Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
6
Рейтинг
6


Голосів "за"
9

Голосів "проти"
3

Штепа Павло Московство його походження, зміст, форми й історична тяглість

Valeriy_L | 17.11.2007 22:18
У книзі на багатому історичному матеріалі, фактах, свідченнях численних російських та закордонних авторів аналізуються передумови, витоки, закономірності виникнення, розвитку і занепаду Російської імперії. Автор з позицій патріота України всебічно розглядає історичне підґрунтя визвольних змагань сво
Коментарі
Valeriy_L   | 26.12.2007 12:37
Не відповідайте одразу, якщо немає часу, потім відповісте.
Александра   | 26.12.2007 12:48
Автор аналізу сприймає це, він тільки говорить про "приховування фактів".
А я не воспринимаю. Мне не понятно, какие села, при чем тут именно 80 км, и что значит "не знали". Понимали и не говорили? Ну какой-нибудь дополнительный факт – переводчик, название села, а то – 80 км и все.

А эту фразу Штепы просто не воспринимаю. А статью тоже критически надо воспринимать.
Александра   | 26.12.2007 13:11
Валерий, а на мои вопросы ответить не хотите?
Valeriy_L   | 26.12.2007 13:23
Александра:
Valeriy_L:
Александра:

Я навів факт – це "чижолий" і "тяжолий"
Я не поняла, что это за факт, что он доказывает.
Це аргументація автора аналізу. Він під приводом того, що у Штепи написано "чижолий", а автор аналізу приводить "тяжолий". Це десь в кінці "аналізу..."
Valeriy_L   | 26.12.2007 13:34
Александра:
К какой расе относятся эстонцы и венгры?
Це народи угро-фінської мовної сімї. Стосовно расової їх приналежності не цікавився. Потрібно дивитись, який етнос є батьківським і материнським.
Але загалом угро-фінські племена є азіатами.
Але якщо порівняти естонців і литовців, то відмінність відчутна.
Valeriy_L   | 26.12.2007 13:40
Александра:

Так Ви ж дали посилання на цю статтю, як доказ перекручення Штепою фактів. У нього можуть бути неточності, враховуючи можливі відмінності у виданнях наведених авторів. Можливо, а скоріше всього є, помилки. Але в загальному крім критичного аналізу невеликої частини праці Штепи, у нього наводиться багато числового матеріалу. І цей критичний аналіз не зменшує цінність праці Штепи.
Александра   | 26.12.2007 13:59
У нього можуть бути неточності, враховуючи можливі відмінності у виданнях наведених авторів.
Вы считаете, что Вяземский мог написать "кафтан чыжолый "?
Это не неточность – это сознательное изменение правописания с издевательским оттенком. Для научной работы недопустимо.
Да, русский наш язык это кафтан чыжолый (Вяземський)
В оригинале:
...Язык наш был кафтан тяжелый
И слишком пахнул стариной,
Дал Карамзин покрой иной –
Пускай ворчат себе расколы –
Все приняли его покрой...

Искажен смысл цитаты – Вяземский говорит о недостатках языка в прошлом времени, а искаженная цитата создает впечатление о том, что Вяземский пренебрежительно
Александра   | 26.12.2007 14:01
говорит о современном состоянии русского языка.
Кстати, русского. Московского, как и киевского, так и торонтского я не знаю.

Такое обращение с цитатами и называется – ФАЛЬСИФИКАЦИЯ.
Александра   | 26.12.2007 14:09
Але загалом угро-фінські племена є азіатами.
Такой расы нет. Есть европеоидная, монголоидная и негроидная.
Использование термина "азиаты", иногда "туранцы" восходит в псевдонаучного предположения Франтишека Духинского.
Это именно он предложил называть русских – москвинами, и все русофобы подхватили это название.
Ну скажу я Вам, что это не научно, ну все равно Вы мне не поверите.
А жаль. Ну что ж. Вам Ekain написал свое мнение? Тоже не соглсны?
Valeriy_L   | 26.12.2007 14:26
Александра:
Але загалом угро-фінські племена є азіатами.
Такой расы нет. Есть европеоидная, монголоидная и негроидная.
Использование термина "азиаты", иногда "туранцы" восходит в псевдонаучного предположения Франтишека Духинского.
Это именно он предложил называть русских – москвинами, и все русофобы подхватили это название.
Ну скажу я Вам, что это не научно, ну все равно Вы мне не поверите.
А жаль. Ну что ж. Вам Ekain написал свое мнение? Тоже не соглсны?
Москвинами називались до того як Петро 1 себе оголосив імператором, а називаючись москвинами важко бути імператором. Та й історії власної немає, то пригодилась українська.
Valeriy_L   | 26.12.2007 14:29
Стосовно рас, Ви праві.

Стосовно "чижолий", то воно не змінило суті.

А загалом, Ви досить непослідовні.
А за Екайна, не зрозумів. Що він писав?
Valeriy_L   | 26.12.2007 14:31
Александра:
говорит о современном состоянии русского языка.
Кстати, русского. Московского, как и киевского, так и торонтского я не знаю.

Такое обращение с цитатами и называется – ФАЛЬСИФИКАЦИЯ.
Для Вас "русский", для мене "московский". А як стосовно самоназви по Генадію – "русский".
Цікаво знати Вашу думку.
Александра   | 26.12.2007 14:42
Для Вас "русский", для мене "московский".
Я же не называю язык, на которам Вы пишите – хохляцким, почему Вы искажаете ОБЩЕПРИНЯТОЕ название?
Александра   | 26.12.2007 14:44
А як стосовно самоназви по Генадію – "русский".
Цікаво знати Вашу думку.
Согласна с тем, что русские – это самоназвание народа. Может я не поняла вопроса?
Александра   | 26.12.2007 14:48
Valeriy_L:
А за Екайна, не зрозумів. Що він писав?
Ekain | 25.12.2007 23:12 на старой ветке http://narodna.pravda.com.ua/politics/476ef7c97972e/view_comments/page_10/



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua