Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
21
Рейтинг
21


Голосів "за"
22

Голосів "проти"
1

Коментарі
  | 23.02.2009 01:30
тільки справа в тому, що у переважної більшості росіян підход такий, що за Вашою термінологією їх можна було б назвати склочними націоналістами. Я не можу собі уявити щоб росіянин не відмовився від украінського перекладача. Навіть більше того, я не можу собі уявити росіянина який би вивчив українську мову! І це так, не тому, що українська мова не потрібна. Прикладом тому можуть бути мільйони російськомовних в Україні, які час від часу мають проблеми через те, що не знають українську, але цю мову вони не хочуть вчити через принципи!
Valeriy   | 23.02.2009 01:36
И по второму пункту.
Додам також, що дуже часто помічаю як російськомовні громадяни України демонстративно відмовляються від використання української мови. І це для них нормально, це для них принципове питання.
При общении с государственными служащими я всегда принципиально говорю на русском. И тут на сайте я тоже стараюсь придерживаться этого правила. Потому что государственная политика в отношении языков у нас такая. Нынешняя насильственная украинизация Украины, вот такой каламбур, – это грубейшая политическая ошибка. Сила рождает силу. Есть такой закон природы. Вот отсюда и ярлыки и прочее.
  | 23.02.2009 01:41
to Leon
– для вас і на суахілі напиши – буде "ужасом".
Это глупость, Оценки выставляла моя 13-летняя дочь. Например перевод О Генри "Последний лист", ей даже понравился.И потому в прошлые выходные мы купили на Петровке всего О Генри. На русском! Но, главное, я же вас не заставляю читать на русском. А вы навязываете мне свою мову, как еврей протухшую курятину. Я ЕЕ НЕ ЕМ, и ничего кроме неприятия это не вызывает. Я уже ничего не хочу вам доказывать. Мне мова в Киеве абсолютно не нужна В ней НЕЧЕГО прочитать, поучиться или умно пообщаться. Мои интернет магазины исключительно на русском, а жители Львова или Тернополя при общении со мной переходят на чистейший русский и без акцента.
Leon   | 23.02.2009 01:41
Нынешняя насильственная украинизация Украины
...
Вважаєте себе жертвою насилля? Щось ви дуже здорово виглядаєте...
  | 23.02.2009 01:44
Ну от бачите, Valeriy, Ви також йдете на принципи. Принципово не хочете використовувати українську. Чому ж автор статті не може діяти так як ви (принципово відмовитися від російської)? Про силу я з вами погоджуюсь. Але трошки в іншому контексті. Декілька років тому я космополітом, розмовляв переважно російською мовою але через потужній поток лайна, пропоганди та інформаційноі агрессії з боку Росії я став українським націоналістом. Дія породжує протидію. Коли мою рідну мову почали ображати (назуваючи її мовою селюків), я перйшов на українську. Також завдяки російським політикам я почав підтримувати НАТО (як це не перадоксально).
  | 23.02.2009 01:44
Ну от бачите, Valeriy, Ви також йдете на принципи. Принципово не хочете використовувати українську. Чому ж автор статті не може діяти так як ви (принципово відмовитися від російської)? Про силу я з вами погоджуюсь. Але трошки в іншому контексті. Декілька років тому я космополітом, розмовляв переважно російською мовою але через потужній поток лайна, пропоганди та інформаційноі агрессії з боку Росії я став українським націоналістом. Дія породжує протидію. Коли мою рідну мову почали ображати (назуваючи її мовою селюків), я перйшов на українську. Також завдяки російським політикам я почав підтримувати НАТО (як це не перадоксально).
Leon   | 23.02.2009 01:47
А вы навязываете мне свою мову, как еврей протухшую курятину. Я ЕЕ НЕ ЕМ, и ничего кроме неприятия это не вызывает.
А варто було тоді щось доводити? Що в статті написано?
А ви про що???Про свої шовіністичні погляди?
Valeriy   | 23.02.2009 01:47
ANONIM:
... я не можу собі уявити росіянина який би вивчив українську мову! І це так, не тому, що українська мова не потрібна. Прикладом тому можуть бути мільйони російськомовних в Україні, які час від часу мають проблеми через те, що не знають українську, але цю мову вони не хочуть вчити через принципи!
Не совсем так. Во всяком случае в моем окружении. Мы с женой иногда говорим дома на украинской, хотя до приезда на Украину она язык не знала и не учила. И большинство моих знакомых тоже очень толерантно относятся к этой проблеме. Но... Бывают критические ситуации. В роддоме все равно будут кричать мамочка. Так что не надо именно СОЗДАВАТЬ проблемы.
  | 23.02.2009 01:48
То АНОНІМ, ви знаєте. Жителі західної України при спілкуванні з Вами переходять на російську. А от я, житель Дніпропетровської обласі, ніколи не буду перегодити на російську. І знаєте чому? Через таких як ви. Якщо ви не поважаєте мою мову і так само я буду ставитися і до вашого ізика.
  | 23.02.2009 01:52
to Leon
– Українська, значить, для вас -ненормальна?
Я говорил о качестве конкретных переводов. Они убогие.
– І як це можна назвати???
Да, как хотите, так и называйте. Это ваше право. А мое право ЭТО не читать и защищать от ЭТОГО своих детей.
Моя дочка читает в неделю 1-2 книжки. В год – минимум штук 40-50. Учитывая, что в среднем украинец читает 1 (!) книгу в год, значит еще 39 полудурков не читает НИ одной книги. Я думаю мин 38 из них – укромовные. Недавно случайно обнаружил, что еще и Газета по украински приказала долго жить. Не читают. А это звоночек. Убогий язык порождает убогие мозги, а они убогих граждан, а они убогое государство. Что и имеем.
  | 23.02.2009 01:56
То ANONIM | 23.02.2009 01:52, мені шкода вашу доньку. Хоч і книжок вона багато читає, ій не пощастило з батьком. І книги їй не допоможуть, папаша-шовініст так мозги промиє, що ніякі книги не допоможуть...
  | 23.02.2009 02:05
to ANONIM | 23.02.2009 01:48
– ніколи не буду перегодити на російську.
Прижмет, передете как миленький... И не таких видали...
– Якщо ви не поважаєте мою мову і так само я буду ставитися і до вашого ізика.
Да плевать мне на ваше отношение. Это укры начали компанию по борьбу со всем русским. Вы же и проиграете. Уже это понятно. Носитель мистечкового языка в урбанизированном обществе и в условиях глобализации ПРИНЦИПИАЛЬНО не может составить конкуренцию носителю мирового языка. Укры не читаюит, не учатся. В Киеве сидят на кассах или торгуют на базарах. И Абсолютно ВСЁ, что может представлять интерес для развития – ТОЛЬКО на русском или английском. Так и живем.
  | 23.02.2009 02:10
TO ANONIM | 23.02.2009 01:56
– ій не пощастило з батьком. І
НЕ вам об этом судиить. Разбирайтесь со своими детьми. А мой ребено УЖЕ умнее вас и сама способна решить, что ей хорошо, что ей плохо.
Будущее легко решит какие дети на каких работать будут. Ваши на моих или мои на ваших.
  | 23.02.2009 02:13
Анонім, не треба видавати бажане за дійсне. Я, наприклад, як носій української мови 7 років працював в німецьких університетах (як фізик). Зараз я працюю в Нью-Йорку. Моя дружина (до того як познайомилася зі мною) також розмовляє українською і до того як познайомилася зі мною мала хорошу роботу в Києві (працювала в іноземному банку).
  | 23.02.2009 02:16
Дуже сумніваюсь я в тому, що з такою злобою в дущі можна досягти успіху. Так що не думаю, що мої діти будуть працювати на Ваших:). А на Ваших дітей буде давити оточення (важко жити серед того, що тобі огидно). І скоріше за Все ващі діту втечуть в Росію.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2020, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua