Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Столичні вибори принесуть багато несподіванок


-3
Рейтинг
-3


Голосів "за"
0

Голосів "проти"
3

21 травня Агентство соціальних комунікацій представило результати комплексного дослідження "Змістовні й комунікативні аспекти передвиборчих кампаній претендентів на владу в Києві". Основною частиною дослідження стало експертне опитування, яке проходило з 29 квітня по 14 травня.

21 травня Агентство соціальних комунікацій представило результати комплексного дослідження "Змістовні й комунікативні аспекти передвиборчих кампаній претендентів на владу в Києві". Основною частиною дослідження стало експертне опитування, яке проходило з 29 квітня по 14 травня. Експертами виступали політологи, журналісти та PR-спеціалісти, представники провідних профільних компаній, організацій та засобів масової інформації. Загалом було розіслано понад 1500 анкет.

Узагальнюючи оцінки експертів, можна так охарактеризувати основні риси передвиборчих кампаній головних претендентів на пост мера Києва:

Василь Горбаль – масштабність, послідовність, комплексність.

Микола Катеринчук – запам'ятовуваність, масштабність, нав'язливість.

Віталій Клічко – масштабність, запам'ятовуваність, нав'язливість.

Олександр Омельченко – послідовність, направленість, комплексність.

Віктор Пилипишин – нав'язливість, масштабність, запам'ятовуваність.

Олександр Турчинов – масштабність, нав'язливість, запам'ятовуваність.

Олег Тягнибок – послідовність, направленість, емоційність.

Леонід Черновецький – масштабність, інформованість, направленість.

Директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко, коментуючи результати дослідження, зробив наступні висновки:

1. Практично всі основні претенденти на владу в Києві, так чи інакше, представляють владу, точніше різні провладні угрупування. Єдиний серйозний кандидат від системної опозиції – лідер Київської організації Партії регіонів Василь Горбаль.

2. Більшість політичних сил, представлених у Верховній Раді, не змогли посилити позиції, зайняті ними в Києві в 2006 році. БЮТ не спромігся ефективно використати створену ним же кризу. Для НУНС і Блоку Литвина вибори-2008 фактично стали чинником розколу. ПР і Компартія не зуміли повною мірою використати весь свій потенціал, хоча й демонструють певний прогрес.

3. Виборці поступово починають розчаровуватись в "мегаблоках", шукати альтернативу серед "місцевих блоків" та партій "другого ешелону". Ця тенденція притаманна всій Україні, але є особливо виразною в Києві, оскільки столичні виборці традиційно відрізняються високим рівнем громадянської активності.

Після підбиття офіційних підсумків голосування відбудеться обговорення результатів столичних виборів в контексті дослідження "Змістовні і комунікативні аспекти передвиборних кампаній претендентів на владу в Києві". Передбачається провести його у форматі круглого столу. Про місце і час заходу буде повідомлено додатково.

За докладнішою інформацією звертайтеся за телефонами:

8 (044) 481-13-75

8 (050) 924-88-85

Коментарі









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua