Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Україна   Росія   газ   авансові платежі.
2
Рейтинг
2


Голосів "за"
3

Голосів "проти"
1

Відмова Ющенка від схеми авансування погіршує рішення газового питання (Путін)

Werwоlf | 22.05.2009 18:28
Путін вважає, що схема авансування, що передбачає розрахунок за поставки газу, послуги за його транзит на строк до п'яти років і без того містить великі ризики.
Коментарі
Werwоlf   | 22.05.2009 18:36
Путін вважає те, се, і ще щось.
А от мені цікаво: Що вважає наш прем'єр-міністр, коли вигрібає транзитні кошти на п'ять (!) років наперед по теперішній, навіть не субринковій а фіксованій занизькій ціні за транзит, при тому, що ціна на газ ще не є наднизькою (в третьому кварталі буде ще нижча ніж ьогодні – вже порахоана, пам'ятаєте, лаг 9 місяців).

Дякувати президентові, що не втягнув Україну в цю халепу, як і в кредит у 5 мільярдів $.

Також цікаво про що думала прем'єрка коли в кабальні умови на 20 (двадцять) років Україну продала взимку.
individual   | 22.05.2009 21:03
Werwоlf:
А как президент предлагает решить проблему оплаты российского газа?
Werwоlf   | 22.05.2009 21:11
individual:
Werwоlf:
А как президент предлагает решить проблему оплаты российского газа?
Ну поперше я не президент, тож відповідати за нього не можу.
Те, що в Україні не знайдеться 5 млрд $ протягом декількох місяців – також малоімовірно.
Мені також цікаво, скільки з 17 млрд кубів, що необхідно закачати, буде саме українським, а скільки – російським для перепродажу взимку?

Цікаво, як ви вважаєте Росія спроможна взимку виконувати свої зобов'язання що до Європи, якщо весь газ у сховищах України буде українським?
individual   | 22.05.2009 21:45
Werwоlf:
Ну поперше я не президент, тож відповідати за нього не можу.
Те, що в Україні не знайдеться 5 млрд $ протягом декількох місяців – також малоімовірно.
Мені також цікаво, скільки з 17 млрд кубів, що необхідно закачати, буде саме українським, а скільки – російським для перепродажу взимку?

Цікаво, як ви вважаєте Росія спроможна взимку виконувати свої зобов'язання що до Європи, якщо весь газ у сховищах України буде українським?
Я не всегда оперативно узнаю о всевозможнейших действиях президента, премьера, парламента и т.д. Из Вашего ответа следует, что наш президент, как и большинство из нас, знает как не надо, но не знает как надо.
Werwоlf   | 22.05.2009 21:53
individual:
Перепрошую, з моєві відповіді слідує лише те, що президент не робив ніякої заяви як потрібно. Майте совість, я не Балога, не Багаьтирьова, не сьогоднішня секретар СП. Можу лише коментувати те, що є в пресі.

П.М.: Це ж оперативна заява Путіна. Можливо пізніше П. і скаже як потрібно (якщо його хтось питати буде). Хоча можливо ви й праві, і він дісно цього не знає. Цілком припускаю такий розклад. Але це не випливає з моєї відповіді. Це ваше/моє припущення.
individual   | 22.05.2009 22:06
Werwоlf:
Те, що в Україні не знайдеться 5 млрд $ протягом декількох місяців – також малоімовірно.
Возможно Вы правы. Я неспециалист. Дай Бог.
individual   | 22.05.2009 22:07
Werwоlf:
Мені також цікаво, скільки з 17 млрд кубів, що необхідно закачати, буде саме українським, а скільки – російським для перепродажу взимку?
Цікаво, як ви вважаєте Росія спроможна взимку виконувати свої зобов'язання що до Європи, якщо весь газ у сховищах України буде українським?
Ответить на Ваши вопросы немогу, – абсолютно не обладаю необходимыми знаниями. Меня, как гражданина Украины, больше волнует возможность выполнения обязательств моей страной (моё благополучие связано с благополучием Украины).
individual   | 22.05.2009 22:07
Werwоlf:
Мені також цікаво, скільки з 17 млрд кубів, що необхідно закачати, буде саме українським, а скільки – російським для перепродажу взимку?
Цікаво, як ви вважаєте Росія спроможна взимку виконувати свої зобов'язання що до Європи, якщо весь газ у сховищах України буде українським?
Ответить на Ваши вопросы немогу, – абсолютно не обладаю необходимыми знаниями. Меня, как гражданина Украины, больше волнует возможность выполнения обязательств моей страной (моё благополучие связано с благополучием Украины).
Werwоlf   | 22.05.2009 22:53
individual:
Меня, как гражданина Украины, больше волнует возможность выполнения обязательств моей страной (моё благополучие связано с благополучием Украины).
О і мене це хвилює. Отже якщо цей газ український, то це одна справа і Україніні він дісно необхідний (для забеспечення своїх зобов'язань). Але якщо з них бодай 3-4 млрд російський – то виникає питання: Навіщо нам купувати російський газ, що буде потім використовуватись тією ж Росією для виконання російських зобов'язань? От вам ще одна можливість домовленностей: і нам менше коштів потрібно на себе і Росія нехай сплачує за зберігання її (а не українського) газу.
individual   | 22.05.2009 23:28
Признаюсь – "газовый" договор между Украиной и Россией не читал. Сведений о наличии российского газа в наших хранилищах не имею. Думал, что Вы читали о предложениях нашего президента, и поэтому благодарны ему за надежду. А то, что президент несогласен с премьером и наоборот – мне лично не прибавляет оптимизма. И мне абсолютно "равнобедренно" кто из них "правей". Важен результат – ветви власти не могут или не хотят сотрудничать на благо народа. А "результат" в этом году надвигается раньше предыдущих лет. Меня лично такие "игры патриотов" озадачивают. Если бы я так вел свой бизнес – давно был бы банкротом.
individual   | 22.05.2009 23:28
Признаюсь – "газовый" договор между Украиной и Россией не читал. Сведений о наличии российского газа в наших хранилищах не имею. Думал, что Вы читали о предложениях нашего президента, и поэтому благодарны ему за надежду. А то, что президент несогласен с премьером и наоборот – мне лично не прибавляет оптимизма. И мне абсолютно "равнобедренно" кто из них "правей". Важен результат – ветви власти не могут или не хотят сотрудничать на благо народа. А "результат" в этом году надвигается раньше предыдущих лет. Меня лично такие "игры патриотов" озадачивают. Если бы я так вел свой бизнес – давно был бы банкротом.
Werwоlf   | 23.05.2009 00:05
individual:
Шановний, мені їх чублення не цікавить також, а от результат від цього чублення цікавить, що аж... Бо на ньому грають інші держави.
Зараз дививлюся Свободу на Інтері. Там дуже добре Хмара казав і за ці контракти, і що до займів Тимошенко.

Президент також присутній. Що до "ігрищ патріотів", та "леді" Ю не є патріотом України, тільки своєї особи.

Що до порад президента, ви праві. та й лінк на заяву російської сторони. Маю надію, що щось подібне невдовзі з'явиться і з нашого СП та КМ.
individual   | 23.05.2009 07:27
Werwоlf:
individual:
Що до "ігрищ патріотів", та "леді" Ю не є патріотом України, тільки своєї особи.
"- Вот вам мой совет: ни в коем случае не читайте перед обедом советских газет!
- Но других ведь нет:
- Вот никаких и не читайте!"
Из диалога профессора Преображенского и доктора Борменталя
(М. Булгаков, "Собачье сердце")
P.S. Украинских и российских – тоже.
Werwоlf   | 23.05.2009 14:02
individual:
Погоджуюсь з Булгаковим.
А чому ви вважаєте, що я читаю лише українськи та російські газети?
От з того, що я читаю (не слухаю) "леді" Ю., я і роблю висновки щодо "ігрищ патріотів". Навіщо мені чужі висновки, я роблю їх сам.
individual   | 23.05.2009 14:13
Werwоlf:
Можно пару примеров на основании которых Вы отказываете нашему премьеру в патриотизме (желательно на фоне патриотизма нашего президента).



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua