Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Святе Письмо   та що в ньому написано.

Бій з тінню Ігоря Бурдяка.

Киянин | 22.10.2012 12:40

3
Рейтинг
3


Голосів "за"
3

Голосів "проти"
0

Адже за вірою пана Ігоря Бурдяка, – Сам Творець трандесцентний, – створив нас за образом і подобою, – теж виходить трансцендентними, і віра наша трансцендентна, та й ще у кожного – своя.

Як справедливо зауважили коментарі, – обговорювати, чи тим паче, дискутувати про віру, – то не мати клепки в голові. Адже за вірою пана Ігоря Бурдяка, – Сам Творець трандесцентний, – створив нас за образом і подобою, – теж виходить трансцендентними, і віра наша трансцендентна, та й ще у кожного – своя. Як бачимо на цьому полі будь яка логіка і будь-які докази не діють. Тому я і не збирався продовжувати спілкування на цю тему. Проте останній коментар шановного пана Ігоря дав мені деяку надію:- цитата: "Доцільність розвитку існує не лише в живій, а й в неживій природі. Це уже не заперечують. Інакше не могли б утворитися атоми, сонячна система і планета земля. Закони імітують реальність.Напрошується думка, що є "закон законів", чи метазакон-законодавець, який "продукує" закони, які діють в неживій, живій і "розумній" природі. І, найголовніше, діють вони не хаотично, а "у згоді між собою".

Що демонструє як, мінімум, вміння опонента знаходити аргументи і факти не лише в Святому Письмі. Маю надію що і надалі пан Ігорь не буде ховати власні думки за парканом цитат та посилань...

Отже почнемо з визначень, – мене, якщо Ви не встигли помітити в запалі дискусії, – звати не Ігорь Каганець, а зовсім інакше. І тому відповіді йому особисто рекомендую відправляти на його сайт чи електронну адресу.

Далі, - так як Ви взялися аналізувати та критикувати текст статті "Хула проти Святого Духа, – інформаційна зброя дітей диявола" пропоную зосередитися виключно на текстах та інформації що ці тексти несуть. А віру лишити кожному свою...

Додам ще визначення, щоб було зрозуміліше, – вся безмежність інформації, що звалилася в останній час на наші непідготовлені голови та душі і є лише ІНФОРМАЦІЄЮ. А ніяким чином не знанням. ЗНАННЯ ця інформація стане для кожного особисто лише через власний пережитий ДОСВІД. Таким чином, досвід, як і знання, – в кожного свої і особисті. Що схоже на ВІРУ, – яка в кожного теж своя, проте відрізняється від знання тим, що у вірі можна сумніватися. Чи навіть не вірити, – але коли людина отримала ЗНАННЯ, то вже ніколи не може стверджувати, що НЕ ЗНАЄ. Отака різниця, – на мій погляд...

Вступ завершено, – почнемо дискусію:

Спочатку відповім за Каганця, – якщо вже так вийшло що, опонент не звернувся до нього напряму...

Цитата: "Отже, послідовно читаємо статтю. Цитати із тексту Каганця – курсивом.

Навіщо брахманський рід Ісуса Хреста пішов у далеку Палестину?


Якщо мова про Ісуса Христа (не Хреста), - відносно Ісуса Хреста – "Хрестос чи Христос? Відповідь дає Синайський кодекс IV століття", – більш докладна інформація тут http://sd.org.ua/news.php?id=19537 – звідки інформація про те, що він належав до "брахманського роду"? Відносно "брахманського роду" – "Святий Йосип і Діва Марія були друїдами" – більш докладна інформація тут http://sd.org.ua/news.php?id=13368

[B]Іудеї звинуватили Ісуса в тому, що Він начебто закликав не платити податок кесарю (імператору) і начебто називав себе царем Іудеї. Це була нахабна, безсоромна хуцпа, адже все було навпаки: Ісус казав "Віддайте кесареве кесареві, а Боже – Богові" (Матвій 22.21) і жодного разу не називав себе царем Іудеї.

33 Тоді знову Пилат увійшов у преторій, і покликав Ісуса, і до Нього сказав: Чи Ти Цар Юдейський? 34 Ісус відповів: Чи від себе самого питаєш ти це, чи то інші тобі говорили про Мене? 35 Пилат відповів: Чи ж юдеянин я? Твій народ та первосвященики мені Тебе видали. Що таке Ти вчинив? 36 Ісус відповів: Моє Царство не із світу цього. Якби із цього світу було Моє Царство, то служба Моя воювала б, щоб не виданий був Я юдеям. Та тепер Моє Царство не звідси... 37 Сказав же до Нього Пилат: Так Ти Цар? Ісус відповів: Сам ти кажеш, що Цар Я. Я на те народився, і на те прийшов у світ, щоб засвідчити правду. І кожен, хто з правди, той чує Мій голос.


(Євангелія від св. Івана, Глава 18)

А тута пане Ігорю, я не помітив, щоби Ваша цитата з Євангелія заперечувала, чи навіть протирічила твердженню Ігоря Каганця. Мабуть кожен може знайти в Святому Письмі що захоче, або зробити зручну для себе інтерпретацію...

Україна є духовним центром планети Земля

В тексті відсутні достовірні докази такого твердження.

В приведеному тексті відсутні будь-які докази даного твердження. Тому що, – по-перше – в даній статті розглядалося зовсім інше питання. По друге, – для приведення достовірних доказів даного твердження формат статті явно замалий, що явно розуміє мій поважний опонент. Навіщо тоді наводити тінь на плетінь?

А ось тута, пане Ігорю Бурдяк, – явне пересмикування: Адже в статті посилання не тільки на Єзекіля а й на Талмуд: – цитата: "Основу цієї антисистеми ще в 6 ст. до н. е. заклав іудейський священик і пророк Єзекиїл, а його послідовники розвинули її в усній традиції і Талмуді. Ось її ключові положення:

1) тільки іудеї є людьми, всі ж інші є тваринами: "Їхня плоть – плоть ослина, а їхня похіть – похіть жеребця" (Єз 23.20), "Стосовно акума не існує обману", "Сім'я його треба розглядати як сім'я скотини", тож у стосунках з цими тваринами втрачають сенс такі поняття як етика, чесність, відповідальність, людяність (див.: Єврейське щастя, російські сльози...).

Ви, шановний, не вмієте працювати з першоджерелами і приводити цитати в контексті? Чи навмисно "видираєте цитати "з м'ясом" лише для того, щоб переконати читача, що в книзі Єзекіля – все алегорія? А в Талмуді – теж одні алегорії, – зрозумілі тільки Вам?

2) людина живе один раз, проте в "кінці світу" чудесним способом будуть оживлені мертві, давно розкладені тіла правовірних іудеїв – для них відбудеться "воскресіння мертвих" (Єз 37.1-14);

27 І підійшли дехто із саддукеїв, що твердять, ніби немає воскресіння, і запитали Його, 28 та сказали: Учителю, Мойсей написав нам: Як умре кому брат, який має дружину, а помре бездітний, то нехай його брат візьме дружину, і відновить насіння для брата свого. 29 Було ж сім братів. І перший, узявши дружину, бездітний умер. 30 І другий узяв був ту дружину, та й той вмер бездітний. 31 І третій узяв був її, так само й усі семеро, і вони дітей не позоставили, та й повмирали. 32 А по всіх умерла й жінка. 33 А в воскресінні котрому із них вона дружиною буде? Бо семеро мали за дружину її. 34 Ісус же промовив у відповідь їм: Женяться й заміж виходять сини цього віку. 35 А ті, що будуть достойні того віку й воскресіння з мертвих, не будуть ні женитись, ні заміж виходити, 36 ні вмерти вже не можуть, бо рівні вони Анголам, і вони сини Божі, синами воскресіння бувши. 37 А що мертві встають, то й Мойсей показав при кущі, коли він назвав Господа Богом Авраамовим, і Богом Ісаковим, і Богом Якововим. 38 Бог же не є Богом мертвих, а живих, бо всі в Нього живуть.

Євангелія від св. Луки, Глава 20

Апостол Павло:

11 А коли живе в вас Дух Того, Хто воскресив Ісуса з мертвих, то Той, хто підняв Христа з мертвих, оживить і смертельні тіла ваші через Свого Духа, що живе в вас.

Послання Павла до римлян, Глава 8


Апостол Іван:

4 І бачив я престоли та тих, хто сидів на них, і суд їм був даний, і душі стятих за свідчення про Ісуса й за Слово Боже, які не вклонились звірині, ані образові її, і не прийняли знамена на чола свої та на руку свою. І вони ожили, і царювали з Христом тисячу років.

Об'явлення св. Івана Богослова, Глава 20


І це положення включене в 11 член Нікейсько-Царгородського Символу віри (Чекаю воскресіння мертвих), який ми відмовляємо на кожній святій літургії.

Пане Ігорю, – всі Ваші цитати лише підтверджують слова Ігоря Каганця про воскресіння мертвих. Тут вже мене бере сумнів, – чи Ви дискутуєте, чи підтверджуєте висновки пана Каганця. Визначтеся будь-ласка.

3) для іудейського бога Ієгови властиві демонічна лютість, ревнощі та тиранічна жорстокість (половина книги Єзекиїла складається з погроз, проклять, описів руйнувань, убивств і канібалізму), відповідно Земля є місцем болю і страждань;

На жаль Ігор Каганець не конкретизував, до яких саме розділів і віршів тексту він має претензії, тому важко коментувати цей пункт. Та з аналізу попередніх ми бачимо, що він не розуміє біблійної символіки і відповідно тексту, тому навряд чи можна довіряти його враженням.

А тут не варто конкретизувати, бо вся Книга Єзекіля дійсно страшна по своїй суті. Якщо Ви зможете привести з неї цитату з прославляння життя, чи хоча б піднесення настрою, чи оптимізму, – я з великим задоволенням з нею ознайомлюся. А цитувати погрози та прокляття без крайньої необхідності не маю наміру. Стосовно розуміння біблійної символіки, то воно в кожного своє пане Ігорю. І я дуже сумніваюся що Ваше розуміння більш правильне чи глибоке ніж у пана Каганця. Тому що в цьому аспекті, ви з ним для мене особисто, – абсолютно рівні. Пан Каганець лише переважає в логіці та цілісності викладу.

4) Ієгова принижує все сильне і здорове, натомість підтримує все слабке і хворобливе: "Я принижую дерево високе і підвищую дерево низеньке, я висушую дерево зелене, а дерево сухе роблю квітучим" (Єз 17.24);

Ці слова перегукуються з 112-м псалмом:

7 Бідаря Він підводить із пороху, зо сміття підіймає нужденного, 8 щоб його посадити з вельможними, з вельможними люду Його! 9 Він неплідну в домі садовить за радісну матір дітей! Алілуя!

А діва Марія, будучи вагітною Ісусом і перебуваючи в гостях у своєї тітки Єлизавети, так величає Господа:

51 Він показує міць Свого рамена, розпорошує тих, хто пишається думкою серця свого! 52 Він могутніх скидає з престолів, підіймає покірливих, 53 удовольняє голодних добром, а багатих пускає ні з чим!

Євангелія від св. Луки, Глава 1

Див. ще: Лк;21,3 і Лк;23,31.

І знову, пане Ігорю, – Ви сперечаєтеся з Каганцем, – чи підтверджуєте цитатами його висновки? Визначтеся – будь- ласка та не "наводьте тінь на плетінь"!

5) Завдяки Ієгові буде відновлене Іудейське царство: раб Ієгови цар Давид (мається на увазі, хтось з роду Давида) "возз'єднає" Іудею з Ізраїлем (Єз 34.24, 37.16) і запанує над усіма навколишніми країнами.

Подаю зміст обидвох віршів:

34,24: А Я, Господь, буду їм Богом, а раб Мій Давид князем серед них. Я, Господь, це сказав!

37,16: А ти, сину людський, візьми собі один кусок дерева, і напиши на ньому: Юді та синам Ізраїля, його друзям. І візьми ще один кусок дерева, і напиши на ньому: Йосипові дерево Єфрема та всьому домові Ізраїля, друзям його.

Як вдалося Каганцю із них зробити висновок, що "хтось з роду Давида запанує над усіма навколишніми країнами" для мене загадка. Та це чи не єдиний випадок, коли з ним можна погодитися. Якщо мати на увазі, що "хтось з роду Давида" – Ісус Христос, а царство Його не від світу сього (вище наведений текст із Євангелія від св. Івана, Глава 18).


А з приведених Вами, пане Бурдяк цитат, не тільки Каганець, а й будь-який неупереджений читач може зробити аналогічні висновки. Чи це знову алегорія: "А Я, Господь, буду їм Богом, а раб Мій Давид князем серед них. Я, Господь, це сказав!"? Тоді поясніть коротко і своїми словами як Ви розумієте конкретно цю біблійну символіку?

Далі Каганець робить таке "теологічне відкриття": Єзекиїл підключився до якоїсь темної озлобленої астральної сутності і став її земним транслятором.

Ну пане Бурдяк, я якось не помітив, щоб пан Каганець називав своє твердження "теологічним відкриттям". (Знову пересмикуємо, та наводимо тінь?) – До речі далі в тексті цілком логічно обґрунтоване це його твердження. Можливо Вам було б більш конструктивно хоча б спробувати спростувати це обґрунтування? Чи хоча б привести їх в цитаті, а не робити висновки про "теологічні відкриття". Як бачу у Вас все не Слава Богу, – то "достовірні докази відсутні", – а коли докази присутні, – Ви їх принципово не помічаєте і не обговорюєте.

Ну, а який засновок, такий і висновок:

Бог Єзекиїла є злобною, жорстокою, дріб'язковою, заздрісною істотою. Натомість арійський Бог-Творець ставиться до людей як до своїх улюблених дітей і бажає, що вони називали його своїм Небесним Батьком: "Отче наш, що єси на небесах..." (Матвій 6.9-12).

Ісус каже щось цілком протилежне:

17 Не подумайте, ніби Я руйнувати Закон чи Пророків прийшов, Я не руйнувати прийшов, але виконати. 18 Поправді ж кажу вам: доки небо й земля не минеться, ані йота єдина, ані жаден значок із Закону не минеться, аж поки не збудеться все.

Євангелія від св. Матвія, Глава 5

Що це означає, доступно пояснює ап. Павло у своїх численних листах: Ісус виконав Закон, і ми уже не під законом, а під Благодаттю Божою. Для нас закон – це Любов, у ній, а не в численних старозавітніх приписах ми виконуємо Закон Божий. А тому, каже ап. Павло, 28 Нема юдея, ні грека, нема раба, ані вільного, нема чоловічої статі, ані жіночої, бо всі ви один у Христі Ісусі! Це у тому Ісусовому Царстві, про яке він казав – не від світу сього. І це, власне, і є предметом релігії. Вона повинна об"єднувати всіх – арійців і неарійців.


Ну від імені Ігоря Каганця відповів, – а зараз – від себе, – пане Ігорю Бурдяк, – з наведених Вами цитат видно, що вислови на одну й ту ж тему в Святому Письмі в різних місцях прямо протирічать одне одному. Можу ще додати що писав раніше – якщо Бог це Любов, тоді чому він приніс в наш світ Меч, а не Мир? Якщо вдарять по правій щоці, то підставляти ліву, – чи "око за око, а зуб за зуб"? У Вас не складалося враження що Святе письмо писали дуже різні "автори"? Це якщо прийняти за істину, що будь-які книги на Землі написані людьми. Чи може цим "авторам" диктували свої твори дуже вже різні Боги? Адже пане Ігорю, якщо уважно прочитати, (що Ви неодноразово рекомендували), Святе письмо і виконувати ВСІ його настанови, – шизофренія в новонаверненого просто неминуча. Підкреслюю пане Ігорю, що я не маю наміру нікого образити в його вірі, чи релігійних почуттях, – а лише (і виключно!), – аналізую ТЕКСТ на логіку і внутрішню несуперечність. Адже те що не має формальної логіки, – є абсурд. Я думаю, Ви з цим погодитесь.

Отже з Вашою допомогою ми виявили в тесті Святого Письма безліч протиріч і в багатьох випадках просто відсутність логіки. Що не можна сказати про ту ж Велесову Книгу, де до речі немає жахливих сцен Старокнижжя, та й просто ненависть відсутня. Хоча Ви переконані в зворотньому...

От же повертаючись до Біблії, – цілком логічно припустити, що її писали кілька авторів (що вже доведено науково), і розвиваючи це припущення, – допустити, що різні автори переслідували дещо різні цілі в написанні цієї Книги. А ще точніше буде припущення, що деякі автори були просто антагоністами і мета у них була зовсім протилежна. Припущення може для Вас і дуже сміливе, проте для мене абсолютно логічне, тому що я прочитав книгу Ігоря Каганця "Пшениця без куколю", – де досить переконливо доведено, що в Євангліє було цілеспрямовано внесено більше половини вставок з метою спотворення і заглушення Доброї Новини. Навіть проаналізовано коли і ким були ці вставки внесені.

Часи племінних язичницьких релігій ненависті минули.

Не будьте таким категоричним пане Ігорю, – буде менше потім розчарувань. Стосовно "релігії ненависті" – то бездоказові твердження характеризують Вас не з кращого боку, – про це я вже писав...

Таким чином Ігор Каганець каже, що християни хулять Святого Духа.

Це пряма неправда пане Ігорю Бурдяк. Ніде і ніколи Ігор Каганець не писав що християни хулять Святого Духа. Згідно його твердження, – хулять Святого Духа діти диявола та фарисеї. Одначе якщо для Вас, пане Ігорю Бурдяк, – всі вони християни, то Ваша проблема, а не Ігоря Каганця. А це, погодьтеся. – дві великі різниці.

Християни не переслідують своїх кривдників і не помщаються їм. Тим більше таким, як Ігор Каганець, який, з усього видно, не відає, що чинить. Вони за них моляться.

Не розписуйтеся за всіх християн пане Ігорю. Дуже сумніваюсь, що Ви отримали від них усіх мандат на представництво. Адже як і всі люди, – християни бувають різні. І навіть їхні релігійні організації, – ну дуже різні. Наприклад Свята Інквізіція так не переслідувала "своїх кривдників", – що в Європі дим стояв пару сотень років... Можете сказати, – це було давно? Так приведу недавній приклад. – РПЦ ну так пробачає і не помщається дівчатам із Пуссі Ріот, що вони зараз за ґратами. Так, що моя Вам порада, пане Ігорю, – пишіть лише від свого імені, – особливо коли це стосується всепрощення і т.д.

Та треба мати на увазі, що мусульмани Єзекиїла і Ісуса вважають Пророками, а Діву Марію – матір"ю Пророка. І до своїх кривдників вони відносяться інакше, ніж ми.

О, – а це вже знайома лексика ієрархів РПЦ! Це що, пане Ігорю, – жаль що не можна вчинити з кривдниками християнської віри, як чинять з кривдниками ісламу? Якщо ні, – то для чого цей "яскравий приклад"? Мрієте пане Ігорю розправлятися з кривдниками по законах шаріату, – готуйтеся до того, що в Храм Христа Спасителя будуть забігати не дівчата піснями, а шахідки з пластидом. Одне без другого не буває пане Ігорю, і це називається дуальністю...

Коментарі









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua