Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
3
Рейтинг
3


Голосів "за"
4

Голосів "проти"
1

Мистецтво спілкування і вміння слухати (католицький часопис "CREDO")

Никита | 29.08.2010 12:33
Рецепт емпатійного слухання дозволяє переживати ті ж відчуття, які переживає співрозмовник, відображати ці відчуття, розуміти емоційний стан співрозмовника і поділяти його. При такому слуханні не дають порад, не прагнуть оцінити, що говорить людина, не моралізують, не критикують, не повчають...
Коментарі
Никита   | 29.08.2010 12:41
"Мислення людини-християнина – це мислення, яке "ламає" усе, що перешкоджає повноцінному спілкуванню з людьми"
Повноцінне спілкування – позбавлене демагогії.
Beware   | 30.08.2010 03:58
Все це чудово, коли у суспільстві діють хоч якісь моральні закони, а не суцільна "класова доцільність". Зверніть увагу, що совок та комуняки ніколи не поважали законів.Все було на розсуд начальства, тобто, індівідумів. "Простій" людині та її родині дозволялося жити, доки вона без ремства підкорялася "лінії партії" (ще раз звертаю увагу:НЕ загальним для всіх законам), як це не парадоксально для проголошеного "колективізму" та "комунізму". І так було з перших днів революції, не те що її потім спаскудили кар'єристи типу Сталіна та компашки. Це про історію нинішнього стану речей.

Вижили пристосовані. Виконувачі у начальстві та гучко-хребтові у народі. Тільки молодь пишається та волелюбствує.
Beware   | 30.08.2010 04:07
Тобто, в країні глибокі корені наглої демагогії, залякувань та дуалізму по Оруелу.

Емпатувати можна у людських відносинах, не у бандитсько-братковських, як зараз. Коли ґвалтівники (загальний рос.дискурс) демагогією підкріплюють своє безперестанне грабування України (а то!) та постійно принижуть укр.нац.гідність (хто посміє сказати, що ні? У всіх є очі та вуха, та прикладів можна навести безліч, з цитатами, фотографіями, задокументовано. "Простий" рос.обиватель це все "хаває" за чисту монету та підтримує).
Beware   | 30.08.2010 04:11
Церква, у свою чергу, толерантна тільки до своїх віруючих. Для решти висилка (destierro) та відлучення від церкви (excomunión). Мабуть, емпатія їм потрібна для вислухування сповідей (скільки інфи, яка влада!), та для поведінки пастви, поки не вкаже на когось "перст божий" (це коли когось треба забити, щоб інші не відбивалися з отари).

Дуже емпатую:-) Вашому зусиллю поділитися досвідом цивілізованого ведіння дискусій, але, на жаль, у нинішньому складі виробників ідей та інтелектуальних продуктів, загальної думки, це неможливо. Треба спочатку винищити паразитів (які не йдуть добровільно), вчасно зупинитися, не зачепити здорової частини, і тоді вже розводити квітники та політеснічати.
Beware   | 30.08.2010 04:20
До речі, чи прислухається церква до жінок, якщо не має ні однієї жінки у переважній більшості релігій у жрицях та пастирях, та коли вирішує як жінка має поводитись у суспільстві? Але у моєму уявлені, укр.жінки вільніші за росіянок, бо "бабье дело на Руси / вечно Господа просить / о судьбе своей единсвтенной", "клєвеще" один талантовитий жид з України:-Р

Я досить обізнана на побутовому рівні з католицизмом, меньш з православієм. Про екзотичні релігії я не кажу, тільки про ті, які загрожуть своїм впливом українській державності та вихованню.
Beware   | 30.08.2010 04:38
Коли Dubito мені каже: "треба дружити з Росією. Ви ж не хочете війни?" Я це розумію, як камуфльовану погрозу. Тобто, не рипайтесь, а то Росія на вас нападе та забере все по поганому. Якщо я погано інтерпретую, то скажіть мені, який ще контекст вловлюється у цих словах? Що це? Демагогія? Залякування? Інакше, звідки ще чекати тієї клятої "війни"? Я маю ставитись з емпатією до апетиту людожерів? Це як у карикатурі Quino, на якій первісні велетні з дубинками цікавляться думкою соплемінника, бо шеф велів дослухатися до народу, а потім забивають його, бо поважають думку, але не носія.
Никита   | 30.08.2010 13:23
Beware:
Тобто, в країні глибокі корені наглої демагогії, залякувань та дуалізму по Оруелу.
Абсолютно погоджуюсь. Сам про це думав цими днями, про Орвела також згадував. Демагогія – одна з головних характеристик тоталітарного суспільства. В СРСР була особлива, неповторна, совкова демагогія. Ненавиджу її.
Никита   | 30.08.2010 13:26
Beware:
Емпатувати можна у людських відносинах
Так, "рецепт емпатійного слухання" – це для живого людського спілкування, не для інтернетних дискусій.
Никита   | 30.08.2010 13:30
Beware:
Церква, у свою чергу, толерантна тільки до своїх віруючих.
Так, напевно, що так... Але ось автор Бурдяк каже, що сучасна католицька церква толерантна і до ортодоксів і протестантів... Але, в усякому разі, церква толерантна до віруючих і до тих, хто шукає віри...
Никита   | 30.08.2010 13:37
Beware:
До речі, чи прислухається церква до жінок, якщо не має ні однієї жінки у переважній більшості релігій у жрицях та пастирях, та коли вирішує як жінка має поводитись у суспільстві?
Скажімо так: прислухається до віруючих жінок. (Так само, як і до віруючих чоловіків, між іншим. Церква для віруючих, так).
А для жінки-християнки питання, як поводитись в сім"ї і суспільстві, регламентується релігією, і для віруючої жінки у цьому немає нічого образливого. НМД.
Никита   | 30.08.2010 13:44
Beware:
Коли Dubito мені каже: "треба дружити з Росією. Ви ж не хочете війни?" Я це розумію, як камуфльовану погрозу. Тобто, не рипайтесь, а то Росія на вас нападе та забере все по поганому. Якщо я погано інтерпретую, то скажіть мені, який ще контекст вловлюється у цих словах? Що це? Демагогія? Залякування?
Думаю, що погроза тут не дуже камуфльована, скоріше явна. Скоріше це залякування, і не демагогічне, а пряме.
Але хіба це вигадка Дубіто? Це виходить від Кремля.
До речі, наскільки я пам"ятаю, він каже трошки інакше, не "дружити", а щось накшталт "знаходити такі форми взаємовідносин, щоб не провокувати кремлівців", ну це у моїй інтерпретації, звісно...
Dubito   | 30.08.2010 13:55
Раз по мне прошлись, обязательно отвечу. Увы, сейчас некогда, несколько позже.
Beware   | 30.08.2010 17:13
Никита:
Beware:
Емпатувати можна у людських відносинах
Так, "рецепт емпатійного слухання" – це для живого людського спілкування, не для інтернетних дискусій.
Чому ж, вважаю, що для інтернетських дискусій – також. Якщо розмовляєш не з роботом який (а) працює.:)
Никита:
Beware:
А для жінки-християнки питання, як поводитись в сім"ї і суспільстві, регламентується релігією, і для віруючої жінки у цьому немає нічого образливого./QUOTE]
Образи тут ні до чого. Колись одна сторона приймає рішення життя та смерті за іншу, без прямого втручання виконувача тих законів, мовчазна сторона слабішає та стає беззахистною.
Beware   | 30.08.2010 17:16
Тому не можна такі дефектні відносини ставити прикладом хорошості та святості. Хоча б тому, що треба любити ближнього, але можна бити дальнього, це дуже по людськи. Не треба сюди приплутувати бога.

Dubito:
Раз по мне прошлись, обязательно отвечу. Увы, сейчас некогда, несколько позже.
Ми не поспішаємо. Правда, Никита?
Beware   | 30.08.2010 17:20
Никита:
Beware:
Думаю, що погроза тут не дуже камуфльована, скоріше явна. Скоріше це залякування, і не демагогічне, а пряме.
Але хіба це вигадка Дубіто? Це виходить від Кремля.
...не "дружити", а щось накшталт "знаходити такі форми взаємовідносин, щоб не провокувати кремлівців", ну це у моїй інтерпретації, звісно...
Навіть Ваша інтерпретація не міняє змісту кремлівського месиджу. А п'ята колона, як папуги, вірують та повторюють. І від цього тріскотіння думати неможливо, ні їм, нікому в радіусі. Погано коли людина є транслятором, та ще і щирим, як про флюгер у раннього Макаревича. Коливався, але з лінією партії.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua