Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Соціологи обіцяють хвилю фальшивих рейтингів


1
Рейтинг
1


Голосів "за"
2

Голосів "проти"
1

Соціологи прогнозую хвилю фальшивої соціології ближче до закінчення виборів-2010.
Таку думку вони висловили в коментарі Лігабізнесінформ.


Соціологи обіцяють хвилю фальшивих рейтингів
"Розгул буде повний! Особливо, я думаю, це буде в останні два тижні, коли не можна буде оприлюднювати дані соціологічних досліджень – але вони будуть шукати способи, через Інтернет. В основному це будуть фальсифіковані дані", – упевнена Ірина Бекешкіна.

Робити подібні прогнози соціологів змушує історичний бекграунд виборів в Україні.

"Україна – один з чемпіонів Європи за рівнем корупції... Так що цього разу усе буде, як завжди. Уже з'являються дивні фірми, що продукують фальшиві рейтинги... Знаєте, дуже багато грошей крутиться під час виборів, і соціологія – гарний спосіб списати фінанси, а потім відзвітувати перед замовником: мовляв, витрачена така-то сума, ваш рейтинг виріс на 0,2% ", – заявляє директор "Демократичних ініціатив" Ілько Кучерів.

Кучерів також не виключає, що участь у цих фальсифікаціях можуть прийняти і соціологи з "російською пропискою".

Інформація про те, що Всеросійський центр вивчення суспільної думки (ВЦИОМ) уже запустив результати соцдослідження, що "перетасували" першу трійку лідерів президентської гонки в Україні (Сергій Тігіпко – друге місце, Юлія Тимошенко – третє, – ред.), викликали в нього сміх.

"ВЦИОМ – це знаменита фірма із сумнівною репутацією. Довгий час ВЦИОМ очолював Юрій Левада, але кілька років тому був просто приватизований. Щось на зразок рейдерского захоплення. Слідом за Левадою в знак протесту з центру пішли співробітники, більше сотні людей. І туди був призначений новий директор, близький до Кремля. Це потрібно враховувати", – сказав він.

Володимир Фесенко, у свою чергу, не виключає, що деякі перевірені фірми теж можуть щільно співпрацювати зі штабами.

"Наприклад, СОЦІС підозрюють у близькості до БЮТ, а "Research&Branding Group" – до Партії регіонів. Але, думаю, керівники цих служб не забудуть про свою професійну репутацію. Вони не захочуть, щоб їх обвинувачували в заангажованості", – заявляє політолог.

Коментарі









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua