

Позивачі наголошують на тому, що при ухваленні генплану були допущені численні порушення.

Також новий Генплан передбачає розширення меж міста за рахунок земель суміжних адміністративно-територіальних одиниць. Проте таке розширення не було погоджено з відповідними органами місцевого самоврядування. Громадські обговорення зміни меж у населених пунктах, чиї землі були включені до складу Луганська, також не проводилися.
Важливо й те, що після роботи погоджувальної комісії до Генерального плану мали бути внесені зміни, а сам документ мав пройти повторну державну експертизу. Проте цього не відбулося. Тому громадські активісти наполягають на її проведенні вже в судовому порядку.
Позивачі вимагають від суду
• визнати незаконними дії Луганського міського голови та начальника Управління архітектури та містобудування Луганської міської ради,
• зобов'язати міську раду внести зміни до Генплану міста у відповідності до рішень ухвалених погоджувальною комісією,
• зобов'язати міську раду провести додаткові громадські обговорення в територіальних громадах, приєднання яких передбачено Генпланом (селище Ювілейне, місто Олександрівськ, місто Щастя, Краснодонський район, Слов'яносербський район, Лутугинський район, Станично-Луганський район),
• зобов'язати міську раду провести повторну державну експертизу містобудівного документу.
"Ми розуміємо важливість Генерального плану для розвитку міста. Саме тому ми оскаржуємо не документ вцілому, а лише ті його частини, які були прийняті із порушення процедурних норм. Закон – один для всіх. І його мають дотримуватися в тому числі депутати і міський голова", – коментує подію голова Східноукраїнського центру громадських ініціатив Володимир Щербаченко.
* * *
Генеральний план Луганська був затверджений Луганською міською радою 25-го січня 2011 року. З основними його положеннями можна ознайомитися на офіційному сайті Луганської міської ради gorod.lugansk.ua
Контакти:
Прес-центр Східноукраїнського центру громадських ініціатив
Тел. 067 640 94 40; zahyst@gmail.com; www.totalaction.org.ua