Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
-13
Рейтинг
-13


Голосів "за"
4

Голосів "проти"
17

Коментарі
Victoria   | 4.09.2008 02:18
.... " грузинський президент Міхаіл Саакашвілі, і його український кум Віктор Ющенко, а також їхній начальник Джорж Буш "....
----------------------------------------------
Як на мене, так заказуха.
Олена Олійник   | 4.09.2008 02:48
Victoria:
Та чого там заказуха – нормальна т.зв. "Велика Україна". Пошукайте по тегах чи по контексту инші статті, Вам все стане ясно.
Всі потвори в історії любили гучні назви.
Victoria   | 4.09.2008 13:36
Олена Олійник:
Victoria:
Та чого там заказуха – нормальна т.зв. "Велика Україна". Пошукайте по тегах чи по контексту инші статті, Вам все стане ясно.
Всі потвори в історії любили гучні назви.
Дякую Олено. Чесно кажучи, тут у себе, на околицi, про " Велику Україну " не чула.:-))) Переглянулa, дiйсно, це для них нормально.Це не тимчасово, це паталогiя.
  | 4.09.2008 14:41
Две тетки перетерли между собой весь расклад скоротечной войны и ее последствий и сделали глубокомысленный вывод...:)
Вам обеим в президентки/премьерки и мир бы узнал ваши имена. Так и вижу репортаж по ТВ о встрече "в верхах" Украины:
"В": – Книксен вам, г-жа президентка Олена.
"О": – Книксен вам, г-жа премьерка Виктория. Я сегодня утром купила семечек, угощайтесь. А знаете, кто мне их продал, Ющенко!
"В": – Да вы что??? Давайте обсудим это!
"О": – Совет Безопасности будем созывать?
"В": – Конечно! Необходимо принять постановление...
fish
Олена Олійник   | 4.09.2008 15:04
fish:
Для початку зробіть, щоб Ваше ім"я взнали хоча б тут. А то – ані риба, ані м"ясо.
Victoria   | 4.09.2008 15:08
ANONIM:
Рыба! Я согласна, а то, блин, такой талант (как мой) на кухне пропадает, так сказать " в немецких застенках ". А ты сам, чё, на пукина метиш?
  | 4.09.2008 15:17
Олена Олійник
Для початку зробіть, щоб Ваше ім"я взнали хоча б тут. А то – ані риба, ані м"ясо.

Victoria
Рыба! Я согласна, а то, блин, такой талант (как мой) на кухне пропадает, так сказать " в немецких застенках ". А ты сам, чё, на пукина метиш?

Что с меня взять, я же, по вашему тонкому пониманию, рыба, а рыба только и может что молча исполнять желания.
Но чувствую задел струну в вашем сокровенном... президентка / премьерка, премьерка / президентка... Газпром... мечты сбываются...:)
А не замахнуться ли вам... при таком обнищании украинского политического Олимпа... а?:)
fish
Олена Олійник   | 4.09.2008 15:32
fish:
От того, что продаешь не семечки, а порожняк, ума-то не поболее будет.
Victoria   | 4.09.2008 16:00
fish:
..."Что с меня взять, я же, по вашему тонкому пониманию, рыба, а рыба только и может что молча исполнять желания."...

Ну тогда Медведев!
  | 4.09.2008 20:02
Нічого більш аналітичного по цій темі не читав.
Приємно вразила легкість та влучність стилю.
  | 4.09.2008 20:23
Дещо легковажний заголовок не притягує читачів. Тут більш підходе вірш дідуся Крилова про вовка, которий полез в овчарню, а оказалось, что это русский вариант псарни.
  | 4.09.2008 21:08
Горобцю с яндекса сру.

Да будет теперь известно великому стратегу из рашафедерастов, что теперь его Чорноморский хлот оказался в глубокой и темной дупе. Без авиационного прикрытия, на расстоянии плевка с берега он стал прекрасной плавающей братской могилой, готовой в любой момент быть уничтоженной, как в свое время уничтожили линкор "Чезаре" или он думает, что его будут защищать от грузин украинские ПВО и украинский флот. Да хваленое со своими генерал-кусками войско может воевать только методами – проложим путь к победе через море своих трупов, как, например в Чечне.
ЗаХар   | 4.09.2008 21:26
1
Ліквідували загрозу появи чергових НАТОвських баз,
- прогноз з точністю до навпаки
2 15.07.08...
08 – 09. 08.08]

Пане аналітик! А інформацію про події між цими двома датами можна?
3.
Тепер уважніше приглянемось до логіки дій Владіміра Путіна
Якщо я не помиляюсь, президент і верховний головнокомандувач ЗС Росії -Д. Медведев
4.
Чи зміг би російський уряд, коли б не знав заздалегідь про підготовку грузинського вторгнення в найменших деталях, ухвалити всі необхідні рішення та зосередити такі значні військові сили саме в потрібному місці, і це всього лише протягом 15-ти годин? Абсолютно зрозуміло – це нереально.
Це правда. А висновок -алогічний
Далі
А. Н. Онимченко   | 4.09.2008 21:31
Це бидло – ахметовська кукла: побачив я як на ахметовському телеканалі він вимагав "наступіть на горло алігархам"
ЗаХар   | 4.09.2008 21:32
5.
Із великою вірогідністю можна припустити, що новий "миротворчій контингент" вже було завезено до Грузії, відповідним чином екіпіровано та підготовлено до уведення в Осетію на 09 серпня 2008 року.
Факти на стіл, шулер!
6
. І нарешті Путін дочекався оголошення із Цхінвалі про масову загибель цивільного населення, підтвердженого документальними кадрами;
Посилання, будь ласка
7
російські лідери, дотримуючись формальної процедури, звертались до всіх міжнародних організацій, аби ті втрутились та припинили наругу над цивільним населенням.
Посилання!!!!
Далі