Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
8
Рейтинг
8


Голосів "за"
9

Голосів "проти"
1

Коментарі
  | 19.01.2011 09:05
Не буду коментувати. Просто не буду. Не буду і оцінювати. Просто не буду.
Тільки перепитаю – "Загалом же Україна могла добре вписатися в політичну рівновагу тогочасної Європи"...могла...не вписалася...значить "ініциатор" був редіскою?
"Далі" буде?
Стрілець   | 19.01.2011 10:27
Кр-к:
Не буду коментувати. Просто не буду. Не буду і оцінювати. Просто не буду.
Тільки перепитаю – "Загалом же Україна могла добре вписатися в політичну рівновагу тогочасної Європи"...могла...не вписалася...значить "ініциатор" був редіскою?
"Далі" буде?
Є такий вираз: "Син свого часу"
Про це далі трошки буде.
  | 19.01.2011 11:07
Те, що НМД це був чи не найкращий син України за всю історії, то це факт. А от "синів історії" у нас хоч гать гати...:- ((
Стрілець:
Що б написати? Повнота викладеного залишає лише згідливі відчуття + констатацію якості огляду.
Вчора переглянув у Яворницького такий епізод історії, як захоплення турками Кременця. Звістки про їх дії там посилили Московію. Дещо пізніше навіть Сірко почав бокувати від "братів", за що й отримав...
Ох і люблять кацапи сварити сусідів і чужими руками жар загрібати.: (
Никита   | 19.01.2011 16:41
Погоджуюсь і плюсую. Притча про віник сподобалась. Розпався-таки кінець кінцем!
  | 19.01.2011 17:11
Не хочу ввязуватися в дискусію, але тут згадали легендарного сірка. Любимо ми створювати міфи і закохуватися в міфічних героїв. Сірко, як воїн і лицар є вартий похвали. А як політик? Читаємо "Як політик часто міняв орієнтацію.
Виступав проти Івана Виговського, Юрія Хмельницького (якого колись підтримував проти Виговського) й Павла Тетері, яким закидав їх пропольську політику; однак, у цей же період був противником Москви." Тобто був противником Москви і це всі його зради спише? От пригадайте собі, як ми обурюємося, що хан під Берестечком зрадив Хмельницького. А як йому було не зрадити, коли він довідався, що в цей самий час, коли вирішувалася доля України, отаман Сірко...пішов на Крим!
  | 19.01.2011 17:21
А наша історіографія стидливо пише " До теперішнього часу достеменно невідома причина втечі татар. Серед причин називають змову татар і поляків або просто страх перед битвою." Та чому ж невідома причина? Чому ми не хочемо оцінювати нашу історію інтегрально, а оспівуємо кожного як героя тільки тому, що він просто хароший парєнь. Власне тому, що кожен міняв "орієнтацію" і діяв на власну руку і полягала наша національна трагедія і Велика Руїна! Ось і фактично герой Сірко став причиною того, що після Берестечка Хмельницький був змушений проситися під "високу руку царя"...Так кому дякувати? От і зараз – ми маємо повно хороших людей, повнісінько патріотів і...не маємо нації в повному сенсі слова!
  | 19.01.2011 17:24
А не маємо тому, що не є здатними ні ствАрити апазицію (послухайте тільки перемовини тих всіх лідерчиків, які НІКОЛИ від природи не є здатні до узгодження позицій), згадайте перші вибори, коли від РУХ пішли десятки кандидатів у президенти і тд і тп. А страждала наша державність. Тому я і підтримую тих, хто не язиком. а реально є встані її укріпити.
Але це інша історія.
  | 19.01.2011 18:14
Ось, – читайте, співставляйте:1654 року Іван Сірко, разом з полковниками Іваном Богуном, Петром Дорошенком, та іншими, виступає проти підписання Переяславської угоди, і, як більшість запорожців, відмовляється від присяги московському царю."
І знову, черговий "подвиг" – Після перемоги гетьмана Івана Виговського над московським військом під Конотопом 1659 року, Сірко на чолі запорожців завдає поразки союзникам гетьманців – кримським татарам під Аккерманом і плюндрує степовий Крим. А вже за кілька місяців він несподівано відмовляється ставити свій підпис, навіть за присутності гетьмана Юрія Хмельницького,під Переяславськими статтями 1659 року"
А знайдіть де герой в часі Визвольної війни?
Стрілець   | 19.01.2011 18:53
Кр-к,
а чого ви оце тут добиваєтесь отак патетично?
Яку таку високу-благородну-світлу-просвітительську-очисну і прочая і прочая, алілуя-амінь
мету собі чи перед собою поставили?
Стрілець   | 19.01.2011 18:54
Кр-к,
вам натякнути на одну недавню штуку,
чи ви сам здогадаєтесь?
  | 19.01.2011 19:09
Стрілець:
Знаєте, авторе, перш ніж засуджувати, осуджувати і клеймити Великого Гетьмана, я хотів просто нагадати, що Переяславської Угоди взагалі би не було, якби не "ми". Ось це і є моя мета, бо замість згуртуватися довкола Богом даного Україні лідера (Кравчука, Кучми, Ющенка ну і теперішнього Президента, бо хто заперечить, що всЯка влада не від Бога) ми вічно виглядаємо "вашінгтона", топлячи тих, хто міг би і повинен би при НАШІЙ підтримці утверджувати Незалежність і Самостійність. Але ми живемо мріями чи радше маячнею, а тому і маємо те що маємо. Тому, я підтримуватиму того, хто БУДЬ ЯКИМ ЧИНОМ приведе цю країну до єдиномислія і до умиротворення (хочете – пацифікації:-))
  | 19.01.2011 19:11
Стрілець:
Кр-к,
вам натякнути на одну недавню штуку,
чи ви сам здогадаєтесь?
Натякайте:-). Ви ж самі ммене наставляли, що я не вмію читати Ваших думок:-). Тому – валяйте!
  | 19.01.2011 19:18
Стрілець:"а чого ви оце тут добиваєтесь отак патетично?"
мета одна – чим скоріше ми відкинемо свою пафосність і зрозуміємо, що таки у "звязці", в пучку є наша сила, доти і будемо підніжками і гряззю. Але коли автори розповідають алегорії про перехід кількості в якість на прикладі того ж пучка і знаходять екзальтованих прихильників, то на це ради нема. Всі народи знають цю притчу, але тільки наші "філософи" знаходять її окремішне трактування. Тому мені зараз не до патетики. а просто показати НАШУ з вами роль у Великій Руїні. Нашу!
Никита   | 19.01.2011 22:11
Кр-к:
міг би і повинен би при НАШІЙ підтримці утверджувати Незалежність і Самостійність.
Оце слушна думка, між іншим. Підтримуючи незалежність, ми тим самим підтримуємо і теперішнього Президента – рівно настільки, наскільки він насправді готовий відстоювати незалежність.
І навпаки: погоджуючись коритися чужинецьким попам, ми тим самим шкодимо теперішньому Президенту в його намірах утверджувати незалежність України від РФ.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua