Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Един Бог   Евреи Христиане Мусульмане = братья
0
Рейтинг
0


Голосів "за"
4

Голосів "проти"
4

Коментарі
  | 2.04.2010 18:28
Ви, як завжди переконливо і, головне, багатослівно відповідаєте на поставлене Вами ж питання. Цитуєте слова Блаженної памяті Великого Папи Івана-Павла ІІ. Але таки де ж відповідь на поставлене Вами питання? Адже є свідчення Святих Апостолів, безпосередніх свідких тих далеких подій. Ось відкриваємо Євангеліє від Матея 27, 22-33 і читаємо:
Пілат – "Я невинний крови праведника цього; ви побачите."
Увесь же народ відповів, кажучи: "Кров його на нас і на дітях наших!"
Доречі і сам Папа Іван-Павло ІІ після відомого фільма Мела Гібсона "Страсти Христові", в якому звучали ці слова, промовив – "Все так і було".
Очевидно, що переносити на всіх вину не є правильно, але і що було – те було...
  | 2.04.2010 18:45
Тепер кілька слів про Гітлера. Я в жодному разі не хочу виправдовувати його людиноненависницьку расову теорію. Однак, його "теорія" мало різниться від тієї ж, яка проповідується Торою, де гої-неєвреї взагалі не є людьми. Різниця полягає лише в тому, що Гітлер мав політичну силу для втілення своїєї маячні у кошмарних масштабах, а інші ні. Хоча, якщо ми переглянемо тисячолітню історію народу цього, то знайдемо безліч прикладів, коли десятки і сотні тисяч неєвреїв були знищені в брутальний спосіб. Чого вартує тільки приклад Кіпру, де кілька сотень греків були буквально вирізані.
Тобто, корені антисемітизму варто шукати насамперед в самому семітизмі. І не волайте тут звичне – тримайте злодія!
amalik   | 2.04.2010 18:58
Кр-к: Шануючи Ваше право не погоджуватись з єдіктом Ватіканського Собору, повторюю відповідь на запитання, дану в цьому документі: " Это правда, что еврейские власти и те, кто последовал их примеру, настаивали на том, чтобы убить Христа; однако, то, что произошло во время Его крестных мук, не может быть обвинением всем евреям, ни жившим тогда, ни живущим сейчас. Несмотря на то, что Церковь есть новый народ Божий, евреи не должны быть представлены как отвергнутые или проклятые Богом и что это как бы вытекает из Священного Писания. Всем нужно понять это, и, преподавая катехизис или в проповеди, никто не должен учить ничему, что не соответствует истине Евангелия и духу Христову...
  | 2.04.2010 19:04
Ну і про покаяння Церкви. Церква взяла на себе цю частку вини, коли переслідуванням піддавалися люди лише за свої переконання, вірування чи погляди і тд. Папа Іван-Павло молився біля Стіни...Але чи протилежна сторона зі свого боку взяла на себе свою частку вини? Чи змінено хоч півслова у Законі, де би за гоями визнавалися бодай право називатися людьми? Ні, нам кажуть, Закон Мойсея не може бути зміненим! Тоді про яке покаяння може йти мова? Зближення і прощення може бути лише тоді, коли сторони йдуть на зустріч одна одній. Нападки на Церкву йдуть впродовж тисячоліть. Ось зараз теж через негідну поведінку окремих, пробують кинути тінь на всю Церкву. Але сказано – сили пекельні її не зрушать!
  | 2.04.2010 19:09
amalik:
Прочитайте останній рядок мого першого коментаря і зрозумієте, що я цілком лояльно сприймаю рішення Ватиканського Собору. Тому прошу не пересмикувати. Я виразно написав – Очевидно, що переносити на всіх вину не є правильно, але і що було – те було...
Коли прєподают Тору, то теж треба би взяти багато що до уваги...Ви не вважаєте так?
Ігор Бурдяк   | 2.04.2010 19:37
Кр-к:
Ось відкриваємо Євангеліє від Матея 27, 22-33 і читаємо:
Пілат – "Я невинний крови праведника цього; ви побачите."
Увесь же народ відповів, кажучи: "Кров його на нас і на дітях наших!"
Так це народ сказав. А Бог сказав, що з певного часу не буде більше карати дітей за злочини їхній дітей.
Один із прообразів Ісуса – патріарх Йосиф. Брати продали його в єгипетське рабство. Але Бог перетворив це зло в добро. Через Йосифа весь Ізраїль спасся від голодної смерті.
А ми через страсті і смерть Христа маємо можливість спасти свою безсмертну душу.
amalik   | 2.04.2010 19:39
Кр-к: Ні, не вважаю, тому що, як і Ви, визнаю, що обидві частини Біблії – то є Святе Слово Боже. Тому коментувати, чи критикувати, або ставити під сумнів це Слово я собі не дозволяю. А от слова та діла людські, нехай хоч будь-якого авторитетного рабина, Папи, Патріарха, Сіноду, Царя, завжди готовий ставити під сумнів та критикувати, бо в них завжди домінує особистий, національній, державній, імперський... єгоїзм. В тому числі і той, про який Ви кажете, як зневага і ворожість евреїв до гоїв. И згоден, що рух до примирення повинен бути в обох напрямках. От тільки в повсякденному житті пересічних українців і євреїв (або татар) ще домінують протилежні тенденції та традиції.
Ігор Бурдяк   | 2.04.2010 19:41
Кр-к:
Чи змінено хоч півслова у Законі, де би за гоями визнавалися бодай право називатися людьми? Ні, нам кажуть, Закон Мойсея не може бути зміненим!
Де в пятикнижжі написано, що чужинці не люди? Можете дати розділ і вірш?
amalik   | 2.04.2010 19:45
Ігор Бурдяк: Браво, оце вже серьозний, науковий підхід до діспуту!
  | 2.04.2010 19:52
amalik:"Ні, не вважаю, тому що, як і Ви, визнаю, що обидві частини Біблії – то є Святе Слово Боже. Тому коментувати, чи критикувати, або ставити під сумнів це Слово я собі не дозволяю."
Це Ви правильно сказали. Так чому у Вас викликає сумнів наведена мною цитата з Євангелія від Матея? Чому Ви тоді покладаєтесь на слово Найсвятішого Отця Івана-Павла ІІ, невже тільки тому, що ці слова у "руслі" Вашого бачення? Я теж за те, аби сприймати цілісно і робити правильні висновки, взаємні кроки на зустріч і не здіймати без потреби зайвих дискусій.
  | 2.04.2010 20:16
amalik:
Ігор Бурдяк: Браво, оце вже серьозний, науковий підхід до діспуту!
Приєднуюсь до Вашого "браво". Але перш ніж відгалужуватисяь на іншу тему запитаю у Вас, як у фахівця у цій тематиці – може Ви спростуєте цитатами з Тори мої слова щодо ставлення до гоїв? Буду вдячний. Хоч одну цитату про те, що гоя потрібно хоч поважати, вже не кажу любити:-)). А далі вже я приєднаюся...
Ігор Бурдяк   | 2.04.2010 20:51
Кр-к:
Але перш ніж відгалужуватисяь на іншу тему запитаю у Вас, як у фахівця у цій тематиці – може Ви спростуєте цитатами з Тори мої слова щодо ставлення до гоїв?
Вихід,розд.23,вірш 9:
"Чужинця не гнобитимеш, ви самі знаєте, як на душі в чужинця; бо ви були чужинцями в єгипетській землі".
Ігор Бурдяк   | 2.04.2010 20:54
Кр-к:
Але перш ніж відгалужуватисяь на іншу тему запитаю у Вас, як у фахівця у цій тематиці – може Ви спростуєте цитатами з Тори мої слова щодо ставлення до гоїв?
Вихід,розд.23,вірш 9:
"Чужинця не гнобитимеш, ви самі знаєте, як на душі в чужинця; бо ви були чужинцями в єгипетській землі".
  | 2.04.2010 21:45
Ігор Бурдяк:
1. Sanhedrin 59a: "Убийство гоя подобно убийству дикого животного."
2. Aboda Zara 26b: "Даже лучших из гоев следует убивать."
3. Sanhedrin 59a: "Гой, сунувший нос в Закон (Талмуд) виновен и карается смертью."
4. Libbre David 37: "Сообщать гоям что нибудь о наших религиозных отношениях равнозначно убийству всех евреев, так как если бы они узнали чему мы учим о них, они бы убивали нас открыто."
5. Libbre David 37: "Если еврею предоставят слово для объяснения какой либо части книги раввина, он должен давать только лживые объяснения. Тот,кто когда либо нарушит этот закон будет умервщлён."
Ігор Бурдяк   | 2.04.2010 21:53
Кр-к:
В Біблії такого немає. Те, що Ви написали, до Мойсея немає ніякого відношення.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua