Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
13
Рейтинг
13


Голосів "за"
17

Голосів "проти"
4

Коментарі
Victoria   | 23.10.2008 16:27
Никита:
"Але серед однодумців ми не будемо толерувати прихожан тих Церков, чиї чинники відомі своєю антиукраїнської публічною діяльністю"
1.відомі ...Не совсем подходит это слово, завтра могут появятся новые и невідомі,но не мение опасные.
2.прихожан тих Церков...лучше сказать направлений тех религий (или что то в этом духе),так как завтра на месте МП могут оказаться исламисты, буддисты и всякие прочие новые Аделаджи
Victoria   | 23.10.2008 16:28
Стрілець:
Все про церкву та про церкву.
А одна тема якось так і залишилася без ЯВНОЇ уваги як у попередньому обговоренні, так і в цьому проекті Декларації.
Мабуть тому, що компанія в обидвох випадках зібралась практично повністю МОВНА. Та чи буде так завжди? Навряд, досить подивитись на шалені очки статті про "рускоговорящіх украінскіх націоналістов"
Це міна сильніша, ніж ті конфесії, якщо врахувати, що справді віруючих там знайдеться 0 цілих і невідомо скільки сотих.
Хотела тоже добавить.
Стрілець   | 23.10.2008 16:29
Никита:
Але в мовному питанні я стою на принципових позиціях добровільності і вільного використання людиною тієї мови, яку вона сама в даний момент обирає.
Свобода – це прекрасно.
У свободу індивідууму входить і свобода самогубства, хто би там що не говорив.
У свободу нації теж входить і свобода самогубства, хто би там що не говорив.
Але ж націоналіст, наскільки я розумію – це саме той, хто хоче завадити самогубству нації.
Чи я зовсім зовсім отупів і нічого не розумію про націоналізм?
Киянка   | 23.10.2008 16:36
Стрільче, Ви маєте рацію – свобода має не лише доповнюватися відповідальністю, але й бути доцільною (для нормального розвитку як особи, так і суспільства).

Щодо мови – згодна з Вашими міркуваннями: взагалі для УН досі не оволодіти українською... Але розмовляти нею – то інша справа. Могти – і розмовляти. Так і мої батьки підпали б під неприйняття, а таких націоналюг:) ще не завжди серед україномовних побачиш:)
Стрілець   | 23.10.2008 16:38
Литовці у свій час поміняли православ'я на католицтво – і лишилися все тими ж литовцями. Але ті з них, які у ті ж часи поміняли литовську на польську – практично всі стали поляками.
Етнос може сто раз міняти релігію і залишатися собою, бо є важливіше – мова і зачеплені за мову традиції.
Втративши мову, етнос практично завжди втрачає себе. Це – смерть нації.
Тому недопустимо, приділивши стільки уваги релігії й погодившись до формули толерування. щодо мови теж обмежуватись тою ж толерантністю.
Які ми націоналісти, якщо будемо толерантні до самознищення своєї нації, ми тоді не націоналісти!
Victoria   | 23.10.2008 16:38
Стрілець:
По мовній темі пропоную таку ідею:
Український націоналіст (УН) повинен бути україномовним у більшості випадків застосування мови на території України.
Рускаязичіє УН повинно усвідомлюватись, як ненормальність, якої треба позбуватися поскоріше, для самих УН "поступовість" після 17 років виглядає вже якось... не так. У інших, не УН, ти ще можеш її якось толерувати, але для УН – пора вже! Часу тобі було вже предостатньо для будь-якої найповільнішої поступовості.
Ну Шо ж Ви так категорично, я ж вам кажу: у всіх вас одне зараз наболіло,рускоязичіє... А завтра???
Взагалі одобрюю.
Стрілець   | 23.10.2008 16:42
Киянка:
Але розмовляти нею – то інша справа. Могти – і розмовляти. Так і мої батьки підпали б під неприйняття, а таких націоналюг:) ще не завжди серед україномовних побачиш:)
Тут же якраз ключова обставина: вони – істотно старше покоління. Люди вже немолоді. Їм справді не так просто перейти. До них тому інші підходи, це ж ясно. До старих людей має бути достатньою вимога не "защіщать русскій язик"
А от до молодших – цього не досить.
Стрілець   | 23.10.2008 16:50
І взагалі – я ж недаром сумнівався, що можна просто сьогодні народити Декларацію. Бо що скоро робиться, те криве родиться.
Але й нема жодної необхідності чекати її повної шліфованості, починати використовувати можна й зовсім сиру альфа-версію.
  | 23.10.2008 16:53
Проидуть роки, і будете розказувати нащадкам як "героїчно боролись" на сторінках НП?Сьогодня дітеи ця недолуга влада посадила за грати.Може допоможете?
Павло Бондарець   | 23.10.2008 17:09
ANONIM:
Проидуть роки, і будете розказувати нащадкам як "героїчно боролись" на сторінках НП?Сьогодня дітеи ця недолуга влада посадила за грати.Може допоможете?
Запропонуйте інші варіанти боротьби, щоб коли "пройдуть роки, недолуга влада" не саджала дітей
Киянин   | 23.10.2008 17:09
ANONIM:
Проидуть роки, і будете розказувати нащадкам як "героїчно боролись" на сторінках НП?Сьогодня дітеи ця недолуга влада посадила за грати.Може допоможете?
Яким чином?
Киянка   | 23.10.2008 17:10
ANONIM:
Проидуть роки, і будете розказувати нащадкам як "героїчно боролись" на сторінках НП?Сьогодня дітеи ця недолуга влада посадила за грати.Може допоможете?
Всі роблять, що можуть (конкретно зараз). І не лише тут... Сподіваюся, хвалитися тим не обов"язково?
Павло Бондарець   | 23.10.2008 17:11
Стрілець:
Етнос може сто раз міняти релігію і залишатися собою, бо є важливіше – мова і зачеплені за мову традиції.
Втративши мову, етнос практично завжди втрачає себе. Це – смерть нації.
Тому недопустимо, приділивши стільки уваги релігії й погодившись до формули толерування. щодо мови теж обмежуватись тою ж толерантністю.
Які ми націоналісти, якщо будемо толерантні до самознищення своєї нації, ми тоді не націоналісти!
Так, питання відродження мови повинно стояти принципово. Який процент населення суржикомовний? Якщо толерувати двомовність на державному рівні та в культурницьких спільнотах, то суржикомовна сіра маса тягнутиметься в першу чергу до російської мови.
Victoria   | 23.10.2008 17:14
А де взагалі, пан Кр-к пропав?
Киянка   | 23.10.2008 17:17
Стрільцю:
1. литовці були на той момент: народ – переважно язичники, знать та їх дружини – католики, а частина – православні, які були пов"язані династичними та ін.інтересами з Московією.

Якось давненько я, проводивши професійні польові дослідження на кафедральному майдані у Вільнюсі, запитувала литовців про їх ставлення до їх історичного вибору релігії/Церкви. Ніколи не забуду, як інтелігентний немолодий литовець широко розкрив на мене очі, й мовчки чкурнув до костелу. Я, зацікавлена, пішла за ним, і мого тоді хоч і маленького знання мови вистачило, щоб я зрозуміла, що він заносить подячну молитву до Господа за вірний тоді їх вибір, який спас їх від духовної спорідненості з Московією



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua