Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Друга Світова війна   Свято перемоги 8 травня   Франція   Шарль де Голль   Промова 18 червня
8
Рейтинг
8


Голосів "за"
9

Голосів "проти"
1

Коментарі
Никита   | 7.05.2010 10:15
Vakula:
Где гарантия шо Янек устоит?
Без допомоги українського де Голля – не вистоїть.
Ігор Бурдяк   | 7.05.2010 10:49
Никита:
Ігор Бурдяк:
Відвага трьохсот спартанців у битві при Фермопілах була темою для багатьох літературних творів, взірцем патріотизму і прикладом для наслідування в усьому світі.
Не думаю, що відвагу трьохсот спартанців прославляли також і ідеологи та політтехнологи царя Ксеркса. Думаю, перси висвітлювали дії спартанцев саме як безглуздя і недолугість. І це абсолютно логічно. Гордий спартанський народ, що не схотів шукати компромісів із завойовниками – так, на жаль цей народ просто зник з лиця землі, от і все: (
Спарта – місто-держава в стародавній Греції. Спартанці є частиною грецької нродності.
Ігор Бурдяк   | 7.05.2010 10:49
Никита:
Олександр Македонський – вершина грецького, а, можливо, і світового військового мистецтва на той час продовжував їхні досягнення і традиції.
Так, Спарти вже немає, і спартанців як етнічного різновиду греків теж. Те, що матеріальне, не вічне. Але пам"ять про них буде жити, поки існуватиме людство. Подібно, як і про єгиптян. Нації уже немає, але піраміди будуть вічно заперечувати таке твердження.
Ігор Бурдяк   | 7.05.2010 11:31
Я до того, що якщо якийсь народ спроможеться на щось велике, корисне для всього людства і тим самим прославить себе, то тим самим він забезпечує своє майбутнє не залежно від його подальшої долі.
Ігор Бурдяк   | 7.05.2010 11:36
Никита:
Vakula:
Где гарантия шо Янек устоит?
Без допомоги українського де Голля – не вистоїть.
А щодо українського де Голля (не Месії) – питання сьогодні як ніколи актуальне для України, але чомусь не для лідерів партій.
  | 7.05.2010 12:24
Vakula:"ВАКУЛА,скажи мне,за какие шыши п.Кр-к сам себя поедает да вместо кремлядей себя подставляет?Трудновато сказать,или-или..."
Я міг би відповісти в подібному дусі, що так може писати тільки один з бютівців, яким бреханути є так само просто, як і плюнути на людину. Так було і з Морозом, і з мішками, із "срібняками"...Доречі і з "фальсифікацуіми виборів"...Вакула хоч когось посадили? Дьік, дьік, дьік...
Якщо шановний пане Вакула, а тепер один із "клогіів" ткаченка:-)) Ви ще не знаєте причини, то тільки тому, що вперто не хочете її бачити. Я завжди говорив, що підтримаю ЛЮБОГО, чиї дії вважатиму такими, що йдуть на зміцнення Української Державності. Зрозуміло?

Никита   | 7.05.2010 12:28
Ігор Бурдяк:
Лідери наших партій не винні, тому що де Голлем не можна стати – де Голлем потрібно народитися.
  | 7.05.2010 12:55
Вас-иль:"вітряки, Мєндєлєєв..."
От і наукоподібя вийшло...Я тут вже одному радив, що перш ніж вилазити зі словесами на люди, то варто би проробляти глибше чвої "прожекти". Нюхати рози і плекати їх є речі різного порядку. Але неспокушена у прблемі людина бу3де у захваті від Вашого "наукового" коментаря. Так, в Європі є країни типу Андорри, які може і повністю можна освітити вітряками. Є країни, які можуть собі дозволити на цікаві футурологічні проекти. Але один сучасний вітряк може забезпечити поки одну маленьку ферму. А коштує як та ферма! Потрібно поки бути дуууже щоб позволити собі вітрякове енергозбереження. Ви ще забули, що Йуля хотіла гнати нафту з жаботиння...Як Ви це пропустили?
  | 7.05.2010 13:09
Никита:
Vakula:

Где гарантия шо Янек устоит?
Без допомоги українського де Голля – не вистоїть.
Дуже цікава теза. Я згоден. Але і оцінювати людину потрібно інтегрально, а не не тільки через приціл. Вчора у Шустера була цікава програма про жінок, які "здавали" інтереси родіни в часі війни. Через 65 літ прийшло розуміння, що судити – набагато легше ніж зрозуміти. Подібно було у Франції, де таким "колаборанткам" голили голови, обдирали одяг і виливали діжки нечистот на голову. Часто найбільше лютували ті, хто штовхав цих жінок чи не зумів їх хахистити, коли рятував свою шкуру.
Але відповідь пана Никити я сприймаю. Дай Боже, аби Яник зумів...
Ігор Бурдяк   | 7.05.2010 13:09
Никита:
Ігор Бурдяк:
Лідери наших партій не винні, тому що де Голлем не можна стати – де Голлем потрібно народитися.
Я з Вами не згоден, що Україна не має свого де Голля чи Вашингтона. Є! І не один. А вина лідерів партій в тому, що вони лише себе бачать в цій ролі, а справжніх лідерів не пропускають, бояться їхніх талантів.
А іншого шляху, ніж через партії і парламент в нинішніх мирних умовах для гіпотетичного українського де Голля немає.
Никита   | 7.05.2010 13:34
Ігор Бурдяк:
а справжніх лідерів не пропускають
Якщо когось "не пропускають" або "заважають" або "не дають" – це вже не лідер.
Вас-иль   | 7.05.2010 13:35
Кр-к:
Потрібно поки бути дуууже щоб позволити собі вітрякове енергозбереження.
Країна, яка може собі дозволити експлуатацію газових котлів опалення 30річного віку з к.к.д. 30 відсотків на бідну країну не виглядає. Чому у нас таке є? Та тому, що при владі газові принцеси з проффесіоналами, які тільки й уміють, що сидіти на трубє, яким ВИГІДНО багато спалювати газу, бо це ЗРУЧНИЙ спосіб ПОГРАБУВАННЯ народу. Не задумувались, чому всі багатії мають індивідуальне опалення? Чому простим людям чинять в цьому перешкоди? Чому не реконструюють? Кому вигідний дешевий побутовий газ? Тим хто підігріває ним воду в басейнах. А дуже мудрі пропонують залишити так як є.
  | 7.05.2010 13:57
Вас-иль:"Не задумувались, чому всі багатії мають індивідуальне опалення?"
От-от і я про те ж! Ви задумайтеся наперед, чи має Україна кошти і ресурси аби "посадити всіх на лічильник" (сподіваюся, що ще краплина гумору у Вас лишилася), коли економіка країни "лежить"? Звідки взяти гроші на модернізацію найбільшої країни Європи? З тумбочки? Так от їх потрібно спочатку заробити на тому, що є! Що зроблено тими урядами, за якими Ви так тужите не кажу вже в царині енергозбереження, а хоч би щось аби люди дістали роботу у нас, а не штовхалися біля посольств? А теперішній уряд ставить завдання підняти економіку і зобовязати поступово модернізувати її. Тобто слід не тільки мріяти але і діяти!
  | 7.05.2010 14:06
От вам ще один приклад.
Vladimir:"Я вижу лучший способ применения территории, анимаемой сейчас ЧФ РФ – торговый порт и гостинницы."
Лучший кажете? У Вас є інвестори, кошти, мажливості сказку сдєлать білью? Я знаю тільки один випадок, коли олімпійські готелі американці перетворили на федеральну вязницю...Але щоб навпаки?! А тут нічогісінько вкладати не потрібно, а зиск є. Але Ви працюйте над своїм планом і може колись його втілите. Бажаю удачі. Але такому автору як Ви, пасувало би серйозніше проробляти ідеї, перш ніж виходите на люди.
Ігор Бурдяк   | 7.05.2010 14:09
Никита:
Ігор Бурдяк:
а справжніх лідерів не пропускають
Якщо когось "не пропускають" або "заважають" або "не дають" – це вже не лідер.
Колись на Запоріжжі товариство запрошувало на посаду отамана гідного цієї посади запорожця. Він за традицією двічі відмовлявся, і лише на третій раз погоджувався. Чому відмовлявся? Бо вважав себе негідним цієї посади.
В модерні часи інакше. Лідером стає не той, кого хоче громада, а той, хто хоче сам. Через те в нас так багато партій.
Ви не припускаєте, що лідер може мати таку чесноту, як скромність?
Чи для лідера вона є не чеснотою, а ганжем?



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua