
До таких в конкурсній документації віднесли газету "Сегодня" та видання УМХ – "Теленеделя", "Комсомольська правда", "Кореспондент", "Форбс", "Фокус", "Агрументи і факти", "Телескоп" та інші.
"Фактично йдеться про зловживання бюджетними коштами і підтримку "братських" структур та медіа, оскільки цілком очевидно, що є марнотрацтвом розміщувати рекламу в українських ЗМІ про те, що Україна є привабливою для інвесторів в той час, коли треба робити все, щоб вона справді стала привабливою і переконувати в цьому іноземних інвесторів через іноземні ЗМІ", – наголосив у своєму коментарі Віце-спікер ВРУ Микола Томенко.
Як бачимо, іншого чекати й не довелося. Без сумніву, журі конкурсу обрало "найдостойніших". До слова, серед списку видань немає жодного україномовного.
Як відомо, першими провальними ластівками рекламної кампанії України до Євро 2012 стали сумнозвісні Спритко і Гарнюня (у стилі японського аніме!!!), які були створені в рамках кампанії під гаслом "Україна = відкритість".
Покращення іміджу України за кордоном коштувало нам 100 тисяч доларів із державного бюджету. Нагадаємо, що ці образи так і не використали: МЗС, відчувши негативні настрої аудиторії, швиденько від них відмовилося.
От і сьогодні українські піарщики вирішили не відходити від старих "традицій" і зробити малоефективну, але дуже дорогу рекламу: на фото зображений будівельник, який "чекає на Євро"...

Тут виникає питання: як можна розміщувати у ЗМІ та на білбордах інформацію про те, що "нам потрібне ЄВРО і воно буде добре проведено, адже в українців ніколи не було сумнівів у необхідності проведення чемпіонату?! І чому величезні суми витрачаються ні на що, коли за менш ніж 200 днів до початку чемпіонату у нас залишаються нагальні питання, які потрібно профінансувати і вирішити?
Який "глибокий" задум виник в голові рекламщиків – теж пояснити важко. Хіба що, із суми у більш ніж 8 мільйонів гривень їм виділили "достойну" оплату.
Проте, є більш реалістичніше припущення: на рекламі до Євро вирішили зекономити, відклавши ці гроші "на чорний день" у чиюсь глибоку кишеню...
Неадекватними виглядають ці суми на фоні того, що навіть звичайні українці, які вміють тримати камеру в руках, можуть прорекламувати свою країну краще і за смішні кошти. Так, цієї осені багатьох шокував юнак, що відзняв відеоролик до Євро-2012... всього за 30 доларів.
У свою чергу, Віце-спікер ВРУ Микола Томенко назвав такі рішення однозначно неадекватними та наголосив, що "є повним абсурдом переконувати за бюджетні кошти громадян України у позитивному ставленні до України та необхідності і важливості проведення ЄВРО".
Для довідки
З урахуванням останньої закупівлі, ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт", яке контролюється Нацагенством з питань Євро-2012 віце-прем'єра Бориса Колеснікова, цього року уклало угоди на рекламно-інформаційні заходи на загальну суму 94,51 млн грн.
"Рідна країна"