Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Українець   кров   паспорт   Великі Українці.
3
Рейтинг
3


Голосів "за"
11

Голосів "проти"
8

Українець – той хто по крові, а не той хто по паспорту!

Mahasun | 22.11.2007 13:57
Ліберальна спільнота, що панує над українським народом і іншими народами старенької Європи, робить все можливе, аби крок за кроком, рік за роком стирати кордони між різноманітними народами, націями, расами.
Коментарі
Самійло Дзвін   | 22.11.2007 16:42
Смердить від цієї статті тупоголовим расизмом. Нещодавно BBC показувало корисний проект на цю тему. Знаходили в Англії ось таких поборників "кровного" підходу, за їх згодою робили аналіз їхнього ДНК. Треба було бачити очі цих кровних англійців, в яких англійської крові виявлялось в кращому разі 50 відсотків.
А тут би годилося ще раз нагадати, що існує стаття в Кримінальному кодексі, яка є найкращою рецензією на дане посилання.
  | 22.11.2007 18:06
Самійло Дзвін:
А від Вашого коментаря смердить просто тупістю. Бо, по-перше, мається наувазі, кров не як рідина, що тече в тілі людини. "Кров" це поняття дуже широке. Предки, мова, культура, менталітет. Не може бути "Великим Українцем", людина, яка не є просто українцем.
По-друге, перелік осіб наведений у статті, дуже показовий. Видно хто і для чого цей проект затіяв. Я, наприклад, нічого не маю проти тих, хто представлені в тому списку, як проти людей. Можливо, вони навіть "Великі". Але вони "Великі Євреї", "Великі Грузини", "Великі...". Тільки не "Великі Українці".
Mahasun   | 22.11.2007 18:10
Незарегистрированный пользователь:

Я перепрошую, це мій коментар. Просто забув авторизуватись.
Самійло Дзвін   | 22.11.2007 18:54
За неавторизованість можна було б і не перепрошувати:))
Можуть! Грузини, євреї, росіяни і всі інші можуть бути великими українцями! Я не готовий сперечатися по кожному конкретно, а лише обстоюю підхід. Будучи розсіяними поміж імперій і королівств українці творили історію і культуру інших народів.Творили її польською, латинню, російіською, англійською мовами. Розумні і великодушні народи не відмовляються від них. Так само Великий Молдованин – Петро Могила є недосяжним у своєму значенні для України для Самійла Дзвона чи Mahasun-а.
Самійло Дзвін   | 22.11.2007 18:56
А все, що Ви перерахували, як критерії "крові" краще було б назвати "по духу". Тоді і мій коментар для Вас не так би смердів тупістю.
Веддаарди   | 22.11.2007 20:45
Отличная статья! Прекрасно показывает звериное лицо национализма! Какая уголовщина, Самійло. Что, УК обязывает любого китайца называть украинцем (по национальности)? Гонгадзе может быть великим человеком, большим профессионалом или сделать много полезного для Украины... Но только какой же он украинец? Правильно говорится: ради своих целей многие выхолащивают понятие "украинец". Сказали "великие украинцы" – так нечего не-украинцев пихать. Да, бывают великие не-украинцы, но этот конкурс не для них, для участия в этом конкурсе надо было чистоту национальности блюсти: не ходить замуж за иностранцев – поддерживать отечественного производителя.
Ekain   | 22.11.2007 21:27
Чи стане легше "антилібералам" від того, що у Кравчука, Щербицького, не кажу вже про Тарасика Чорновола чи Василя Горбаля з кров"ю все гаразд?
  | 22.11.2007 21:43
Веддаарди:... надо было чистоту национальности блюсти:не ходить замуж за иностранцев-поддерживать отечественного производителя." – Красная Шапочка слушает,размышляет и спрашивает у бабушки: – Бабушка!-А какими бывают НАЦИИ? – "Чистыми "и "грязными "!! А где проживают ЧИСТЫЕ нации? В индейских резервациях АМЕРИКИ, остальные прячутся в джунглях АФРИКИ!! – Бабушка!-А какие самые" грязные" нации? – Евреи и русские!! И тем не менее хитрые евреи свою нацию признают только по-крови.,не копаясь в родословной,ну,а о русских и говорить не приходиться!!! – Лука Избушкин из О,г,рехово –,,,уево)))
  | 23.11.2007 00:27
Я знаю (із історії) багато "нечистокровних" українців,як по паспорту, так і по крові... одного із них – Великого молдаванина, але це не завадило залишитись в нашій пам"яті Великим Українцем. Не здогадуєтесь хто?Не Кінах, ні. Петро Могила... І я вважаю, що питання "українця по крові чи паспорту" не є панацеєю. По справах видно кожного. Вячеслав Чорновіл – українець, а син Тарас? Хтось думає, що нема росіян, євреїв, білорусів, які б не любили України-Батьківщини,і не встали на її захист? Є, шановні, є і їх багато. Проблема лише в надлишковому радикалізмі, який хірургічним ножем ріже наше суспільство, зжирає природній патріотизм усіх, хто вважає Україну Батьківщиною. Чи не так?
  | 23.11.2007 00:56
Ренесансу! – Красная Шапочка слушает,размышляет и спрашивает у бабушки: – Бабушка!-А шо такое толерантность по-украински? – Это,когда в твоем доме плюют тебе в душу, зная шо ты всё стерпишь!!! – Лука Избушкин)))
Веддаарди   | 23.11.2007 01:22
Ренесанс, ну конечно же, кто украинец, а кто нет – будут решать какие-нибудь избранные. Стать на защиту Украины – это "патриот" или "не патриот" называется. "Украинец" или "не украинец" – это совершенно другое.

Красная шапочка, а что теперь спросишь? Например такое: – Бабушка-бабушка, а правда, что национальность – это тупое и ничего не значащее понятие? – По понятиям, внученька, только урки конченые живут, у национал-патриотов понятий отродясь не было!
  | 23.11.2007 01:29
Взагалі-то у сучасних війнах перевага надається високоточній зброї, а не масового ураження (друге – для "авторитета" країни). До чого це? А до того, що варто розрізняти друга від ворога, а не розкидатись "бомбочками" масового ураження – і своїх, і чужих...В моєму домі в душу не плюють, таких просто далі порога не пускаю. Як в принципі поступили у СБУ з Дугіним, Зафірулліним і прочєю братією. А спробує якесь-сь падло влізти – буде довго лікуватись... Це для Червоної Шапки.
  | 23.11.2007 01:46
Хоча СБУ вже впіймала облизня з євразійцями, надіюсь ті провокатори тут більше не з"являться, а то лікування їм дорого обійдеться, якщо не похорон:)...
  | 23.11.2007 09:20
– Красная Шапочка слушает,размышляет и спрашивает у бабушки: – Бабушка!- И зашов СНГ так не любят руССких? – За их: раскосые жадные ОЧИ. длинный НОС. Медвежьи объятия да ВОЛЧЬИ повадки!!! – Бабушка! – А почему у руССких Медвежьи объятия? – Потому шо после их объятий остаются только ИСТИИННО руССкие люди и ИССКОННО руССкие земли!-ЛУКА Избушкин из О,г,рехово –,,,уево)))