Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
транспорт   пробки   Київ   авто   шлях   паркування   світлофор   порушник   штраф   плата

Як не треба вирішувати транспортну проблему!

ailyin | 16.06.2007 18:42

-1
Рейтинг
-1


Голосів "за"
3

Голосів "проти"
4

Киян поступово позбавляють парків, скверів, доступів до Дніпра, ущільнюють забудову але цього декому замало. Під шляхетною ідеєю вирішити транспортні проблеми все частіше лунають заклики фактично позбавити пересічних киян, ще і фактичної можливості пересуватися на власному авто містом.

Як не треба вирішувати транспортну проблему!
Все частіше лунають заклики, що вирішити проблему суцільного затору у місті Києва може лише введення плати за проїзд у центральну частину міста, плату за проїзд по мостам і дуже велика плата за паркування у центрі і таке інше. От і автор Сергій Ковальов у своїй статті "Как решить транспортну проблему?" був не дуже оригінальним – ввести плату:"многомиллионная армия владельцев "Сенс", "Авео", "Дача", не говоря уже о "копейках" и "москвичах" не должна отравлять, в прямом и переносном смысле, столицу."

То пане Ковальов, а багатомільйонна армія джипів, мерседесів та інших надпотужних дорогих іномарок нехай і далі отруюють місто, чи ви мали на увазі таку плату, що її собі не зможуть дозволити навіть люди, які кожного дня витрачають тільки на бензин більше 100 грн.?

Наступним кроком таких реформ буде розділення кафе, громадський міст і таке інше на "тільки для білих" та "для іншого непотребу, який все тут отруює".

І цікаво знати, а хто ж ті щасливчики, що отримають прибуток від цього нового податку? Чи це не ті гарні хлопці, яки не доклали жодного зусилля до того, щоб збудувати хоча б щось корисне у Києві, а лише опинилися у потрібному місті і у потрібний час?

Багато поколінь наших співвітчизників будували місто, мости, вулиці. Усі кияни та гості міста сплачують податки з яких усе це будується і підтримується. То чому ми ще повинні платити, якийсь побір у невідомо чию кишеню? Більш того, чому людину з низькими статками потрібно, ще принижувати таким чином?

Як відомо самий простий і дієвий спосіб лікування будь-якої хвороби – гільйотина. Але хто так лікується?

Як же вирішити на перший погляд таку складну проблему? По-перше: треба відповісти, які причини виникнення заторів? По-друге: усунути ці причини. Все!

Сідаймо у авто чи навіть маршрутку у час пік та їдемо центром міста і дивимось навколо.

Перше, що кидається в очі – це дуже низька, хамська культура київських водіїв. Не усіх звичайно, але у достатній кількості, щоб перетворити подорож у тренування з "матюкання" на дорожніх нахаб. Гучна пропаганда та роз'яснювання культурного поводження на автошляхах могла б значно покращити цей стан речей.

Друге – це те що більшість пробок починається з клінчів на перехрестях. Яки в свою чергу виникають "завдяки" дуже крутим водіям, яки себе вважають розумнішими за своїх колег та об'їжджають чергу перед перехрестям по зустрічній смузі і потім нахабно намагаються вклинитися. Але це не завжди вдається і замість 2 рядів утворюється 3 або 4, які повинні поцілити у лише 2 ряди за перехрестям. Але ніхто не хоче поступитися. От і стоять усі. Далі йде ланцюгова реакція.

Чи "джигіти" які будь що намагаються проскочити на жовте, та навіть на червоне світло. Такі люди вважають, що дорожнім рухом керує не світлофор, а їх "здоровий глузд". Раз можна проскочити то треба це зробити. Особливо ця проблема виявляє себе під час так званої "тягучки", коли водій бачить, що вже жовтий але все рівно прямує за своїм попередником немов приклеєний. І коли для перпендикулярного руху вмикається зелений, такий водій зустрічає своїх "перпендикулярних" колег боком своєї автівки, тому що його попередник "несподівано" (який сюрприз для тягучки?) зупинився. Отже проїзд для тих хто на це має право – перекритий, і як тільки вони мають можливість, вони також роблять усе можливе, щоб будь-що проїхати це перехрестя. А в результаті усі усіх блокують і ніхто нікуди не може рухатись. Тягучка перетворюється у пробку.

Тут допомогли б регулювальники. Але здається, що усі кадри задіяні в операції "Під бузиною" ((с) Ющенко). Крім того, тут як ніде повинно спрацьовувати правило невідворотності покарання, нехай і чисто символічного (8,5 грн). Чи це великі гроші забезпечити кожне перехрестя відеокамерами та карати кожного (!) зустрічника та любителів жовтого та червоного світла? Коли вкорениться рефлекс, що будь яке і будь коли здійснене порушення на перехресті буде зафіксовано і покаране, то і бажаючих нахабніти стане значно менше.

Інша велика проблема – це паркування. Ми багато нарікаємо на "підлих" водіїв, яки кидають свої машини на тротуарах, або взагалі на вузькій проїжджій частині. Чим створюють незручності пішоходів або сприяють виникненню пробок. Бо навіть одна припаркована у крайній правій смузі машина змушує водіїв з цієї смуги перебиратися до другої, що в свою чергу, змушує водіїв з другої смуги гальмувати і пропускати колег. В результаті суцільне гальмування і нервування, і врешті решт, аварія і пробка.

Та навіть, якщо ви цілком законослухняний, вам буде непросто у Києві зрозуміти чи дійсно заборонена парковка у тому чи іншому місті. Бо мабуть обмаль коштів не дозволяють місту, наприклад, пофарбувати бровки у жовтий колір, поставити більше ніж один знак десь на початку вулиці (та ще який загубився у зелені).

Чи намагалися ви проїхати від Троєщини до Харківського нікуди не звертаючи? Ні! Це неможливо. А в час пік? Отже вам потрібно буде вистояти на великій кількості перехресть та світлофорів. Бо нікому з містобудівників, ні минулих ні сучасних, не спало на думку побудувати на лівому берегу щось на кшталт Брест-Литовського шосе (зараз проспект Перемоги) чи Малої Окружної на правому. От і стоять водії у пробках біля Лівобережної, щоб подолати відстань, яку по прямій можна проїхати максимум за 10 хвилин. Та навіть та ж Мала Окружна вже не витримує навантаження і не дає можливості безперервного руху через усе місто.

Подивіться на те як у нас побудовано заїзди на великі магістралі. Вклинитися, наприклад, у загальний потік який прямує на Південний міст у час пік – це справжній подвиг. Що заважало, як у всіх цивілізованих (і не дуже) країнах, зробити розгінний карман? А в особливо напружених місцях поставити регулятор траффіку, який дозує "вприск" нових авто у потік?

А зробити лівий поворот у Києві ви намагалися? Наберіться терпіння, нахабства і просто елементарного везіння. От що потрібно для цього зараз. І не дуже дивуйтесь коли побачите аварію на перехресті. Будьте певні – це хтось намагався зробити лівий поворот. Хіба ж хтось у нас бував на заході? Хіба ж це для середніх умів – зробити елементарний заїзний карман зі своїм світлофором для лівого повороту?

І ще багато таких великих та малих причин ви можете побачити на вулицях Києва. Отже може варто спочатку спробувати, якось вирішити хоча б щось із перелічених вище проблем та пошукати ще багато чого можна поліпшити? А не "рубати голову" зразу пересічному столичному автоводієві платою на все що можна і не можна?










© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua