взагалі. Чи відмічати це як поминальний день.

Хоча комуністи як раз і намагаються нав"язувати іншим свої червоні прапори... А ті, хто намагається їх зривати, нав"язують свої погляди... не знаю, як правильно треба тут щось робити!
Ігор Бурдяк   | 27.03.2011 14:14
Никита:
Думаю, що якщо Верховна Рада прийме цей закон, то потрібно його виконувати. Але вивішувати не просто червоний прапор, а саме той, який в законі – точну копію бойового прапору 150 дивізії. А вивішування червоного прапора лише з зіркою і серпом і молотом опротестовувати (може і зривати).
nikger   | 27.03.2011 15:49
Східний Погляд:
Питання поставлене правильно і своєчасно. В Росії теж не всі однаково ставляться до цього дня. Ще в 2005 році у них стартувала "БЕССРОЧНАЯ АКЦИЯ "АНТИПОБЕДА", а 9 травня вважають як "День победы советских над русскими".
Пару сотен придурков – это не то что не все в России, а это просто ничто.:)) Так мусор...



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua