Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
4
Рейтинг
4


Голосів "за"
4

Голосів "проти"
0

Коментарі
Білка   | 3.11.2010 10:07
Образно кажучи результати виборів ВЖЕ ЗКИСЛИ тому їх треба викинути на помиї і варити новий борщ!
Никита   | 3.11.2010 10:18
Говорячи про радикалізацію, не намагайтеся проігнорувати противсіхів. Розповідають, наприклад, що у Броварському районі їх більшість. Кажуть, літні люди, прості селяни, не ховаючись в кабінки, рішуче ставили позначку "не підтримую нікого" і вкидали цей бюлетень.
Владі поки що це вигідно? Вона сіє вітер, а пожне бурю.
Тимошенко протиставляє свою політичну силу противсіхам? Розколює спражню, реальну опозицію (людей, які мають протестні настрої). Робить свою звичну справу: розділяй, щоб володарювати. Але, скоріше за все, зараз вже так не вийде.
Ігор Бурдяк   | 3.11.2010 10:36
Никита:
Противсіхство ми недавно обговорювали під Вашим лінком. Його можна було б пропагувати, якщо б воно виводило на корисну мету. Я такої не бачу і озлоблених дій броварських селян не схвалюю.
Ігор Бурдяк   | 3.11.2010 10:56
Никита:
Тимошенко протиставляє свою політичну силу противсіхам? Розколює спражню, реальну опозицію (людей, які мають протестні настрої). Робить свою звичну справу: розділяй, щоб володарювати. Але, скоріше за все, зараз вже так не вийде.
Щодо Тимошенко, то я лише констатував, що Янукович своїми діями легітимізує своє невизнання БЮТом. В очах міжнародної спільноти теж. І не лише останніми виборами, а й діями призначеними ним Хорошковським, Могильовим. Її деструктивних дій я не заперечую.
Але все-таки з того спектру партій, які маємо, треба обирати, або створювати нові.
Що дозволено сільским дядькам, не дозволено політикам.
Ігор Бурдяк   | 3.11.2010 11:34
Щодо розколів.

Ось, наприклад, той факт, що Яценюк "відпочкувався" від НУ і здобув 3-е місце є позитивом чи негативом? Я не поділяю його євразійської платформи (хоча, можливо, він її уже поміняв), але якби він не "зрадив" НУ, вона все одно одержала б 2,4%, а нинішні його прихильники стали б "противсіхами" чи проголосували б за "Батьківщину", "Свободу"...
Аналогічно і з Кириленко, Катеринчуком... Чи лише Тимошенко винувата в тому, що вони позасновували свої партії?
Никита   | 3.11.2010 12:35
Ігор Бурдяк:
Никита:
Противсіхство ми недавно обговорювали під Вашим лінком. Його можна було б пропагувати, якщо б воно виводило на корисну мету. Я такої не бачу і озлоблених дій броварських селян не схвалюю.
Думаю, цей процес виходить (вже вийшов?) з-під контролю. І наші з Вами (не) схвалення чи пропаганда навряд чи вплинуть на нього.
Що дозволено сільским дядькам, не дозволено політикам.
Політикам бажано було би насамперед реально оцінювати процеси, що відбуваються. Чи принесе користь ігнорування (з боку політиків) таких протестних настроїв? Переконаний, що ні. Навпаки – сподіваюся, що саме у цьому середовищі
Никита   | 3.11.2010 12:37
заявлять про себе насправді нові політики. Принаймні вони отримують шанс.
Никита   | 3.11.2010 12:48
Ігор Бурдяк:
Чи лише Тимошенко винувата...
Знаєте, в мене вчора відбулася розмова з одною юзеркою в ЖЖ, яка написала приблизно так: ми подібні мухам, які спостерігають павучі бої. Муха вибирає собі павука-фаворита, починає вболівати за нього: "Павуче! давай-давай!"...
... Звісно, що не лише Тимошенко винувата. Вона одна з них. Просто найбільш яскрава і харизматична.
Ігор Бурдяк   | 3.11.2010 13:01
Никита:
сподіваюся, що саме у цьому середовищі заявлять про себе насправді нові політики. Принаймні вони отримують шанс.
Правду кажучи, не розумію. Не знаю, чи дозволяє закон створити партію, метою якої є не здобуття влади, а створення безвладдя.
І навряд чи така партія домоглася б 50%-го противсіхства. Лише тоді це був би удар по владі... А все решта – вони ж не соромляться, що їх тушками називають, відверто розказують про купівлю-продажу тушок, не кажучи вже про землю і підприємства.
Для них презирство людей, мораль, – пережиток якийсь...
Ігор Бурдяк   | 3.11.2010 13:05

Никита:
сподіваюся, що саме у цьому середовищі заявлять про себе насправді нові політики. Принаймні вони отримують шанс.
Один уже пробував заявити. Кандидат в президенти Противсіх Василь.
Я б підтримав пропозицію Бродського про заборону йому повертатися до свого природнього прізвища.
Ігор Бурдяк   | 3.11.2010 13:15
Никита:
Ігор Бурдяк:
Чи лише Тимошенко винувата...
ми подібні мухам, які спостерігають павучі бої. Муха вибирає собі павука-фаворита, починає вболівати за нього: "Павуче! давай-давай!"...
... Звісно, що не лише Тимошенко винувата. Вона одна з них. Просто найбільш яскрава і харизматична.
Є багато влучних і гарних афоризмів.
Я переконаний, що революція нічого доброго Україні не дасть.
Франкове "Лупайте сю скалу" нині я розумію так, що ми повинні вперто, "п"ядь за п"ядею" йти легітимним демократичним шляхом. Владу якомога частіше міняти, її критикувати, "майданити", але без антиконстит. переворотів.
Никита   | 3.11.2010 13:24
Ігор Бурдяк:
Правду кажучи, не розумію. Не знаю, чи дозволяє закон створити партію, метою якої є не здобуття влади, а створення безвладдя.
Звісно, якщо весь час, що залишився існувати державі Україна, ми будемо проводити вибори саме за цим законом і він ніколи не зміниться, то сенсу бути "проти всіх" немає.
Але тоді взгалаі немає сенсу розмовляти про політику НМД.
Никита   | 3.11.2010 13:31
Я переконаний, що революція нічого доброго Україні не дасть.
Франкове "Лупайте сю скалу" нині я розумію так, що ми повинні вперто, "п"ядь за п"ядею" йти легітимним демократичним шляхом. Владу якомога частіше міняти, її критикувати, "майданити", але без антиконстит. переворотів.
Погоджуюсь.
Багатотисячні європейські протестні демонстрації, наприклад – абсолютно легітимний демократичний шлях.
Никита   | 3.11.2010 15:53
Ігор Бурдяк:
Сергій Грабовський мої думки підтверджує:
"...скільки б Осман Пашаєв не заявляв, що "мирного Майдану не буде, а інші країні не потрібні" – але в історії своя логіка, в ній нерідко трапляються і "непотрібні" події.

До речі, спонтанні соціальні вибухи стають деструктивними саме там, де відсутня спроможна спрямувати їх у дієве річище демократична опозиція." (кінець цитати)
Ігор Бурдяк   | 3.11.2010 16:35
Никита:
Дуже рідко в результаті перевороту до влади приходять такі люди, як Піночет.
Як правило – негідники, які роблять життя мешканців ще нестерпнішим.
Крім того, такі акції в наші часи однозначно засуджуються світовою спільнотою.
Навіть вдалі піночетівські реформи не спасли б його, якби він був молодший.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua