Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Християнська мораль

Ігор Бурдяк | 4.01.2011 16:20

0
Рейтинг
0


Голосів "за"
4

Голосів "проти"
4

Погляд профана

Прочитав сьогодні коментар в НБ такого змісту: "фанатики-мусульмани пробують боротися з Церквою Христовою тим, що просто підкладають вибухівку, як оце в Єгипті, а ліберасти намагаються знищити Церкву мов іржа – "реформами", вихолощеннм головних засад, псевдонауковим тлумаченнм і висміюванням вікових традицій! Але мета і в перших, і в других одна – знищити Христову Церкву." і вирішив відреагувати.

Автор цього коментаря і статті, до якої той коментар долучений систематично порушує тему моралі і особливо сексуальних одностатевих стосунків.

Мабуть немає ні однієї здорової культури, не лише християнська, а й індійська, індіанська, єгипетська, перська, арабо-мусульманська і всі інші не схвалювали і не схвалюють одностатеві сексуальні стосунки, аборти чи дошлюбну невинність.

Світ є відпалою дочкою і мати-церкву бентежить брудне вікно (статева мораль). І багато християн вважають, що якщо вони віддзеркалюють для світу вичищене вікно, то до нього дійде, яким гарним і пристойним є це вичищене вікно.

Але відпала дочка не є дурною, вона знає багатьох, які попри те, що мають суперчисте вікно, не можуть надати жодної достовірної і переконливої інформації про сенс життя. Якщо Бога немає, то все дозволено. Практика показує, що для абсолютної більшості в принципі не має значення моральність, та й взагалі поняття моральності, якщо після смерті нічого немає.

Той спосіб, яким згадуваний автор пропонує піднести моральність суспільства нагадує приснопам"ятні радянські часи, моральний кодекс будівника комунізму, створення нової людини... Або той спосіб, яким засуджені ним фанатики-мусульмани утверджують моральність – каменувати...

Найбільше уваги моральності християн приділяв Апостол народів святий Павло.

1 Солунян 4. Заклик до святости.

1. Затим, браття, просимо і благаємо вас Христом Ісусом, щоб ви, прийнявши від нас, як належить вам чинити і догоджати Богові, ще більше досягали в цьому успіху;

2. Бо ви знаєте, які заповіді ми дали вам від Господа Ісуса.

3. Бо воля Божа є освячення ваше, щоб ви утримувалися від розпусти;

4. Щоб кожний з вас умів тримати свою чашу (тіло) у святості і в честі,

5. А не в пристрасті жагучій, мов погани, що не відають Бога.

6. Щоб ви ні в чому не кривдили брата свого супроти Закону і шукаючи зиску; тому що Господь – месник за все це, як і передніше ми казали вам і засвідчували.

7. Бо прикликав нас Бог не до нечистоти, але до святости.

8. Отож, непокірний є непокірний не людині, але Богові, Котрий і дав нам Духа Свого Святого.

9. А щодо братньої любови, то немає потреби писати вам, бо ви самі навчені Богом любити один одного.

10. Бо ви так і чините з усіма братами по всій Македонії. Благаємо ж вас, браття, сягайте ще більшого успіху.

11. І ревно дбайте про те, щоб жити мирно, вчиняти свою справу і працювати своїми власними руками, як ми заповідали вам;

12. Щоб ви поводилися пристойно перед зовнішніми і ні в чому не зазнавали нестачі.


І ось його інструкція щодо того, як досягнути такого рівня моральності:

Послання до римлян, 7.

14. Бо ми знаємо, що Закон духовний, а я тілесний, проданий гріхові.

15. Бо не розумію, що вчиняю: бо не те вчиняю, що хочу, а що ненавиджу, те вчиняю.

16. А якщо вчиняю те, чого не хочу, то погоджуюся із законом, що він добрий;

17. А тому вже не я вчиняю те, але гріх, що живе в мені.

18. Бо знаю, що не живе в мені, тобто в плоті моїй, добре; тому що бажання добра є в мені, але щоб учинити його, того не знаходжу.

19. Доброго, котрого хочу, не вчиняю, а лихе, котрого не хочу, вчиняю.

20. А якщо вчиняю те, чого не хочу, вже не я вчиняю те, але гріх, що в мені живе.

21. Отож, я знаходжу закон, що, коли хочу чинити добре, озивається в мені лихе.

22. Бо, з огляду на внутрішню людину, знаходжу вдоволення в Законі Божому.

23. Але в членах моїх бачу інший закон, що протидіє законові розуму мого і вчиняє мене бранцем закону гріховного, що є в членах моїх.

24. Нещасна я людина! Хто визволить мене від цього тіла смерти?

25. Дякую Богові моєму Ісусом Христом, Господом нашим. Отож, той самий я розумом моїм служу Законові Божому, а плоттю – законові гріха.

Хто має вуха, нехай слухає – лише Ісус може зцілити нас. Ніщо інше. А що робити з тими, хто постійно "блудодіє"?

Перше Послання до Коринтян 05 – Морально розбещених Апостол наказує усувати з церкви.

1. Є певна чутка, що у вас з'явилося блудодіяння, і причому таке блудодіяння, котрого не чутно навіть у поганів, що дехто замість дружини своєї має дружину батька свого.

2. І ви запишалися, замість того, щоб краще плакати, аби вилучений був з-поміж вас той, хто припустився цього вчинку.

......

9. Я писав вам у посланні, – не спілкуватися з перелюбниками;

10. А втім, не взагалі з перелюбниками світу цього чи з користолюбцями, чи з хижаками, або ж зі служниками ідолів, бо інакше належало б вам вийти зі світу цього;

11. Але я писав вам не спілкуватися з тим, хто зветься братом і залишається перелюбником, чи користолюбцем, чи служником ідола, чи обмовником, чи п'яницею, або ж хижаком, – з подібним братом навіть не їсти разом.

12. Бо нащо мені судити ще й зовнішніх? Чи не внутрішніх ви судите?

13. А зовнішніх судить Бог. Тож вилучіть лихого з-поміж себе.

Як бачимо, ап. Павло чітко каже, що християнська мораль стосується християн. А "зовнішні" мають свою мораль, що зрештою, не повинно стати на заваді спілкуванню з ними, "бо інакше належало б вам вийти зі світу цього", тобто померти, що й практикують деякі секти (масове самогубство). Але спілкуватися лише як з "зовнішніми", тобто за межами християнської спільноти, і в нинішніх умовах – на роботі, в шаховому клубі чи на спортивному майданчику.

А тепер повернімося до сучасності. "Ми приймаємо будь-який вибір людини, в тому числі в сфері сексуальної орієнтації. Це особиста справа людини. Але визнання цього факту в жодному разі не змінює нашої позиції у відношенні до самого явища", – заявив патріарх Кіріл на зустрічі з генсеком Ради Європи у повній відповідності до того, що казав ап. Павло. Кардинал Любомир Гузар: "Ми повинні визнати, що вони страждають, що вони мають певні права – і зупинитися на цьому".

Принагідно нагадаю, що таким гріхом страждало багато знаменитих і геніальних людей, серед них і наш найбільший філософ. І відмовитися від них, від їхньої творчості ми ніяк не можемо.

ІІ Ватиканський Собор провів значні реформи в католицькій церкві, надав нове дихання християнству. В відповідності з його постановами засновуються громади, в яких панує євангельський дух любові. Не грішної людської, бо навіть материнська любов є егоїстичною і грішною, а тою, яку дарує нам Христос. Через віру вона дає нам сенс життя – те, чого найбільше потребує нині людина і з чим вона може побороти всілякі підступи сатани.

Моралізаторство не матиме успіху. Нова євангелізація, проповідь Доброї Новини, залучення людей до спільнот, де практикують християнство, – ось спосіб, яким можна протистояти тим "цінностям", які пропонує світ.

Коментарі









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua